Teraz jest Pt, 3 maja 2024, 03:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Dove Golly 
Autor Wiadomość
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2168
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Dove Golly
Obrazek


Grupa: Casius Team

Tytuły:

Statystyki:

1. Kondycja:
a) HP, punkty życia: 2191 HP <--- 13 STAT <--- złota zbroja
b) Obrona fizyczna, magiczna: 3140 DEF (HP) <--- 13 STAT <--- złota zbroja
2. Inteligencja:
a) MP, punkty many: 1000 MP <--- 60 STAT <--- 30 STAT
b) Regeneracja: 50% (AMT?) <--- 196 STAT
3. Zręczność
a) Uniki: 136 WALLE EVA <--- 13 STAT <--- 5 STAT
b) Ciosy krytyczne: 4,5% (CRT?) <--- 13 STAT <--- 5 STAT
c) Średnia prędkość: 57 (SPD?) <--- 13 STAT
4. Potęga
a) Magiczna moc: 164 MoCy <--- 13 STAT <--- 5 STAT
b) Efektywność zaklęć: 1,8% (SD?) <--- 13 STAT <--- 5 STAT
c) Siła fizyczna: 101 pH <--- 13 STAT
(razem 82*5=410 punktów statystyk)

Zaklęcia:

1. Ice Avoid – nie zabiera many, ani energii, pasywne, sprawia, że mag staje się odporny na lód.
Moc: 0 Mana: 0 Użycie w walce: ---Regeneracja: - Efekty uboczne: odporność na lód

2. Freezethrower – pozwala na nieograniczone (prawie) używanie magii lodu.
Moc: 1xLvl Mana: 1xLvl ? Użycie w walce: ∞, 2 ataki na rundęRegeneracja:Efekty uboczne: możliwość używania magii lodu (prawie) bez ograniczeń

3. Ice Punch 3 – lodowy cios, często paraliżuje, nokautuje albo powodujący zamrożenie.
Moc: 69 Mana: 300 Użycie w walce: ∞, 2 ataki na rundęRegeneracja:Efekty uboczne: paraliż, nokaut lub zmrożenie przeciwnika

4. Cold Alternation 2 – pozwala magowi zmienić się w lód. Trwa przez dwie rundy.
Moc: --- Mana: 400 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: zamiana w lód

5. Frozen Slash 3 – szybka szarża lodu.
Moc: 70 Mana: ? Użycie w walce: 1 na rundę Regeneracja:Efekty uboczne: zawsze pierwsze

6. Ice Creation 2 – pozwala na tworzenie lodowych przedmiotów, zbroi i ekwipunku. Można z niej wykreować runę u Alchemika.
Moc: ? Mana: ? Użycie w walce:Regeneracja:Efekty uboczne:

7. Summon Of Polar Bear – przywołuje niedźwiedzia polarnego.
Moc: 1xLvl Mana: 700 Użycie w walce:1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: losowy temperament i posłuch niedźwiedzia

8. Double Effect – podwaja zadawane obrażenia.
Moc: ? Mana: ¾ całości Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: podwaja zadawane obrażenia

Zaklęcia możliwe do wyuczenia:
Refreshments (1lvl), Res-ice-tance (33lvl), Spearmint (35lvl), Global Cooling (40lvl), Phicicle (53lvl), Song Of Avalanche (57lvl), Ice Sword (65lvl), Summon Of Ice Wyvern (80 lvl), Ice Panzerfaust (83 lvl), Frozen Rain (87 lvl), Blizzard (96 lvl), Force Of Ice Arts (109 lvl), Cold Tsunami (112 lvl), Night Of Frozen Knifes (121), Ice Armagedon (125)


Ekwipunek:

Zbroja:

- Podstawowy Niewidzialny Pancerz (10 lvl) -
Spoiler:


Bonusy: +100 HP, +200 DEF
Wartość przedmiotu: 0.
Ciężar pancerza: 0

- Podstawowy Niewidzialny Pancerz (10 lvl) -
Spoiler:


Wartość przedmiotu: 0.
Ciężar pancerza: 0

- Niewidzialny złoty pancerz (80 lvl) -
Spoiler:


Wartość przedmiotu: 4000 $
Ciężar pancerza: 125
Wymagany poziom: 80

Broń:

Magiczne Księgi i Inne Papiery:
Losowy Zwój Zaklęcia
[To przedmiot iście magiczny, który pozwala magowi wyuczyć się jednego losowego zaklęcia z całej puli czarów Endlessness. Należy zgłosić się z nim do swego alchemika i poprosić o pomoc w odczytaniu jego zawartości]


Zwój Zaklęcia:
Spoiler:

- Zwój teleportacji x2 - zwój, pozwalający na bezproblemowe przenoszenie się w miejscu, o ile wcześniej zapisano na nim lokalizację, w której się było.
- Zwój przyzwania: Krotodron - zwój, który pozwala na przyzwanie wielkiego na kilka metrów włochatego pająka. Niee, nic z tych rzeczy, bestia nie będzie Cię bronić. Będzie raczej chciała zabić Ciebie i wszystkich tych, którzy Cię otaczają.

Magiczne Runy oraz Pieczęci:
15x runa ulepszenia
12x runa doskonałości
6x runa imaginacji

Artefakty:
Jedyne artefakty, jakie dane mi będzie kiedykolwiek ujrzeć, to te spowodowane usterką karty graficznej.

Inne Graty:

- 58x średnia mikstura życia - Ich użycie zajmuje w walce 1 rundę. Przywracają 60% punktów życia. Można używać runda po rundzie. Nie ma limitów podczas używania w rozgrywce.
Wartość przedmiotu: 45 $ sztukę.
Ciężar przedmiotu: 0,25 za sztukę.

- 58x średnia mikstura many - Ich użycie zajmuje w walce 1 rundę. Przywracają 60% punktów many. Można używać runda po rundzie. Nie ma limitów podczas używania w rozgrywce.
Wartość przedmiotu: 45 $ sztukę.
Ciężar przedmiotu: 0,25 za sztukę.

1x mała mikstura many
11x duża mikstura many
1x mała mikstura życia
11x duża mikstura życia
3x trunek prędkości
4x mikstura wszechgeneracji
3x wywar z grumorskich piór - aplikująca tę miksturę osoba będzie mogła losowo.... a) pokochać Cię miłością szczerą i piękną, b) zostać Twoim sługą, c) pałać nieprawdopodobną chęcią rozczłonkowania Twojego ciała na drobne kawałki. Efekt mikstury trwa całe 3 dni.
2x sercowa bombonierka - niech Cię nie zwiedzie to piękne różowiutkie pudełko w kształcie serca. W jego środku znajdziesz 10 noży do rzucania.
- Gadający ziemniak x7 - ziemniak, który mówi i gryzie, gdy jego pan sobie tego zażyczy. Może wywoływać traumę, może zostać zdeptany, a także również przerobiony na czipsy.

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


Śr, 15 lut 2017, 19:10
Zgłoś post
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL