Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Odblokowane osiągnięcia.
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=60&t=8841
Strona 1 z 1

Autor:  Dizel [ Śr, 16 lip 2014, 18:03 ]
Tytuł:  Odblokowane osiągnięcia.

01. Ratunek +5 exp
Daj się komuś uratować.
02. ODWAGA +5 exp.
Jest to w zasadzie nagroda pocieszenia za chęć wykazania się jakąś inicjatywą, która jednak w rzeczywistości nie przynosi żadnych efektów. Dla przykładu: Walka z dużo silniejszym przeciwnikiem.

03. PIERWSZE UŻYCIE UMIEJĘTNOŚCI +5 exp.
Chyba nie trzeba tłumaczyć. Dotyczy zarówno tych klasowych jak i rasowych.

04. PIERWSZY WYNALAZEK +10 exp
Stwórz swój pierwszy wynalazek.

05. PIERWSZY WYGRANY POJEDYNEK PVP +15 exp.
Pokonaj innego gracza.

06. PIERWSZE ZWYCIĘSTWO +5 exp.
Chyba nie trzeba tłumaczyć.

07. A TO PECH! +5 exp.
W zasadzie jest to losowe osiągnięcie, wywoływane przez prowokowanie losu. Na przykład jedzenie ogórków, chodząc po schodach.

08. UCZIECZKA (ZAMASKOWANI) + 5 exp.
Ucieknij komuś.

09. EGZEKUCJA +10 exp.
Wykonaj wyrok na swoim przeciwniku. Zakończ jego cierpienie, bądź zmasakruj go w stanie agonii tak jak JKM lewaków.

10. KULTURA OSOBISTA 1 +5 exp.
Zachowanie kultury w beznadziejnych, psujących twoją psychikę chwilach.

11. KULTURA OSOBISTA 2 +10 exp.
Zachowanie kultury w więcej niż beznadziejnych, psujących twoją psychikę chwilach. Wymagane jest osiągnięcie numer 10.

12. ------------------------------------------------------------------
13. PARALIŻ 1 +5 exp
Sparaliżuj swojego przeciwnika

14. PARALIŻ 2 +10 exp
Sparaliżuj przeciwników 2 razy.

15. PARALIŻ 3 +15 exp.
Sparaliżuj przeciwników 3 razy.

16. UCIECZKA OD ŚMIERCI 1 + 15 exp.
Ucieknij ponuremu żniwiarzowi, w sensie przenośnym jak i rzeczywistym.
17. ------------------------------------------------------------------
18. ------------------------------------------------------------------
19.------------------------------------------------------------------
20. A TO SPRYCIARZ 1 +10 exp.
Zrobienie czegoś niezwykle sprytnego. Na przykład.. Zabicie Goliata, będąc Dawidem... nie tym szóstym rzecz jasna.

21. ------------------------------------------------------------------
22. ------------------------------------------------------------------
23. ------------------------------------------------------------------
24. ------------------------------------------------------------------
25. WIĘZIEŃ 1 +15 exp.
Znajdź się w miejscu, z którego nie jesteś w stanie uciec.

26. ------------------------------------------------------------------
27. ------------------------------------------------------------------
28. PIERWSZY DROP +10 exp
Spraw, aby pokonany potwór pozostawił po sobie jakieś przedmioty.

29. ------------------------------------------------------------------
30. ------------------------------------------------------------------
31. STOICKI SPOKÓJ +5 exp.
Powstrzymanie swojej wrodzonej ciekawości i uniknięcie prawdopodobnej w 90% śmierci.

32. KURKA WODNA + 10 exp.
Spraw aby kogut wleciał do wody.

33. MEDIATOR 1 + 15 exp.
Spróbuj załagodzić sytuację.

34. ------------------------------------------------------------------
35. ------------------------------------------------------------------
36. ------------------------------------------------------------------
37. WYGRANY POJEDYNEK +15 exp.
Chyba nie trzeba tłumaczyć.
38. ŚMIERTELNA GRA +10 exp
Zdecyduj się na niezwykle niebezpieczną walkę ze swoim przeciwnikiem, kiedy masz mało punktów życia.
39. PRZED CZASEM +10 exp
Wykonaj swoje zadanie rundę, przed przeznaczonym na to czasem.

40. ZNALAZŁEM CIĘ! +10 exp.
Znajdź długo szukany przedmiot.

41. GILOTYNA +10 exp.
Utnij głowę swojemu przeciwnikowi.

42. WYŚCIG WŁADCÓW +35 exp.
Wygraj w wyścigu władców.

43. POKÓJ PRÓB +15 exp
Przejdź przez pokój prób.

44. PIERWSZY ZGON +10 exp
Po prostu...musisz zginąć pierwszy raz.

45. ------------------------------------------------------------------
46. ------------------------------------------------------------------
47. SPOTKAJ STRAŻNIKA ZAŚWIATÓW +20 exp.
Spotkaj strażnika zaświatów.

48. SPOTKAJ WŁADCĘ ARCYRZECZYWISTOŚCI +15 exp.
Nazwa mówi chyba wszystko.

49. ------------------------------------------------------------------
50. ------------------------------------------------------------------
51. ROZPRAWA 1 +10 exp
Pierwsze chwile uczestniczenia w rozprawie.

52. ROZPRAWA 2 +20 exp.
Uczestnicz w rozprawie w poprawny sposób. Na przykład.. wezwij świadka.

53. ------------------------------------------------------------------
54. ------------------------------------------------------------------
55. ------------------------------------------------------------------
56. ------------------------------------------------------------------
57. ------------------------------------------------------------------
58. JAKI JA JESTEM STRASZNY! +10 exp.
Przestrasz kogoś tak, aby ten zemdlał, bądź względnie dostał zawału serca.

59. ------------------------------------------------------------------
60. ------------------------------------------------------------------
61. ------------------------------------------------------------------
62. ------------------------------------------------------------------
63. PIEKIELNY GŁOS +10 EXP
Spraw, aby twoje śpiewanie wywołało paraliż przeciwnika.

64. ------------------------------------------------------------------
65. SENNA ŚMIERĆ +10 EXP
Zabij kogoś za pomocą rzeczy zwykle używanej do spania, bądź podczas snu.

66. ------------------------------------------------------------------
67. ------------------------------------------------------------------
68. ------------------------------------------------------------------
69. ------------------------------------------------------------------
70. ------------------------------------------------------------------
71. JESTEM LEGENDĄ 1 +10 exp.
Użycie legendarnego przedmiotu, artefaktu, broni.

72. ------------------------------------------------------------------
73. ------------------------------------------------------------------
74. ------------------------------------------------------------------
75. ------------------------------------------------------------------
76. ŚMIERĆ BOSSA 1 + 20 exp
Zabij swojego bossa z poprzedniego RPG.

77. ------------------------------------------------------------------
78. ------------------------------------------------------------------
79. ------------------------------------------------------------------
80. HEAD SHOT +10 exp.
Traf swojego przeciwnika w głowę, rzucając czymś na odległość.

81. ------------------------------------------------------------------
82. ------------------------------------------------------------------
83. ------------------------------------------------------------------
84. GOTOWOŚĆ +10 exp.
Osiągnięcie dla postaci walczących fizycznie. Aby je zaliczyć, musisz przygotować się do walki z czymś dużo potężniejszym od ciebie.

85. PIERWSZY PRZEGRANY POJEDYNEK PVP +5 exp.
Przegraj pierwszy raz z jakimś graczem.

86. SPOTKAJ SWOJEGO MISTRZA +15 exp.
Spotkaj swojego klasowego mistrza.

87. ------------------------------------------------------------------
88. ------------------------------------------------------------------
89. JAM JEST CHODZĄCY PARADOKS 1 +10 exp.
Zrobienie czegoś, co raczej nie odpowiada specyfice twojej klasy, względnie rasy.

90. ------------------------------------------------------------------
91. ------------------------------------------------------------------
92. ------------------------------------------------------------------
93. ------------------------------------------------------------------
94. ŚMIERDZĄCA SPRAWA + 10 exp.
Zabij kogoś za pomocą czegoś, co pachnie w całkiem charakterystyczny, nieznośny sposób.

95. ------------------------------------------------------------------
96. ------------------------------------------------------------------
97. ------------------------------------------------------------------
98. ------------------------------------------------------------------
99. WYMUSZONE PIEKŁO +30 exp.
Traf do piekła, będąc jako tako wciąż żywym.

100. NIEBO +30 exp.
Traf do nieba

101.
102. CZYŚCIEC +30 exp
Traf do czyśćca.


Jeśli uważacie, że któreś osiągnięcie idealnie pasuje do was, a nie otrzymaliście takowego podczas swojej rozgrywki, piszcie o tym w swoim temacie.
Opowiadając swoje klasowe dokonania, swoim nauczycielom, możecie również odblokować ukryte osiągnięcia.

Legenda:

Powtarzalne
Powtarzalne 2, albo 3 razy.
Niepowtarzalne

Autor:  Dizel [ Cz, 24 lip 2014, 15:24 ]
Tytuł:  Re: Odblokowane osiągnięcia.

24.07.14 - AKTUALIZACJA.

Autor:  Dizel [ Cz, 9 paź 2014, 09:25 ]
Tytuł:  Re: Odblokowane osiągnięcia.

09.10.2014 - AKTUALIZACJA

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/