Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Poradnik - Umiejętności
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=153&t=8790
Strona 1 z 1

Autor:  nieznany [ N, 22 cze 2014, 14:10 ]
Tytuł:  Poradnik - Umiejętności

Umiejętności to jeszcze jedna forma bonusu w grze. Można je zdobyć dzięki rozwijaniu drzewka skilli lub innym aktywnościom. Lista umiejętności może być w przyszłości rozszerzona.

2x obrażenia broni dwuręcznej - +0,2 do Ataku przy korzystaniu z broni dwuręcznej
2x obrażenia broni jednoręcznej - +0,2 do Ataku przy korzystaniu z broni jednoręcznej
2x obrażenia z zaskoczenia - +25% szans na udany atak z zaskoczenia
2x odporność pancerza - +0,2 do Obrony
2x skuteczność tarczy - ilość punktów obrażeń wchłanianych przez tarcze zwiększa się o 5
Atak nokautujący - rzadkie kombo, które zadaje obrażenia krytyczne i zwykle kończy walkę, zazwyczaj następuje, gdy gracz wykorzysta kreatywnie obiekty na polu walki lub spróbuje ogłuszyć przeciwnika, gdy ten ma względnie niski poziom zdrowia
Bomba dymna - za darmo otrzymujesz Przepis na bombę dymną
Broń palna - odblokowuje możliwość kupienia i używania broni palnej nawet jeśli nie masz wymaganego poziomu Fechtunku
Cichy krok - +10% do Sprytu
Cios tarczą - dodaje możliwość ataku tarczą (uwaga! Nie to samo, co ogłuszenie tarczą), który zadaje obrażenia równe dwukrotnej wartości ochrony tarczy (ignoruje rynsztunek i Obronę)
Cios w plecy - +25% szans na udany atak z zaskoczenia
Doktorat przedmiotologa - koszt czarów magii kreacji tworzących istoty żywe spada o 3 pkt many
Jeżowa tarcza - +25% do szans ogłuszenia przeciwnika przy próbie ogłuszenia tarczą
Kusznik - odblokowuje możliwość kupienia i używania kuszy nawet jeśli nie masz wymaganego poziomu Fechtunku
Lot - postać potrafi latać
Mikstura lecząca - za darmo otrzymujesz Przepis na małe lekarstwo
Mistrzowska kradzież - 100% szans powodzenia kradzieży kieszonkowej przy zakradnięciu się od tyłu
Możliwość korzystania z broni białej - +0,1 do Ataku przy używaniu broni jednoręcznej lub dwuręcznej
Mr. Fixit - łatwiej naprawiać ci zepsute przedmioty
Myślące ostrze - twoja broń niczym legendarny Varper może od czasu do czasu dać ci jakąś przydatną wskazówkę, jeśli o nią poprosisz
Nie aktywujesz płyt naciskowych i linek - mówi samo za siebie
Niewrażliwość na temperatury - czary pierwszego i drugiego stopnia oparte na zimnie lub ogniu nie zadają ci obrażeń
Niewrażliwość na trucizny - 100% odporności na trucizny
Ogłuszenie - atak o szansy 50% na zamroczenie przeciwnika na 2 tury
Ogniste cięcie - następny atak bronią jednoręczną zadaje dodatkowe 10 pkt obrażeń od ognia (ignoruje rynsztunek i Obronę)
Okrzyk bojowy - atak werbalny, który może nastraszyć przeciwnika
Prosta trucizna - za darmo otrzymujesz Przepis na prostą truciznę
Skuteczniejsze przekonywanie - lepiej się targujesz, przekonujesz, grozisz i podlizujesz
Szósty zmysł - trudniej cię zaskoczyć
Twoje szczęście bardzo wzrasta - mówi samo za siebie
Większa odporność na ogłuszenie - -25% szans ogłuszenia od wrogich czarów
Zamkołamacz - dwukrotnie zmniejsza ilość wytrychów potrzebnych do otwarcia zamka (np. zamek ma poziom 6, gracz potrzebuje tylko 3)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/