Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Poradnik - Rasy
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=153&t=8674
Strona 1 z 1

Autor:  nieznany [ Śr, 5 mar 2014, 20:12 ]
Tytuł:  Poradnik - Rasy

W grze dostępne są następujące rasy:

Elf wysokiego rodu
Najbardziej magiczna ze wszystkich ras elfów. Są wszechstronne w dziedzinie magii, ale nie radzą sobie z używaniem żadnej broni poza kosturami. Rasa najlepsza dla tych, którzy chcą maga z różnorodnymi zaklęciami na każdą okazję.
Bonusy:
+2 do Wiedzy
+3 do Many
+1 do Regeneracji
+2 dodatkowe darmowe zaklęcia pierwszego stopnia (wybiera gracz)


Elf górski
Najszybsza i najbardziej odporna na zawieruchę rasa elfów. Mają wrodzoną odporność na zaklęcia oparte na żywiołach, co znacznie osłabia obrażenia od nich. Rasa najlepsza do walki z magami, gdyż znacznie ogranicza skuteczność ataków. Elfy górskie preferują szybką i dynamiczną walkę w zwarciu.
Bonusy:
+0,2 do Ataku przy broni białej
+obrażenia od wrogich czarów opartych na sile żywiołów zmniejszone o 4 pkt
+1 do Fechtunku
+umiejętność specjalna "Lot"


Elf leśny
Najwytrzymalsza odmiana elfów. Są zabójcze z łukami i inną bronią dystansową. Życie w puszczy przystosowało je do opierania się największym przeciwnikom. Rasa najlepsza dla tych, którzy za kluczowe uznają wytrzymałość i mocną cięciwę.
Bonusy:
+0,2 do Ataku przy broni dystansowej
+20 do Zdrowia


Elf mroczny
Zamieszkują przeważnie Blorths, większość to wampiry. To mistrzowie mrocznych sztuk. Nie mają doświadczenia z bronią, lubią za to solidnie podsmażyć wroga paroma zaklęciami. Oczywisty wybór dla nekromantów i tych, którzy lubią ciepełko.
Bonusy:
+1 do Wiedzy
+2 do Many
+1 do Regeneracji
+zaklęcie "Nawiedzanie" darmowo na starcie
+zaklęcie "Słabsza zjawa" darmowo na starcie
+zaklęcie "Iskra" darmowo na starcie
+zaklęcie "Elektrokop" darmowo na starcie


Elf bitewny
Najbardziej wojownicza odmiana elfów z Bliźniaczych Wysp. Radzą sobie dobrze z wszelkimi broniami dystansowymi. Posiadają również nietypową skórę, która ułatwia im wtapianie się w otoczenie. Najlepsi dla tych, co chcą nadziać wroga strzałami, nim ich jeszcze zauważy.
Bonusy:
+0,2 do Ataku przy broniach dystansowych
+15% do Sprytu
+zaklęcie "Skóra kameleona" darmowo na starcie


Ligver
Cesarskie ligvery są wzorowane na tych zamieszkujących Arenę. Rasa ta jest szybka, cicha i niezwykle celna. Najlepiej operują łukami, mają też magię kontrolującą naturę dzięki byciu częściowo drzewem. Doskonali na skrytobójców i łowców.
Bonusy:
+0,2 do Ataku przy broniach dystansowych
+zaklęcie "Zielsko" darmowo na starcie
+zaklęcie "Pnącza" darmowo na starcie
+10% do Sprytu


Krasnolud
Jedyna nie-elficka rasa w grze. Mimo niskiego wzrostu zabójczo wymachują toporami. Noszą przeważnie ciężkie zbroje i są zmorą pola bitwy ze względu na fakt, że niski wzrost ogranicza im wybór czułych punktów do tylko jednego, bardzo prywatnego. Nieustraszeni wojownicy.
Bonusy:
+0,2 do Ataku przy młotach
+0,2 do Ataku przy toporach
+0,1 do Obrony za dwie części rynsztunku ciężkiej zbroi (najmity, stalowa, pandemońska, smocza lub eteryczna)
+2 do Fechtunku

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/