Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

o Druidach
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=173&t=8824
Strona 1 z 1

Autor:  Dizel [ Pn, 7 lip 2014, 14:53 ]
Tytuł:  o Druidach

1) Druid to profesja początkowa.
2) Druidzi mają na pieńku z Harfistami. Chodzi o relacje - starzy mieszkańcy Parnasu - nowi mieszkańcy Parnasu.
3) Druid na start dostaje kostur i szatę.
4) Druidami dowodzi Cesarzowa Lilith.
5) Głównym ośrodkiem nauki Druidów jest Polana Przeznaczenia.
6) Rozwój druidów wygląda mniej więcej tak:
Druid-----5lvl----- Naturalista ------10lvl------ Żywiołowiec(droga natury)
Druid -----5lvl----- Zaklinacz ------10lvl------ Arcyzaklinacz (droga energii)
Druid -----5lvl----- Leoian ------10lvl----- Zmiennokształtny. (droga zmienności)
7) Droga Natury - Droga, dla tych, którzy największy pociąg czują do natury, przyrody, środowiska i innych tego typu. Naturaliści potrafią rozmawiać ze wszystkimi, mniej inteligentnymi zwierzętami i przekonywać ich do służenia sobie. Droga ta pozwala również na władanie deszczem i klęskami żywiołowymi, co potwierdza ostatni szczebel w rozwoju, czyli Żywiołowiec.
8 ) Droga Energii - Droga, która jest przeznaczona dla osób zaciekawionych magią przywoływania. Druid może przywołać nawet najbardziej szalone i pokręcone zwierzęta, istniejące rzecz jasna w całym uniwersum Land Of Immortals. Może również przywoływać duchy lasów, a nawet najprawdziwszych zmarłych.
9) Droga Zmienności - Druidzi, którzy zdecydują się wybrać drogę zmienności, jako Leoianie zyskują możliwość przeobrażania się w różnego rodzaju zwierzęta. Z kolei ci, którzy zabrną dalej, będą w stanie przemienić się praktycznie we wszystko, włącznie z popcornem, jak i ze skarpetkami świętego mikołaja. Magia zmiennokształtnych pozwala również na zmianę swojego środowiska, a także przedmiotów.
10) Druidzi muszą bezwzględnie niszczyć spotkanych na swojej drodze harfistów.
11) Będąc druidem, masz potrojone punkty statystyk inteligencji, życia oraz many.
12) Druidzi po śmierci mogą trafić wszędzie.
13) W razie wątpliwości, proszę zadawać pytania.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/