|
|
Teraz jest Pt, 3 maja 2024, 00:13
|
Z podwórka na Kuran - RPG
Autor |
Wiadomość |
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Z podwórka na Kuran - RPG
Dzieńdobry, witam w moim nowym RPG. Jest to RPG dziejący się w uniwersum Reksia(z lekką zmianą postaci i miejsc). Jest to raczej zwykłe RPG, tylko że z wieloma drogami rozwoju postaci. Jeszcze jedna informacja-w RPG każda postać stanie przed wyborem strony(zła lub dobra). Klasy:Każda z klas ma inne umiejętności.Pies-Wojownik(+1 do siły,+1 do kondycji). Główny atrybut to siła. Walczy wszelką bronią białą oraz potrafi posługiwać się z tarczy. Podróżuje raczej po lądzie, ale z łatwością może przesiąść się na trasnsport wodny. Może wpierw awansować w osiłka lub w obrońce. Miejsce startu: Podwórko Kret-Wojownik(+1 do siły,+1 do wytrzymałości). Główny atrybut to siła. Walczy glewiami,młotami oraz może posługiwać się tarczą. Podróżuje po lądzie lub pod ziemią. Na pierwszym awansie może wybrać rolę rycerza lub strażnika. Miejsce startu: Kopiec Kogut wynalazca-Inżynier(+1 do inteligencji, +1 do pomysłowości). Główny atrybut to pomysłowość. Raczej nie walczy, bardziej posługuje się swoimi wynalazkami, lecz kiedy przyjdzie co do czego posługuję się w walce kluczem francuskim lub młotkiem. Porusze się po lądzie, używa wodnych oraz latających środków transportu.. Może awansować w gnoma lub goblina. Miejsce startu: Warsztat Koguta Wynalazcy Borsuk-Strzelec(+1 do kondycji,+1 do siły). Główny atrybut to kondycja. Posługuje się łukeim,kuszą dwureczną oraz kuszami jednoręcznymi. Porusza się po lądzie, z lekkimi obawami korzysta z transportu wodnego oraz od czasu do czasu kopie tunele. Może awansować w snajpera lub w elfa. Miejsce startu: Chatka w Sowim Lesie. Kot-Czarodziej(+1 do inteligencji,+1 do siły). Główny atrybut to inteligencja. Posługuję się róźdzką. Porusza się raczej po lądzie, czasami może przesiąść się na miotłe. Może awansować w maga. Miejsce startu: Magix Każda klasa może być wybrana tylko raz.* Zapisy tutaj w temacie,, pytania na privie, a taki jest wzór zapisu: Imię: Nazwisko: Klasa: Staty: -siła: -inteligencja: -pomysłowość: -kondycja: -wytrzymałość: Dodatkowa informacja: Staty mają zanczenie, więc wybierajcie rozważnie: Siła- Zwiększa zadawane obrażenia Inteligencja- Powiększa obrażenia zadawane z zaklęc/umiejętności oraz ilość punktów many Pomysłowość- Zwiększa szanse na udanie się pomysłu lub wynalazku Kondycja- Zwiększa szanse na unik oraz pozwala na szybsze i dłuższe bieganie Wytrzymałość- Zwiększa ilość punktów zdrowia ~Im będziesz miał więcej punktów głównego atrybutu, tym będziesz miał więcej mocy. MOC- Moc polega na tym, że polepsza główny atrybut oraz dodaje puntky inych atrybutów. Do rozdania 5 punktów statystyk.*Jeśli ktoś będzie chciał się zapisać, a nie będzie miał jakiej wybrać klasy niech poprostu się zapisuje i pisze w zapisie ,,?'' przy klasie oraz statach. **Start jutro koło godziny 15(może nastąpić zmiana i RPG rozpocznie się później).
Z mojej strony wszystko i gorąco zapraszam do zapisywania
Ostatnio edytowano Cz, 9 kwi 2015, 17:26 przez Rdusiu25, łącznie edytowano 5 razy
|
Wt, 7 kwi 2015, 21:29 |
|
|
Izzy
Głodomorek
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13 Posty: 2995 Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
Izzy Makrela, klasa - Borsuk. Resztę zostawiam Tobie
_________________ Mahna mahna...
Whovian.
Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.
|
Wt, 7 kwi 2015, 21:54 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
A więc pierwsza postać:
Imię:Izzy Nazwisko:Makrela Klasa:Borsuk Pierwsza broń:Prowizoryczna proca Staty: -siła:2,5 -inteligencja:2,5 -pomysłowość:1,5 -kondycja:3 -wytrzymałość:2,5 Umiejętność: Salwa
Ostatnio edytowano Śr, 8 kwi 2015, 16:20 przez Rdusiu25, łącznie edytowano 2 razy
|
Śr, 8 kwi 2015, 10:58 |
|
|
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2165
Naklejki: 100
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
Imię: Autor "Pan" Nazwisko: Placek Klasa: kret Staty: -siła: 1+2 -inteligencja: 1 -pomysłowość: 1 -kondycja: 0 -wytrzymałość: 1+0
|
Śr, 8 kwi 2015, 16:01 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
E. N. Ginner Klasa: inżynier Staty: S: 1 I: 1 P: 2 K: 2 W: 1
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
Śr, 8 kwi 2015, 16:04 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
Tu takie pytanie do graczy, jeszcze przed startem: Czy rozrysować wam ścieżke rozwoju każdej klasy, byście mogli się zastanowić którą drogę wybierzecie, czy nie trzeba?
|
Śr, 8 kwi 2015, 16:04 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
Kolejne dwie postacie:
Imię: Autor ,,Pan'' Nazwisko: Placek Klasa: kret Pierwsza broń: młotek Staty: -siła:4,5 -inteligencja:2,5 -pomysłowość:2,5 -kondycja:1,5 -wytrzymałość:2,5 Umiejętność: Grzmotnięcie
Imię:E.N. Nazwisko:Ginner Klasa: inżynier Pierwsza broń: Krótki klucz francuski Staty: -siła:2 -inteligencja:2 -pomysłowość:3 -kondycja:3 -wytrzymałość:2 Umiejętność: Zbuduj wynalazek
|
Śr, 8 kwi 2015, 16:19 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
A więc rozpoczynamy zabawe!
E.N.Ginner
A więc budzisz się w swoim warsztacie. Robisz sobie śniadanie, a następnie chcesz coś pomajstrować. Podchodzisz do stolika z narzędziami, a na nim zauważasz kartkę. Podnosisz do niej i ją czytasz: ,,Cześć! Chciałem coś od ciebie zamowić, ale gdy przyszedłem to ty spałeś, więc zostawiłem ci kartkę. Wyjdź na dwór, gdy już się obudzisz.'' Zdziwiony tym, że nikt się nie podpisał wychodzisz na dwóra, a tam nikogo nie ma. Rozglądasz się dookoła i zauważasz dziwny budynek, którego nigdy tam nie było.
Co robisz?
Izzy Makrela
Jak zwykle z rana, robisz długi spacer po Sowim Lesie. Tym razem szybko zgłodniałeś, więc powróciłeś do swej nory. Zjadłeś drugie śniadanie i ponownie wyruszyłeś na spacer. Po jakimś czasie, widzisz z daleko dziwną chatke. Podchodzisz do niej i dokładnie się przyglądasz. Chata wygląda na zniszczoną. Wchodzisz do niej. W środku chatki wygląda jak by przeszedło przez nią tornado. Nagle usłyszałeś coś pod sobą. Przestraszony podchodzisz do dzwi prowadzących do piwnicy. Otwierasz je i widzisz tylko trzy pierwsze stopnie, a resztę owija ciemność.
Co robisz?
,,Pan'' Placek
Wstałeś zaspany z łóżka, usiadłeś na kanapie i oglądałeś telewizje. Po jakimś czasie zgłodniałeś. Po zjedzeniu śniadania, znów oglądałeś telewizje. Koło południa nagle z zewnątrz dobiegał jakiś dźwięk. Wyszłeś ze swego kopca i za drzewem zauważyłeś jakąś istotę. Istota ciebie również zauważyła, więc zaczeła uciekać. Ty zdziwiony wolnym tempem biegłeś za nią. Istota uciekała po pagórku, za kolejny pagórek. Zgubiłeś uciekającą istote, a ze zmęczenia zatrzymałeś się w miejscu. Nie wiedziałeś gdzie jesteś, a wokół były pagórki i jedno drzewo. Nie wiedziałeś jak wrócić do domu.
Co robisz?
|
Śr, 8 kwi 2015, 16:47 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
Śr, 8 kwi 2015, 16:57 |
|
|
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2165
Naklejki: 100
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
Wchodzę na drzewo lel
|
Śr, 8 kwi 2015, 16:58 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
,,Pan'' Placek
Przez twoją wagę i lęk wysokości, ledwo co wdrapujesz się mniej więcej do połowy drzewa. Ale i tak z tej wysokość widzisz coś za pagórkiem. Idziesz na ten pagórek i widzisz wielki zamek.
Co robisz?
E.N.Ginner
Przeszukując warsztat znalazłeś Latarko-Odkurzacz oraz Reksiowy Wyszukiwacz Metalu i Kości. Podchodzisz do budynku, a w nim słyszysz dziwne dźwięki. Pukasz do drzwi. Dźwięki ucichły, a nikt ci nie otworzył.
Co robisz?
|
Śr, 8 kwi 2015, 17:00 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
Śr, 8 kwi 2015, 17:34 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
E.N.Ginner
W domku było strasznie ciemno. Włączyłeś funkcje latarki w Latarko-Odkurzaczu. Ostrożnie sprawdzasz cału budynek. Nagle zobaczyłeś jakąś istotę w rogu i przestraszony włączyłeś funkcję odkurzacza, a Latarko-Odkurzacz przysał średniego wzrostu zieloną istotę. Okazało się, że to goblin. Goblin poprosił, żebyś wyłączył odkurzacz i go puściłeś. Dalej nie zapokojony wyłączyłeś funkcje odkurzacza. Goblin przedstawił się jako Glazlowe(czyt.Głazloł). Powiedział żebyś z nim poszedł.
Co robisz? a)idzesz z nim b)pytasz go czy to on zostawił tajemniczą kartkę
Ostatnio edytowano Śr, 8 kwi 2015, 18:30 przez Rdusiu25, łącznie edytowano 1 raz
|
Śr, 8 kwi 2015, 17:45 |
|
|
Czarnoksieznik
Mistrz Administracyjnej Magii
Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23 Posty: 1751 Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
Czy to ty zostawiłeś mi wiadomość?
_________________Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
|
Śr, 8 kwi 2015, 18:05 |
|
|
Rdusiu25
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 16 mar 2011, 14:45 Posty: 578 Lokalizacja: W szafie
Naklejki: 0
|
Re: Z podwórka na Kuran - RPG
E.N.Ginner
Tak to ja. Otóz potrzebujemy twojej pomocy. Zdziwiony pytasz się kto potrzebuje twojej pomocy. Glazlowe mówi, że to królestwo goblinów potrzebuje twojej pomocy. Glazlowe ponownie mówi, żebyś ze mną szedł. Tym razem się zgadzasz i idziesz z Glazlowem do królestwa goblinów, do Undermine. Zaprowadził cię do swojego warsztatu. Glazlowe poprosił cię byś przyniósł mu pare rzeczy.
Co robisz?
Ostatnio edytowano Śr, 8 kwi 2015, 18:29 przez Rdusiu25, łącznie edytowano 1 raz
|
Śr, 8 kwi 2015, 18:17 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|