Grupa: ---
Tytuły:
Statystyki:Zaklęcia:1. Aquatic Absorb - otacza maga wodną powłoką, co pozwala mu uodpornić się na obrażenia od innych żywiołów
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce 2x
Regeneracja co 3 rundy
Efekty uboczne:Utworzenie wodnej powłoki.
2. Water Unity - mag przemienia się w kałużę na pewien czas, co pozwala mu na przeniknięcie przez niektóre rodzaje podłoża, przepłynięcie przez wąskie otwory lub kamuflaż. Użytkownik jest bezbronny przez okres działania zaklęcia.
Moc: ---
Mana: 400
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne:Bezbronność podczas działania zaklęcia.
3. Moses Blessing - dowolny zbiornik wodny rozstępuje się przed graczem.
Moc: ---
Mana: 350
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne:Rozstąpienie się zbiornika wodnego.
4. Peroxide 4 - Atak wodą utlenioną. Zadaje większe obrażenia tylko przy przedostaniu się do błon śluzowych, ran, oczu. Przeciwnik na rundę zaprzestaje walki.
Moc: 25
Mana: 90
Użycie w walce 2x
Regeneracja co 2 rundy
Efekty uboczne:Zadaje większe obrażenia tylko przy przedostaniu się do błon śluzowych, ran i oczu, przeciwnik na rundę zaprzestaje walki.
5. Eau de Cologne - zaklęcie natychmiastowo przywracające przytomność zemdlonemu, ponadto nadające mu przyjemny zapach.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne:Przywraca przytomność i nadaje przyjemny zapach.
6. Water Slash 4 - Strumień wody o potężnym ciśnieniu, tak silny, że potrafi drążyć w skałach.
Moc: 85
Mana: 125
Użycie w walce infinity
Regeneracja infinity
Efekty uboczne:Tworzy wąski, lecz o wysokim ciśnieniu strumień wody.
5. Water Blaster 3 - Silniejsza i większa wersja tego na górze.
Moc: 125
Mana: 400
Użycie w walce 2x
Regeneracja co 2 rundy
Efekty uboczne:Tworzy szeroki, o bardzo wysokim ciśnieniu strumień wody.
6. Rain Bless - Tworzy deszcz, którego obecność zwiększa obrażenia zadawane przez maga wody, a także pomaga w rośnięciu flory.
Moc: ---
Mana: 500
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne:Zwiększa obrażenia zadawane przez maga, pomaga w rośnięciu flory.
7. Song Of Marine - Pieśń, która umożliwia sojusznikom oddychanie pod wodą.
Moc: ---
Mana: 325
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne:Umożliwienie sojusznikom i sobie oddychanie pod wodą.
8. Water Sword - Tworzy wodny, niszczycielski miecz.
Moc: 100
Mana: 575
Użycie w walce infinity
Regeneracja infinity
Efekty uboczne:Utworzenie wodnego miecza.
9. Summon Of Aqua Element - Przywołuje potężnego żywiołaka wody, o ile w pobliżu znajduje się jakiś zbiornik wodny.
Moc: 200
Mana: 750
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne:Przywołanie żywiołaka wody
Kolejne zaklęcia:Water Absorb(70 lvl), Aqua Tornado(86 lvl), Aqua Regia (96 lvl), Aquacalypse (109 lvl), Aqua Judgement(112 lvl), Aqua Meteor(125 lvl)
a także kolejne poziomy wyuczonych się już zaklęć.
Ekwipunek:Zbroja:Broń:Magiczne Księgi:Magiczne Runy:Artefakty:Inne: