Teraz jest So, 27 kwi 2024, 05:19



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Świat 
Autor Wiadomość
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post Świat
    
Obrazek
Oto i mapa Land Of Immortals
 

Tereny należące do Zamaskowanych
Tereny należące do Wojowników
Tereny należące do Druidów
Tereny należące do Harfistów
Tereny należące do Magów
Tereny Należące do Księży
Ziemie Białego Zamku
Ziemie Innych
Ziemie Dzikich
Ziemie Neutralne, bądź niezdecydowane co do przynależności

Peleoceos:

Tereny należące do Druidów:

Najważniejsza Osoba w Państwie: Lilith

Monarchia Bluecards: Najstarsze państwo na kontynencie. Zamieszkane wyłącznie przez Druidów. Bo jakże niby inaczej? Władczyni Bluecards, Cesandrea wytępiła wszystkich, pozostających jeszcze przy życiu artystów.

Władca: Cesandrea (Królowa Wiewiórek)
Herb: Orzech

Ascaloponet: Najmłodsze państwo na kontynencie. Tutejsi podchodzą z umiarem do polityki BlueCards i nie wybijają wszystkich artystów, ale biorą ich za jeńców i przeprowadzają na nich makabryczne eksperymenty. Przynajmniej według plotek. Nikt nie powie Ci tego na głos. Ponoć Drzewa mają uszy.

Władca: Enerise (Król Entów)
Herb: Gałąź Oliwna

Muntanez(do Antardrei): Początkowo ziemia należąca do harfistów. Miejsce najliczniejszych walk i prześladowań. Najgorsze i najtrudniejsze miejsce w świecie Druidów. Lepiej się tutaj nie pojawiać bez mocniejszego wyposażenia, albo słuchawek ochronnych przed harfami.

Władca: Lilith/Akapollon (Cesarzowie)
Herb: -------------

Parandis(mniejsza część): Wyspa, którą Druidzi dzielą z Zamaskowanymi. Ci drudzy mają tutaj o niebo większe udziały, ale mimo wszystko żyją w teoretycznym pokoju z tymi pierwszymi. W praktyce sytuacja ciągle się pogarsza i całkiem możliwe, że wybuchnie tam wojna domowa o wpływy.

Władca: Hernesaldio (Król Skrytobójców)
Herb: Złoty Pies


T - Polana Przeznaczenia - Polana na granicy Bluecards, Muntanez i Ascaloponet. Miejsce urzędowania cesarzowej Lilith. Uczelnia dla wszystkich żyjących istot, które największy pociąg czują do natury.




Tereny należące do Harfistów:

Najważniejsza Osoba w Państwie: Akapollon

Muntanez(do Antardrei): Początkowo ziemia należąca do harfistów. Miejsce najliczniejszych walk i prześladowań. Najgorsze i najtrudniejsze miejsce w świecie Harfistów. Lepiej się tutaj nie pojawiać bez mocniejszego wyposażenia.

Władca: Lilith/Akapollon (Cesarzowie)
Herb: -------------

Angelen: Nazwa została nadana na cześć rzeki Angelen. Woda w niej była najczystsza przez kilka dobrych tysiącleci.. do czasu aż zatruły ją radioaktywne obłoki. Kraj traci na popularności, a tutejsi pieśniarze często wyrażają poezję śpiewaną poprzez żałobne utwory.

Władca: Viviane (Królowa Pieśni Żałobnych)
Herb: Czarna Nuta

Myhrnea: Kraina Pieśni Weselnych, raj dla winogronożerców. Terytorium to jest obfite w różnego rodzaju owoce i napędza przemysł spożywczy całego kontynentu. Nooo prawie całego. Druidzi nie jedzą owoców, gdyż twierdzą że byłby to kanibalizm. Myhrnea jest również miejscem corocznej zabawy, Festiwalu Wiecznej Wiosny, na który mają wstęp praktycznie wszyscy mieszkańcy Land Of Immortals. Praktycznie, bo z wyjątkiem druidów.

Władca: Errorato (Królowa Miłości)
Herb: Serce

Tensins: Chyba najbardziej mroczne i niepokojące miejsce w całym królestwie Harfistów. Również najpoważniejszy ośrodek zbrojeniowy w walce z wrogimi druidami. Urzędują tu najczęściej osoby grające zdecydowanie cięższe utwory niż te ogólnie przyjęte w państwie Harfistów. Niektórzy wspominają również o nieciekawym traktowaniu kotów jak i kogutów. A przynajmniej tak mówią plotki.

Władca: Grzechu ( Król Braku Harmonii)
Herb: Czarne Słońce

Sernos: Kraina, którą napędza przemysł serowy. Słabe miejsce dla krów, kóz a także wielbłądów. Oddalone od obszarów objętych kwarantanną, więc z alternatywami na całkiem spokojne życie. Urzędują tu wszelkiego rodzaju harfiści, niezależnie od przekonań, czy muzyki jaką preferują. Główny ośrodek handlu z wyspą Senteros.

Władca: Sergio O'Serante ( Król Sera )
Herb: Ser żółty.

Nevis: Tutaj znajduje się Karczma Pod Czterolistną Koniczyną. Poza tym: Kraina muzyków szczęścia, oddalona od wszelkiego rodzaju wojen. Miejsce, które emanuje wręcz pozytywną energią.
Przebywają tu emigranci z wyżej położonych królestw, często jeńcy wojenni, a sporadycznie turyści z najbardziej odległych krain. Miejsce, w którym Harfista i Druid żyją jak równi z równymi... oczywiście do momentu niezapowiedzianej publicznej kontroli. Drugi największy ośrodek do handlu z wyspą Senteros.

Władca: Happenlen (Królowa Szczęścia)
Herb: Czterolistna Koniczyna.


T - Parnas - Góra na granicy Myhrnei, Tensins i Angelenu. Urzęduje tutaj Cesarz Akapollon. Parnas jest największym ośrodkiem rozwoju bogów poezji śpiewanej, a także powodem sporu Druidów z Harfistami.

Miralit:

Tereny należące do Zamaskowanych:

Najważniejsza Osoba w Państwie: Vincent Valosquez Vanetis, znany jako Puszek Okruszek (Mistrz Asasynów)

Bungsea(Do Sintrei i połowy Sinu) - Miejsce najwyraźniejszych działań przeciwko rewolucjonistom. Tutejsi zamaskowani pretendują do miana najbardziej zgranych osób w całym królestwie. Bungsea zostaje praktycznie nietknięte przez wojska Czerwonej Królowej. Raj łuczników i strzelców wyborowych. Rynek krainy opiera się na niesamowitych bańkach mydlanych, które dają Bungsei popularność w całym Land Of Immortals.

Władca: Altares Wspaniały ( Król Celności )
Herb: Bańka Mydlana

White Hands(do Cruise): White Hands słynie z Niebiańskiego Teatru, największego i najpiękniejszego ośrodka kultury i sztuki na całym świecie. Jest to miejsce, w którym spotkać można najbardziej wykształconych skrytobójców, zwanych Asasynami. Kraina pochłonięta również przez wojnę z czerwoną armią, główne miejsce bitew i pojedynczych starć wojowników z zamaskowanymi. Gospodarkę napędza przemysł mleczny.

Władca: Vincent Valosquez Vanetis, znany jako Puszek Okruszek (Mistrz Asasynów)
Herb: Szabla i Pazur

Swordsea(do Sintei): Trzecia kraina należąca do zamaskowanych. Niestety, najbiedniejsza część imperium. Tutaj również wiecznie trwa walka, a prawie połowa terytorium jest pod dowództwem Czerwonej Królowej. Głód, krew a także prześladowania to słowa kluczowe jakimi można opisać to terytorium. Swordsea dla Puszka Okruszka nie jest pierwszorzędną sprawą, więc mają tutaj miejsce wszelkiego rodzaju bunty i wystąpienia przeciwko panującemu. Istnieje zagrożenie wojną domową.

Władca: Vincent Valosquez Vanetis, znany jako Puszek Okruszek (Mistrz Asasynów)/ Królowa Arthie, zwana również Czerwoną Królową.
Herb: -------------


T - Niebiański Teatr - Największy i najpiękniejszy budynek, będący ośrodkiem kultury w całym Land Of Immortals. Również główna rezydencja Puszka Okruszka i miejsce najzacieklejszych agitacji politycznych między skrytobójcami.

Tereny należące do Wojowników:

Najważniejsza Osoba w Państwie: Czerwona Królowa Arthie

Red Hands: Potężny bastion do wypadów na dolne tereny kontynentu. Charakteryzuje się nieprzeciętnymi murami, ustępującymi swojej potęgą tylko tym należącym do białego zamku. Obowiązuje tutaj brak jakiejkolwiek litości dla zamaskowanych, a także tak zwane "godziny szczególnej kontroli", gdzie wysłańcy czerwonej inkwizycji mogą prawnie wparować do czyjegoś mieszkania i je przeszukać. Gospodarkę Red Hands napędzają fabryki zbrojeniowe a także łupy z terenów należących do zamaskowanych.

Wladca: Baron Don Uskhatec
Herb: Czerwona Pomarańcza

Riverness: Kraina należąca do Czerwonej Królowej. Kompletnie zdominowana przez czerwień i krew. W tym miejscu nawet drzewa mają czerwone liście, a jeśli ich kora nie przybiera takiego koloru, jest malowana na czerwień. Godziny szczególnej Kontroli trwają cały czas, a jedynym miejscem, które nie jest koloru powszechnie przyjętego, jest Błękitne Koloseum. Mówi się, że magia tego miejsca nie pozwala opuścić areny do czasu pokonania wszystkich przeciwników. Nieliczni twierdzą też, że śmiałkowie, którzy poniosą tutaj śmierć, automatycznie trafiają do najgłębszych kręgów piekieł.

Władca: Czerwona Królowa Arthie
Herb: Motyka i Śrubokręt

White Hands(Tereny do Cruise)/Bungsea(Kawałeczek za Sintreą i Sinem)/ Swordsea (Około 40% terytorium) - Ciągłe wojny i walki z zamaskowanymi


T - Błękitne Koloseum - Najbardziej wyróżniające się miejsce w całym państwie rewolucjonistów. Błękitne koloseum to największa arena istniejąca w całym Land Of Immortals.
Czerwona Królowa szkoli tu wszelkiego rodzaju paladynów, gladiatorów, czy innych mistrzów miecza.


Bendalath:

Tereny należące do Magów:

Najważniejsza Osoba w Państwie: Lady Maga (Effendi Świata Magicznego)

Republika Braku Nadziei: Kraj republiką jest tylko z nazwy. Panuje tu pryncypat, czyli iluzja republiki, a krajem rządzi niejaka Princess Shayla. Skąd taka a nie inna nazwa? Hmm, zapewne przez złe nastawienie osób tutaj żyjących do świata. Wszędzie panoszą się pesymiści, często niesamowicie marudzący, a sporadycznie nawet hipochondrycy. RBN na arenie światowej słynie z wytwarzania mioteł.

Władca: Princess Shayla
Herb: Czarna Łza

Nevercruis: Mieszkańcy Nevercruis wierzą w rewolucję, która pozbawi władzy księży i wojowników światła na kontynencie. W przeciwieństwie do RBN-u, panuje tutaj myśl pozytywna, a i również łatwo o spotkanie magów białej magii. Nevercruis jest miejscem największej krytyki wobec działań Klasztoru Sklepienia Chaosu i bardzo łatwo znaleźć tu różne śmieszne, często propagandowe podobizny, przeróbki Arcylorda Nathaniela.

Władca: MayonesS
Herb: Kula Budyniu

Androcruis: Tutaj najczęściej bywa latająca twierdza Lady Magi. Androcruis to miejsce, w którym przebywają głównie czarnoksiężnicy jak i nekromanci - czyli ta ciemniejsza sfera wszystkiego co magiczne. Jeśli jesteś kotem, albo innym małym zwierzęciem, to mimo wszystko - nie pokazuj się tutaj bez przebrania.

Władca: Lady Maga (Effendi Świata Magicznego)
Herb: Mechaniczny Krzyż

Empation( do rzek Doghead i Dogteeth): Główne miejsce walk Księży i Magów. Będąc początkowym tej i tej profesji, lepiej nie pokazywać się tutaj aż do czasu wyuczenia się odpowiednich zaklęć, czy umiejętności.

Władca: Aileen
Herb: Świetliki


T - Latający Zamek Magów - Twierdza najtrudniejsza do zdobycia spośród wszystkich władców profesji. Zamek Magów dryfuje nad ziemią, na wysokości 2,5km. Szkolą się tutaj wszelkiego rodzaju magowie, nekromanci, a nawet czarnoksiężnicy.

Tereny Należące do Księży:

Leonatis: Przebywa tu sporo wojowników światła jak i wyznawców wiecznego blasku. Niestety, największa ilość tutejszych to fanatycy. Lepiej uważać, aby przypadkiem nie zostać ofiarą jakiegoś rytuału, albo gorsza jakiejś masowej egzekucji.
Tutejsi księża pałają ogromną nienawiścią co do heretyków, czyli magów.

Władca: Sheridan
Herb: Złoty Krzyż

Sancruis: Kraina należąca do Arcylorda Nathaniela. Tutaj znajduje się niesamowity klasztor sklepienia chaosu, w którym wykształcają się wszyscy księża, prorocy jak i wojownicy światła. Sancruis jest największą krainą kontynentu Bendalath, jak i najbardziej pogmatwanym politycznie terytorium. Panuje tu wewnętrzny zamęt, o czym świadczy separująca się część, Cruise.

Władca: Arcylord Nathaniel
Herb: Aureola

Empation( do rzek Doghead i Dogteeth): Główne miejsce walk Księży i Magów. Będąc początkowym tej i tej profesji, lepiej nie pokazywać się tam aż do czasu wyuczenia się odpowiednich zaklęć, czy umiejętności.


Władca: Aileen
Herb: Świetliki [/color]

T - Klasztor Sklepienia Chaosu - Niezwykle mistyczne miejsce, o których wciąż powstają coraz to nowsze legendy. Chodzą pogłoski, że jego właściciel posiadł wiedzę absolutną i jest w stanie kontaktować się z samym stwórcą. Inni z kolei twierdzą, że tamtejsza podłoga jest uczulona na wszelkiego rodzaju magów i jeśli wyczuje dotyk ich stóp, bądź ruch szybujących w powietrzu mioteł, potrafi solidnie przypiec danych delikwentów. Noo ale wiecie, plotki jak plotki. Jeśli zaś chodzi o fakty, szkolą się tutaj wszyscy mnisi, księża jak i wojownicy światła.

Tereny Neutralne:

Cruise: Jest to księstwo, które uzyskało niezależność na kontynencie Bendalath. Tutejsi mieszkańcy po prostu wolą utrzymywać lepsze kontakty z Białym Zamkiem, aniżeli z Księżmi. Chodzą pogłoski, że cała zaraza i chaos białego zamku rozprzestrzenia się na 3 kontynenty, właśnie dzięki magii tego miejsca.

Władca: Książę Rozrzutek (Król Sarkazmu)
Herb: Czarny Koń

Archipelag New Lands: Mowa tu o wszystkich wyspach i wysepkach. Ich przeznaczenie we wstępie pozostaje utajnione. Archipelag kryje w sobie niezwykłe tajemnice, sekrety, a i również rzeczy, które nie śniły się nawet tutejszym filozofom.
Można tu otrzymać wszelkiego rodzaju błogosławieństwa, spotkać bestie potężnej postury i wzrostu, a także zwykłych, przeciętnych handlarzy. Zależnie od miejsca.


Tereny Białego Zamku:

Najważniejsza Osoba w Państwie: Azenesai (Przedwieczny)

Rezydencja trzeciego z władców arcyrzeczywistości. Pierwotnie ziemie IronDoga jak i BadKreta. Niestety, podstępem przejęte przez władce wiecznego chaosu i mroku. Biały Zamek jest gigantyczną budowlą, której wieże mogą równać się swoją wielkością z pojedynczymi wyspami.

Władca: Azeneseai (Przedwieczny)
Herb: ?!

Senteros: Zdecydowanie mistyczna wyspa. Żyją tutaj najbogatsi handlarze, kupujący praktycznie wszystko. Nikt nie wie dlaczego i po co. Wyspa jest również niezwykle niebezpieczna, a panująca tam temperatura, dochodzi nawet do 80 stopni na minusie. Chodzą też pogłoski, że w podziemiach czają się rewolucjoniści, którzy chcą zapobiec działaniom Przedwiecznego.

Władca: ---------
Herb: ?!


Tenebris:
Na temat tej krainy nie wiadomo za wiele. Jej umieszczenie na mapie jest tylko teoretyczne. Stało się to prawdopodobnie dzięki nadpobudliwym mnichom, którzy przewidzieli koniec świata.


Dzikie Kresy:
Terytoria położone najdalej na wschód. Zamieszkiwane są przez dobrze wyszkolonych barbarzyńców, którzy często robią sobie wycieczki do Trojga Kontynentów. Większość ich ma tylko jeden cel: Zabić, zgrabić i zniszczyć.

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Cz, 3 lip 2014, 18:36
Zgłoś post
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL