|
|
Teraz jest So, 27 kwi 2024, 17:21
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
Autor |
Wiadomość |
nieznany
Mistrz Gry
Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53 Posty: 2045 Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
|
Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
Każdy spisuje dziesięć ulubionych filmów (jeśli były kontynuacje, traktuję je jako ogół). Zobaczymy, co się najbardziej podoba...
1. Psy i Koty (ogół) 2. Star Wars (ogół) 3. Piorun 4. Shrek (ogół) 5. Kung Fu Panda 6. Goście, Goście (ogół) 7. Harry Potter (ogół) 8. Przyjaciel gangstera 9. Megamocny 10. Iniemamocni Tak, właśnie tak. ,,Psy i Koty" to najlepszy film, jaki oglądałem, zwłaszcza dwójka (Odwet Kitty), bez przerwy żartowano. Star Wars koniecznie ląduje na drugim miejscu, choć nawet te sześć filmów nie bije pozycji pierwszej. Piorun powala śmiechem i niezłą muzykę. Cała reszta jest pewnie znana. Dlaczego Potter dopiero na 7? Zbyt poważna seria. Mało co tam było śmiesznego. Pewnie niejeden myśli, gdzie się podział Avatar? Po prostu pokazał zbyt nierealną fabułę: okay, mogą być podróże kosmiczne, wojna z tubylcami, okrutni najeźdźcy, zdrada głównego bohatera itp, ale po prostu zakończenie wydawało się zbyt wydumane i naciągane. Wątpię, by tak łatwo przebiegło obronienie Pandory przed atakiem i inne kwestie. Zresztą, zbyt poważny film, choć finałowa rozgrywka pierwsza klasa. Efekty specjalne nie ratowały filmu. Polecam wszystkie filmy z mojej listy.
_________________Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku). Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api.
|
Pt, 4 mar 2011, 18:56 |
|
|
magda_su
Roz-kreca się
Dołączył(a): Śr, 20 kwi 2011, 19:21 Posty: 16
|
Re: Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
1.Harry Potter i Książę Półkrwi 2.Madagaskar 3 3.Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.2 4.Harry Potter i Więzień Azkabanu 5.Alicja w Krainie Czarów (wersja nowa) 6.Alwin i Wiewiórki 7.Król Lew 3 8. Wiedźma chrzestna 2 9.Harry Potter i Zakon Feniksa 10.Monster High- Why do ghouls fall in love (po ang.)
U mnie króluje Harry Potter ale np. Madagaskar 3 jest świetnym filmem i to jest idealna kontynuacja jak 2. PS. Nie wiem czy wiedźma chrzestna to film pełnometrażowy ale jest bardzo fajny
_________________Pozytywnie pokręcona osoba, która nigdy nie ma nic przeciwko oglądaniu kreskówek BA! Nawet sama je ogląda i poprawia sobie humor :D Kocham Kicałki i Liski :D ŻYCIE JEST NUDNE BEZ REKSIA!!!
|
Pt, 24 sie 2012, 14:45 |
|
|
kubulus
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): N, 11 kwi 2010, 13:44 Posty: 552 Lokalizacja: San Francisco, 1329 Prescott Street
|
Re: Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
1. Mrs. Doubtfire 2. Beautiful Creatures 3. Casino Royale 4. Inwazja (z Nicole Kidman) 5. Starsza Pani Musi Zniknąć 6. Piąty Element 7. Harry Potter (wszystkie osiem) 8. Zwariowany Piątek 9. Ostatni Władca Wiatru 10. Shrek
_________________ Mist. To be mist. To miss. To be missed. To be...
Ostatnio edytowano N, 3 mar 2013, 17:30 przez kubulus, łącznie edytowano 1 raz
|
Pt, 31 sie 2012, 17:58 |
|
|
Matek
Pod-ziemniak
Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49 Posty: 1691
Naklejki: 10
|
Re: Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
1.Garfield 1 2.Psy i Koty 3.Garfield 2 4.Harry Potter i Insygnia Śmierci część 2 5.Shrek 6.Madagaskar 1 7.Madagaskar 2 8.Alwin i Wiewiórki 9.Madagaskar 3 10.Harry Potter i Kamień Filozoficzny U mnie najlepszy film jaki oglądałem to ''Garfield 1''. Prawie tak samo podoba mi się film ''Psy i Koty''.
|
N, 3 mar 2013, 09:09 |
|
|
Lobon
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Cz, 10 lut 2011, 17:28 Posty: 694 Lokalizacja: PODWÓRKO REKSIA
Naklejki: 0
|
Re: Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
1.Odlot. 2.Incepcja. 3.Slumdog milioner z ulicy. 4.Piraci z Karaibów(seria) 5.Shrek(seria) 6.Gol(seria) 7.Goście,goście(ogół) 8.Harry Potter(seria) 9.Hobbit Niezwykła Podróż 10. Potwory i spółka.
_________________Dawniej "lobon",teraz "Lobon"! 7 miejsce w Zgoda i Niezgoda II. KIEROWNIK LITERACKI III ODDZIAŁU GWARDI REKSIA.Vamos!Na zawsze!
|
N, 3 mar 2013, 11:13 |
|
|
Traktor
Cesarz Śmietnika
Dołączył(a): Pn, 21 wrz 2009, 14:15 Posty: 848 Lokalizacja: Siubidu Inteligencja: 0
Naklejki: 0
|
Re: Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
nie będę się męczył i podam tylko numer pierwszy 1. Powrót do marzeń
_________________ E̶̞͕̫͍͈̻̮͘͘͝r̛͢͜҉̝̗̭̲̠̳̣͎̟̱ͅa̴̵̡̱̯̭̰̱̟͖̻̰̞̦͍̘͢ ͉͉̠͇͓̝̙͉͈̀̕T̨͢͟҉̯̦̪̟͈̦̳̲̯̯̺̫͍͇̯͇r̡̢̛̮̗͙̯͈̭̜͍̰̟̤͙̟͓͓̞̞͖̹͟á҉̻̠̻͇̹̙̪̣̖̱̜̹͍͎̺̗̭̕͢ͅk̸͟҉̺̦͈̘̲̥̭̠̲̮͎̮͖̜̭̗͟t͏̠̻̦͔̳͇̞͔͙̰̗̬̫̤͎͉͍ͅó̭̺͎̜̫̘͓͈̤̦̝̟̘̯̞́r̡̥̹̰̪̝͕̟̬̲͟͞ą͎̞̮̳̘̲̩͇̲̲̜̜̲̥ ̲͖̠͇̲̗͙̤͓̯̝̭͙͡ǹ̢͍̖̥̪̳a̵̙̣̱͈̯̦̣̙̻̗̪̣͎̕͘d̴̸̨͓̭͕̙̹͍̮̦͝c̵̡̤̺̹̯̲̻͈̟̱̰̬i̡̧͢͠҉̟̝̟̹̦̩̪̱̺͕̺̹͚͙̫͔ą̫̘͍͖̣̳̪̞̤̤̱͔͘͜͡g̶̛̯̣̺ͅà҉̨͖̩͇̻͙̜͈̻̰͉͕̼͖̗͎͝
|
Śr, 13 mar 2013, 17:22 |
|
|
Rilana
Norman
Dołączył(a): N, 6 lut 2011, 18:02 Posty: 269
|
Re: Filmowa dziesiątka-wasze ulubione
1. Donnie Darko. ;u; Kto nie oglądał, ten niech to zrobi, bo zabiję. Świetne, psychiczne, poważne i zabawne - czyli taka mieszanka. ;3; 2. Tenacious D - Kostka Przeznaczenia. Tak. Po prostu tak. 3. Warm Bodies. Zombie to Zombie, jak tu ich nie kochać? ;3; 4. Strażnicy Marzeń. Jestem dużym dzieciuchem, bajki są fajne. Szczególnie ta. ;-; 5. Begotten. A tego to nawet nie próbujcie oglądać.
Więcej nie mam, trululul. ;-;
_________________ Powróciłam, ożyłam ponownie i nie zamierzam się już wynosić. :3
|
Wt, 26 mar 2013, 18:47 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 8 ] |
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 60 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|