Przygody Reksia Forum https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/ |
|
Poradnik - Umiejętności https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=153&t=8790 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | nieznany [ N, 22 cze 2014, 14:10 ] |
Tytuł: | Poradnik - Umiejętności |
Umiejętności to jeszcze jedna forma bonusu w grze. Można je zdobyć dzięki rozwijaniu drzewka skilli lub innym aktywnościom. Lista umiejętności może być w przyszłości rozszerzona. 2x obrażenia broni dwuręcznej - +0,2 do Ataku przy korzystaniu z broni dwuręcznej 2x obrażenia broni jednoręcznej - +0,2 do Ataku przy korzystaniu z broni jednoręcznej 2x obrażenia z zaskoczenia - +25% szans na udany atak z zaskoczenia 2x odporność pancerza - +0,2 do Obrony 2x skuteczność tarczy - ilość punktów obrażeń wchłanianych przez tarcze zwiększa się o 5 Atak nokautujący - rzadkie kombo, które zadaje obrażenia krytyczne i zwykle kończy walkę, zazwyczaj następuje, gdy gracz wykorzysta kreatywnie obiekty na polu walki lub spróbuje ogłuszyć przeciwnika, gdy ten ma względnie niski poziom zdrowia Bomba dymna - za darmo otrzymujesz Przepis na bombę dymną Broń palna - odblokowuje możliwość kupienia i używania broni palnej nawet jeśli nie masz wymaganego poziomu Fechtunku Cichy krok - +10% do Sprytu Cios tarczą - dodaje możliwość ataku tarczą (uwaga! Nie to samo, co ogłuszenie tarczą), który zadaje obrażenia równe dwukrotnej wartości ochrony tarczy (ignoruje rynsztunek i Obronę) Cios w plecy - +25% szans na udany atak z zaskoczenia Doktorat przedmiotologa - koszt czarów magii kreacji tworzących istoty żywe spada o 3 pkt many Jeżowa tarcza - +25% do szans ogłuszenia przeciwnika przy próbie ogłuszenia tarczą Kusznik - odblokowuje możliwość kupienia i używania kuszy nawet jeśli nie masz wymaganego poziomu Fechtunku Lot - postać potrafi latać Mikstura lecząca - za darmo otrzymujesz Przepis na małe lekarstwo Mistrzowska kradzież - 100% szans powodzenia kradzieży kieszonkowej przy zakradnięciu się od tyłu Możliwość korzystania z broni białej - +0,1 do Ataku przy używaniu broni jednoręcznej lub dwuręcznej Mr. Fixit - łatwiej naprawiać ci zepsute przedmioty Myślące ostrze - twoja broń niczym legendarny Varper może od czasu do czasu dać ci jakąś przydatną wskazówkę, jeśli o nią poprosisz Nie aktywujesz płyt naciskowych i linek - mówi samo za siebie Niewrażliwość na temperatury - czary pierwszego i drugiego stopnia oparte na zimnie lub ogniu nie zadają ci obrażeń Niewrażliwość na trucizny - 100% odporności na trucizny Ogłuszenie - atak o szansy 50% na zamroczenie przeciwnika na 2 tury Ogniste cięcie - następny atak bronią jednoręczną zadaje dodatkowe 10 pkt obrażeń od ognia (ignoruje rynsztunek i Obronę) Okrzyk bojowy - atak werbalny, który może nastraszyć przeciwnika Prosta trucizna - za darmo otrzymujesz Przepis na prostą truciznę Skuteczniejsze przekonywanie - lepiej się targujesz, przekonujesz, grozisz i podlizujesz Szósty zmysł - trudniej cię zaskoczyć Twoje szczęście bardzo wzrasta - mówi samo za siebie Większa odporność na ogłuszenie - -25% szans ogłuszenia od wrogich czarów Zamkołamacz - dwukrotnie zmniejsza ilość wytrychów potrzebnych do otwarcia zamka (np. zamek ma poziom 6, gracz potrzebuje tylko 3) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |