autor: NN

Wstęp
Reksio zauważa, że ma
inny głos niż powinien mieć- ćwierka! Kretes miauczy. Wszyscy mają
inne głosy. Postaniawia poradzić się magika – kota Bechemota,
który żył dawno temu. Reksio znalazł magiczną księgę, w której
jest napisane jak przenieść się w czasie.
  
Reksio znalazł się w
jaskini, gdzie jaskiniowcy próbowali się ogrzać zimną gliną.
Reksio bierze krzemienie i rozpala ognisko. Ludzie wyjawiają mu
sekret i proszą Go o pomoc. Sekretem było to, że zła roślina bierze
im to, co mają. Ostatnio zabrała im syna. Reksio rusza na ratunek. Z
tego pośpiechu nie zauważył drzewa, uderza się w nie i traci pamięć.
Tak krzyknął z bólu, że usłyszał go Kretes, który był w
innej epoce. Natychmiast wziął „czasoprzestrzenny teleporter
chaosu” Kornelka i przeniósł się do epoki, w której
znajdował się Reksio. Poza tym, że Kretes był komandorem, był też
lekarzem. Aby wyleczyć Reksia, Kretes musiałby mu dać w odpowiedniej
kolejności cztery zioła, ale najpierw musi je zdobyć. Poszedł szukać
w „jaskini dzikiego koguta”, „drzewie mądrości”-
które zadaje zagadki, „ studni życzeń” i „złej
roślinie.”
(Gdy gracz znajdzie trzy
zioła i uda się do złej rośliny musi uwolnić syna pierwotnych ludzi,
a syn ma czwarte zioło.) Syn ludzi powie Kretesowi jak przyśpieszyć
leczenie Reksia.
Reksiowi zaś powie, że
kot Bechemot jest w ,,starożytnym Egipcie”. Reksio korzysta z
magicznej księgi i przenosi się do starożytnego Egiptu.
  
Reksio i Kretes znaleźli
się w…… grobowcu faraona, który raz na tysiąc
lat budzi się do życia… Reksiowi i Kretesowi udało się, bo
faraon obudził się i zapytał: Czego chcecie? Po co tu
przyszliście? Zagrajcie ze mną w grę planszową, jeśli wam życie
miłe!!! (Reksio i Kretes wygrali, dzięki czemu mogli faraonowi
zadawać pytania. Gdyby przegrali muszą zagrać jeszcze raz). Gdy
Reksio zadawał pytania faraon zasnął i oni też… Kiedy się
obudzili znaleźli się na nosie sfinksa, ale bez faraona. Reksio
zobaczył szyfr, który trzeba było złamać. Z szyfru dowiedział
się że kot Bechemot użył czarów ,aby pokonać ,,konia
Trojańskiego, lecz nie udał mu się podstęp. Reksio rusza na spotkanie
z Troją! Ale …co, to? Gdzie księga? Tam uciekają rabusie-
gonić ich!!! Uciekają do magicznego labiryntu. Rabusie łapią Reksia i
Kretesa. (Reksio wiedział, że szyfr był pułapką zastawioną przez
rabusi.) Ale dlaczego wszyscy, oprócz Reksia i Kretes
zasypiają? Dlaczego Rabusie są oblepieni budyniem? To kot Bechemot!
Bohaterowie są uratowani! Reksio spytał się, czy kot Bechemot pomoże
mu rozwiązać zagadkę jego ćwierkania. Bechemot poradził mu, aby Troje
pokonywał, kiedy indziej. Niech przeniesie się do starożytnego Rzymu
i tam napije się soku magicznej kury.


Reksio znalazł się na
arenie w Koloseum, w którym puścili lwy. Lwy rzuciły się na
Kretesa, który szybko wykopał tunel. Reksio za nim. A lwy też.
Kretes musiał uważać, aby nie popełnić błędu. Udało im się dotrzeć do
magicznej kury, która za 5 rozwiązanych zagadek dała im
zaczarowany sok. Wypili go ze smakiem i wszystko wróciło do
normy. Ale…nie wrócili do domu! Kretes zaczął się
powiększać !
 
Zobaczcie sami! Kura w dodatku została
uprowadzona!
Kretes stał się taki ciężki, że zapadł
się pod ziemię, ale nie zapadał się długo bo wpadł do lochu! Reksio
wskoczył za nim i zobaczył Kretesa normalnych rozmiarów i kota
Bechemota!

Zlecił im uwolnienie kury, bo on nie
czuje się na siłach, ale wie, że kura jest w okolicach starożytnych
Chin!
Reksiowi księga się pobrudziła wiec nie
mogli się tam przenieść!
Ale, od czego jest nasz kot! Bechemot
przenosi ich do starożytnych Chin!
  
Reksio i Kretes znaleźli się na
tajemniczym wzgórzu
(muszą z niego zejść, a pułapek jest
tu nie mało, bo grasują tutaj dzicy Samuraje przed którymi
trzeba uciekać!)
i gdy z niego zeszli to zobaczyli
wygłodzonych niewolników, którzy pracowali i wyglądali
na bardzo wygłodzonych. Wśród nich odnaleźli kurę!
Dlaczego ona znalazła się w niewoli?
–zapytał Kretes Reksia. I w tej chwili straże porwali ich i
znaleźli się na dworze cesarza!
Każdy z nich dostał 100 batów i
zaczęli tak jak kura pracować w niewoli!
W nocy pomimo, że Kretes był związany
wykopał niewielką dziurę i w niej znalazł stary nóż i odciął
liny którymi był związany, ale nie mógł odwiązać ani
kury, ani Reksia i poszedł do sypialni cesarza, ale był jeden
problem-cesarz miał 1 000 sypialni! Kretes musi dojść do jego
sypialni i bez obudzenia go, ukraść klucz do kłódki u nóg
Reksia i Kury!
Kretes uwalnia też pozostałych
więźniów.
Wracają do kota Bechemota, on im
dziękuje i wyjawia następną misje!
Okazuje się, że gdy nasi bohaterowie
rozwiązywali szyfr w starożytnym Egipcie na nosie sfinksa- napisanego
przez rabusi –to kot Bechemot naprawdę pokonywał troje i
pokonał ją tylko, że zostawił tam czarodziejską różdżkę i jest
ciężko ranny-prosi Kretesa o pomoc w wyleczeniu siebie i Reksia w
odnalezieniu różdżki w starożytnej Grecji!
Na rozgrzewkę zajmiemy się
Kretesem!
Musi on zebrać i dać Bechemotowi
odpowiedniej kolejności 5 ziół:
1.GUPIDAMIS
2.GUPIDULA
3.RAMBODULA
4.BUMBEDAL
5.RAMBEDAL
I idzie ich szukać!
Znalazł się w puszczy i musi unikać
żołnierzy cesarza!
Na pięć sekund może ich unieruchomić
rzucając w nich lebiodką, którą znajdzie!
W zapasie gdy wróci do Bechemota
musi mieć lebiodkę i 5 ziół.
Posypie się lebiodką i zmniejszy się do
rozmiarów niewidocznych gołym okiem!
Wejdzie do rany kota i pokona
łapą-drapą Korneliusza zarazki w jego ranie!
A teraz przenosimy się do Reksia, do
starożytnej Gracji!
   
Reksio znalazł się na pokładzie statku,
zszedł z niego i zobaczył, że jakiś dziwny, drewniany koń wjeżdża do
bram miasta! Wdrapał się na niego i wszedł do środka, bo znalazł w
nim małą dziurę!
Koń pędził z zawrotną szybkością i
Reksio zauważył, że w koniu jest sam i trzeba nim kierować!
Troja podskoczyła i miała już spaść,
gdy Reksio znikł!
Znalazł się na drzewie i coś zaplątało
mu się między uszami. To była…różczka!!!
Znowu się przeniósł i znalazł
się z Kretesem w domu!
Poszli na herbatkę i zdrzemnęli się!
p.s. Ja też idę na herbatkę!
|