Przygody Reksia Forum https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/ |
|
Poradnik - Rasy https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=153&t=8674 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | nieznany [ Śr, 5 mar 2014, 20:12 ] |
Tytuł: | Poradnik - Rasy |
W grze dostępne są następujące rasy: Elf wysokiego rodu Najbardziej magiczna ze wszystkich ras elfów. Są wszechstronne w dziedzinie magii, ale nie radzą sobie z używaniem żadnej broni poza kosturami. Rasa najlepsza dla tych, którzy chcą maga z różnorodnymi zaklęciami na każdą okazję. Bonusy: +2 do Wiedzy +3 do Many +1 do Regeneracji +2 dodatkowe darmowe zaklęcia pierwszego stopnia (wybiera gracz) Elf górski Najszybsza i najbardziej odporna na zawieruchę rasa elfów. Mają wrodzoną odporność na zaklęcia oparte na żywiołach, co znacznie osłabia obrażenia od nich. Rasa najlepsza do walki z magami, gdyż znacznie ogranicza skuteczność ataków. Elfy górskie preferują szybką i dynamiczną walkę w zwarciu. Bonusy: +0,2 do Ataku przy broni białej +obrażenia od wrogich czarów opartych na sile żywiołów zmniejszone o 4 pkt +1 do Fechtunku +umiejętność specjalna "Lot" Elf leśny Najwytrzymalsza odmiana elfów. Są zabójcze z łukami i inną bronią dystansową. Życie w puszczy przystosowało je do opierania się największym przeciwnikom. Rasa najlepsza dla tych, którzy za kluczowe uznają wytrzymałość i mocną cięciwę. Bonusy: +0,2 do Ataku przy broni dystansowej +20 do Zdrowia Elf mroczny Zamieszkują przeważnie Blorths, większość to wampiry. To mistrzowie mrocznych sztuk. Nie mają doświadczenia z bronią, lubią za to solidnie podsmażyć wroga paroma zaklęciami. Oczywisty wybór dla nekromantów i tych, którzy lubią ciepełko. Bonusy: +1 do Wiedzy +2 do Many +1 do Regeneracji +zaklęcie "Nawiedzanie" darmowo na starcie +zaklęcie "Słabsza zjawa" darmowo na starcie +zaklęcie "Iskra" darmowo na starcie +zaklęcie "Elektrokop" darmowo na starcie Elf bitewny Najbardziej wojownicza odmiana elfów z Bliźniaczych Wysp. Radzą sobie dobrze z wszelkimi broniami dystansowymi. Posiadają również nietypową skórę, która ułatwia im wtapianie się w otoczenie. Najlepsi dla tych, co chcą nadziać wroga strzałami, nim ich jeszcze zauważy. Bonusy: +0,2 do Ataku przy broniach dystansowych +15% do Sprytu +zaklęcie "Skóra kameleona" darmowo na starcie Ligver Cesarskie ligvery są wzorowane na tych zamieszkujących Arenę. Rasa ta jest szybka, cicha i niezwykle celna. Najlepiej operują łukami, mają też magię kontrolującą naturę dzięki byciu częściowo drzewem. Doskonali na skrytobójców i łowców. Bonusy: +0,2 do Ataku przy broniach dystansowych +zaklęcie "Zielsko" darmowo na starcie +zaklęcie "Pnącza" darmowo na starcie +10% do Sprytu Krasnolud Jedyna nie-elficka rasa w grze. Mimo niskiego wzrostu zabójczo wymachują toporami. Noszą przeważnie ciężkie zbroje i są zmorą pola bitwy ze względu na fakt, że niski wzrost ogranicza im wybór czułych punktów do tylko jednego, bardzo prywatnego. Nieustraszeni wojownicy. Bonusy: +0,2 do Ataku przy młotach +0,2 do Ataku przy toporach +0,1 do Obrony za dwie części rynsztunku ciężkiej zbroi (najmity, stalowa, pandemońska, smocza lub eteryczna) +2 do Fechtunku |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |