Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 10:34



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Solucje do gier z rIkWa 
Autor Wiadomość
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 23 sty 2007, 16:22
Posty: 428
Lokalizacja: Z kopca robaków
Post Solucje do gier z rIkWa
1 lvl w super herosie:

Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu :P

_________________
http://flamingclub.abc.pl - graj
Obrazek

Obrazek


Wt, 7 sie 2007, 13:15
WWW
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post 
EPIZOD 1 - PODWÓRKO
Na początku widzimy skrzynki obok baczki, musimy w pewnym sensie
wyjąc beczkę z skrzynek. Jak już wyjmiemy wchodzimy wehikuł czasu i ustawiamy tam beczkę. POtem Kretesem uwalniamy koguta wynalazcę
Wynalazca staje na różowym polu razem z reksiem... Kretes wchodzi do pająka i tu ważna rzecz : Nie możemy uwolnic całego pająka, tylko musimy wykopać drogę do kosza.... Kretes wychodzi[ pająk nadal uwięziony]. Następnie Kretes staje na miejscu Reksia i idzie po kosz, Kosz ten Reksio używa na miejscu gdzie jest kosz... Potem wchodzimy w różowe pole po czym staw nam się wykorkuje, wchodzimy do niego, uważamy na węgorze, i bierzemy klucz, wychodzimy reksiem, do małego płotu na zewnątrz otwieram go kluczem i bierzemy częśc używamy jej w wehikule... Koło stawu jest rózowe pole wchodzimy do niego, bierzemy parasolkę i dajemy ją na wehikuł. Następnie zagłębniamy sę Kretesem w Stawie, i koło węgorza do lewej jest peewne pole, stajemy na nie....
Reksio ma otwarte przejście i idzie po tube, musimy uważac, żeby jej nie przysypac skrzynkami.... Jak wzieliśmy tubę idziemy do wehikułu i ustawiamy ją , kretes zostaje na różowym polu, Reksio musi zrobyć spych... Jak go zdobędzie i ustawi na wehikule otworzy się lej wchodzimy do niego.... Reksiem i Kretesem..... :) Był podobny temat. :wink:

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Wt, 7 sie 2007, 13:18
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 23 sty 2007, 16:22
Posty: 428
Lokalizacja: Z kopca robaków
Post 
Ale tylko o wechikule.

aha,szukałem akurat tego postu.

_________________
http://flamingclub.abc.pl - graj
Obrazek

Obrazek


Wt, 7 sie 2007, 13:19
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 6 sie 2007, 12:20
Posty: 345
Lokalizacja: Skądś
Post 
a macie cos o 3 labiryncie

_________________
Obrazek
Najnowszy news 2010-09-21. Zapraszam też:
http://newflamingoland.blog.onet.pl/


Śr, 22 sie 2007, 15:47
YIM WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 23 sty 2007, 16:22
Posty: 428
Lokalizacja: Z kopca robaków
Post Re: Solucje do gier z rIkWa
pakit napisał(a):
1 lvl w super herosie:

Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu :P

Sorka,to było do dema. :cry:

_________________
http://flamingclub.abc.pl - graj
Obrazek

Obrazek


N, 27 sty 2008, 15:13
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 23 sty 2007, 16:22
Posty: 428
Lokalizacja: Z kopca robaków
Post 
arturros napisał(a):
a macie cos o 3 labiryncie

mam to samo pytanie.

2 lvl w wechikule:

Przełączamy na kretesa i kopiemy.
Potem skrzynkę pchamy nad badyl,a środkową na lewo.
Reksio bierze badyl i daje nad srokę i wieje...
Kretes kopie,kopie do symbolu drogę i staje na niego...
I słyszymy " eee... to nie jest normalny guzik"
Kretes kopie na dół i skrzynkę daje po prawej stronie na górę
kretes uwalnia ogień i pędko pod skrzynkę...
Reksio ratuje kretesa.
Reksio skrzynkami rusza i daje drogę dinusiowi...
potem reksio jedzie przez guzik nie udostępniając drogi zielonemu ( trudne )
Reksio zvbawia szarego,potem z kretesem brązowego,i zielonemu na koniec,i do... ( wiesz )


Wt, 5 lut 2008, 12:59
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 23 sty 2007, 16:22
Posty: 428
Lokalizacja: Z kopca robaków
Post Re: Solucje do gier z rIkWa
pakit napisał(a):
pakit napisał(a):
1 lvl w super herosie:

Idziemy do góry oczywiście musimy skręcić na prawą stronę nie dotykając mumionka.
Następnie spuszczamy głazy wysadzając cegły dynamitem.
Następnie pokonujemy ostatniego wampira.
Rozwalamy cegłę i układamy tablice na środku.
Na Koniec użyj kodu dynamites i rozwal wszystko oprócz tablic.
I ułóż pozostałe tabliczki i koniec labiryntu :P

Sorka,to było do dema. :cry:

i do 3 levelu w herosie :D


Wt, 5 lut 2008, 13:02
WWW
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 10 maja 2006, 21:01
Posty: 1151
Post 
Nie triple-postuj...
A Ty nie baw się w moda. :P /Grześ


Wt, 5 lut 2008, 13:30
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 23 sty 2007, 16:22
Posty: 428
Lokalizacja: Z kopca robaków
Post 
Nie umiem robić kilku cytków w poście


Śr, 6 lut 2008, 08:38
WWW
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 5 cze 2008, 08:07
Posty: 18
Lokalizacja: Z kopca kreta na kilimandżaro
Post 
A ja mam pytanie.Wie ktoś jak przejść 11 level w super herosie????

_________________
Nie ma podpisu, litery strajkują
THE END
Obrazek Piszę poprawnie po polsku
Odchodzę, wrócę po wakacjach


Cz, 5 cze 2008, 12:15
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 2 lis 2007, 19:48
Posty: 249
Post 
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kret ... php?t=2096


Tu są kody do RiKwa.
Do super herosa też są.


Cz, 5 cze 2008, 17:04
Mistrz Administracyjnej Magii
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23
Posty: 1751
Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
Post 
3.lv.W wehikule.
przełączamy na Kretesa i pchamy skrzynki.Wcześniej usuwamy ziemię.Gdy ryżkitowiec wejdzie,Kretes szybko wychodzi i uwalnia Reksia.Ten idzie po klucz.Gdy go ma,idzie do wyjścia i otwiera je kluczem,po czym wycofywuje się,aby Kretes mógł przejść.Usuwamy ziemię.Gdy rycerz wejdzie na przycisk,szybko idziemy do drugiego,Reksiem zaś ndo trzeciego.Gdy rycerz wyjdzie,my wchodzimy Kretesem i pod dach.usuwamy tam skrzynkę i usuwamy z kolejnego przycisku ziemię.potem z trzeciego.Nachodzimy na przycisk i szybko idziemy Reksiem pod dach,a następnie schodzimy z przycisku tak,aby drugi rycerz został od nas odgrodzony.Idziemy do komnaty na końcu i oglądamy podłogę,a następnie w ten sam sposób ustawiamy w karczmie stoły.Lej otwarty,domyślcie się,co teraz.

_________________
Obrazek
Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!
Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
Spoiler:


Cz, 26 lut 2009, 14:58
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 22 maja 2009, 10:55
Posty: 39
Lokalizacja: Nie żartuj, to napad!
Post 
6 level w RIWC.

Włączamy Kretesa, wpychamy niebieski posąg na przycisk, po prawej.
Potem idziemy na dół [Uwarzamy na ryżokitowca]
Na dole, pchamy kolejne paki, na przyciski.
I ostatni przycisk, na górze.
Włazimy Kretesem, otwartymi drzwiami, odkopujemy ziemię.
Teraz czeka nas dość trudne zadanie, musimy uważać na pająki, i przejść mantre ibisa.
Niestety, mantra nie jest taka jak w prawdziwym RIWC.
Musimy przejść to metodą prób i błędów.
Jak się nam uda przejść to, odkopujemy Kretesem kolejną komnatę, z mumionkami.
Uważamy na nie, i przechodzimy.
Następna komnata, zadanie dla Kretesa: odkopujemy ją, uważamy na pająki, możemy je blokować pakami.
W lewym górnym rogu komnaty jest klucz, bierzemy go Reksiem, a Kretes odkopuje drogę, do teleporu u góry, z prawej strony.
Wchodzimy tam Reksiem, i otwieramy drogę do miejsc końcowych. :wink:

Proszę.

Nie dośc, że odkop to jeszcze spamer czytac nie umie.../Stryj

_________________
I-Asterix
II-Konowałus
III-Hiszpan
IV-Sam schiffer


Śr, 27 maja 2009, 15:38
WWW
Stawia Opór
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 4 maja 2009, 14:40
Posty: 5
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Post 
A czy mógłby ktoś napisać solucje do 4 etapu RiWC ? Bo trochę długo się z tym męczę i nie mogę przejść. :evil:

_________________
Czekam na Reksio i Miasto SeKretów!
Ech... Koniec wakacji :-(


Śr, 27 maja 2009, 17:28
Ekspert w Dziedzinie Cementu
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 6 sty 2008, 15:22
Posty: 1051
Lokalizacja: Z rewolucji
Naklejki: 3
Post 
No ja też o to prosze, bo na tym utknąłem :cry:

_________________
Zapraszam wszystkich do pomocy w rozkręcaniu forum :)
Chaos niszczę zgnilizną
Ręka boga , będzie sroga , bójcie się <demoniczny śmiech>
W razie problemów czy spraw zapraszam na PW .
Jeśli zauważycie spam , natychmiast piszcie mi na PW, bo ostatnio nie ogarniam tego wszystkiego :<
" Ja bym to raczej ujął w takie słowa: Spidi ma w rękawie tyle asów, że nie może poruszać ręka."~Nieznany ten tekst cały czas utrzymuje mnie w dobrym nastroju :)
Jestem już tym zdemoralizowanym dzieciakiem, który nie ma w zwyczaju dziękować, jednak po tylu latach czas najwyższy. Gdybym miał wypisać imiona wszystkich osób, które " utrzymywały mnie przy życiu " i wiele dla mnie zrobiły, ten podpis nie miałby końca. Dlatego chciałbym Tobie ( kimkolwiek jesteś ) podziękować, za te wspólne piękne chwile. Mimo że się tak na prawdę nie znamy...
Pozdrawiam Spidi.


Śr, 27 maja 2009, 17:30
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL