Teraz jest 05 gru 2020 06:46



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna strona
Decyzje moderatorium / zarządzenia administratora 
Autor Wiadomość
Pogromca Wózka Widłowego
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23 cze 2005 16:46
Posty: 68
Post Decyzje moderatorium / zarządzenia administratora
Zarządzenie nr 1
Drodzy Wy moim użytkownicy forum, przedstawię Wam decyzję moderatorium w sprawie personelu naszego forum. Dzisiaj modzi i Michcio postanowili uczynić adminem Grzesia, należy podkreślić to, że tak sumiennie sprawował swoje obowiązki moda, że należało to wynagrodzić.
Na miejsce moderatorstwa Grzesia została, powołana Euresanda by zastępować Grzesia, wykazuje ona wielkie zainteresowanie forum, jest tu od dłuższego czasu, nie spamuje i przestrzega regulaminu. Artur zaś został kolejnym modem, ponieważ zna się na forach, nie spamuje, pomaga innym userom i przestrzega regulaminu. Razem będą trzymać pieczę nad forum i dołączą do grupy moderatorów naszego forum.
Decyzja ta jest pełnomocna i proszę niech nikt nie narzeka, że to on powinien być modem, moderatorium brało wszystko pod uwagę i decyzja ta jest niezmienna.
Pozdrawiam

_________________
Nigdy nie dowiesz się kiedy uderzę xP


31 lip 2008 18:11
Pogromca Wózka Widłowego
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25 kwi 2007 09:21
Posty: 504
Naklejki: 2
Post 
No to pozostaje życzyć nowemu moderatorium miłej pracy ;) i żeby ją dobrze wykonywali ;).

_________________
"No to jedziemy z tym koksem"
czerwony


31 lip 2008 18:29
YIM
Kierownik łopaty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2006 20:41
Posty: 1141
Naklejki: 3
Post 
Tak jak zapowiadał Serapis, decyzją moderatorium został mianowany nowy moderator - Artur !
Gratuluję Euresandzie i Arturowi moderatorstwa!

Pragnę również podziekować moderatorium za mianowanie mnie administratorem.

_________________
Moderuję kolorem żółtym.


31 lip 2008 18:31
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 04 lut 2008 07:26
Posty: 273
Lokalizacja: Moskwa
Naklejki: 0
Post 
gratulacie dla nowych modów i admina , mam nadzieje ze bedziecie moderowac bardzo dlugo

_________________
Obrazek Obrazek


31 lip 2008 18:43
WWW
Lider Podziemia

Dołączył(a): 25 lip 2007 09:23
Posty: 1418
Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
Post 
Ja też pragnę im wszystkim pogratulować i życzyć by byli dobrymi modami.
':o'
Pilnujcie prawa i służcie dobrze użytkownikom.


01 sie 2008 09:21
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2007 16:13
Posty: 414
Lokalizacja: Z Madagaskaru
Post 
Gratuluje wszystkim ktorzy zostali modami i adminami.

_________________
Fajnie, wciągnęło mi 200 postów.


02 sie 2008 09:54
Bywalec Nory
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12 kwi 2008 08:29
Posty: 61
Lokalizacja: z długosza
Post 
gratulacie wam ipilnojcie mnie bardzo bo dostalem ostrzezenie od grzesia 8)


02 sie 2008 10:48
Pogromczyni Wózka Widłowego
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16 sty 2008 18:48
Posty: 329
Naklejki: 2
Post 
Gratuluję nowemu adminowi i nowym modom. Moderujcie długo i szczęśliwie. :wink:

_________________
Moderuję pomarańczowym.

Byłam M@rtusia 1995 ;)


02 sie 2008 19:54
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01 maja 2005 09:09
Posty: 204
Lokalizacja: Green Hill Zone
Post 
Gratulacje, gratulacje :wink:

_________________
Pff...


03 sie 2008 11:34
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11 lut 2008 21:23
Posty: 227
Lokalizacja: Z Raciborza
Post 
Gratuluję Wam! :)


03 sie 2008 18:36
ICQ YIM WWW
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30 maja 2006 16:40
Posty: 1028
Lokalizacja: Lublin
Post 
Gratuluję wam ! Jeżeli w przyszłości jeszcze byście dobierali modów to sugeruje xDominika :)

_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Obrazek


04 sie 2008 16:55
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22 sty 2008 13:08
Posty: 213
Lokalizacja: Z Kurana
Post 
Gratulacje! :D

_________________
Powracam!Sorry za nieobecność.


05 sie 2008 10:35
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14 lut 2007 12:07
Posty: 3209
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post 
Taaa... Już myślałem, że modzi niedowidzą tego co się należało trzem userom...Gratuluję wszystkim trzem szczęśliwcom.I mam nadzieję, że w pełni i dobrze będą sprawować swoje obowiązki.Już tyle się doczekałem awansów userów, że na 100% zobaczę ich jeszcze więcej,
np: xDominika, Lone Stara.Ale jak widzę większość z trójki szczęśliwców się zmieniła: Arcio spoważniał i zrobił się taki.... sztywny xD... Grześ jak Grześ, dalej świetnie pełni swoje obowiązki, a Euresanda- jeszcze nie widziałem jej w dobrej akcji , ale mam nadzieję, ją w niej zobaczę... By było jeszcze lepiej przydałoby się zmienić kolory w avatarach, by wyglądały bardziej, realistycznie....

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


05 sie 2008 18:36
WWW
Kierownik łopaty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10 sty 2006 20:41
Posty: 1141
Naklejki: 3
Post 
Zarządzenie nr 2
Moderatorium postanowiło dodać nowe punkty do naszego regulaminu. Zawierają one trochę ograniczeń, ale dla równowagi pojawiły się jasno określone zasady przyznawania nagród :) Bardzo proszę wszystkich zapoznanie się z regulaminem na nowo. :)

_________________
Moderuję kolorem żółtym.


Ostatnio edytowano 24 paź 2008 19:56 przez Grzes, łącznie edytowano 1 raz



22 wrz 2008 18:39
Lider Podziemia

Dołączył(a): 25 lip 2007 09:23
Posty: 1418
Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
Post 
Przeczytałem tylko nie rozumiem dlaczego nagrodą może być
d. zmiana nicku

:?:


22 wrz 2008 19:20
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5 ... 27  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL