Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 19:30



Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Bronie jakie ma do zaoferowania Karczmarz 
Autor Wiadomość
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post Bronie jakie ma do zaoferowania Karczmarz
Obrazek
Kamieniopatyk
Obrażenia: 5-10
Cena: 100R
Opis: Zwyczajny zaostrzony kamień połączony za pomocą sznurka z patykiem, wystarcza na zadanie drobnych obrażeń.

Badyl
Obrażenia: 10-15
Cena: 200R
Opis: Kawałek gałęzi ułamany z jakiegoś większego drzewa, w sam raz by przegonić potwory.

Kamieniogrzmot
Obrażenia:
30-35
Cena: 500R
Przerobiona wersja Kamieniopatyka.Zamiast sznura została użyta mocna guma która trzyma większy namień przy patyku, dając całkiem niezły efekt.


Niemaszynowa Piła Maszynowa:
Obrażenia: 40-60
Cena 950R
Niemożliwe staje się możliwe. Z początku miała służyć jako maszynowa jednakże twórca jej zapomniał dorobić obudowy... I stąd taki efekt. Tak czy siak, potrafi komuś przygrzmocić.



Prosty miecz
Obrażenia: 50- 55
Cena: 1000R
W sam raz do walki wręcz z niewymagającymi przeciwnikami


Pilnik do smoczych paznokci:
Obrażenia 70-80
Cena: 1700R
Większe zainteresowanie jest raczej ze strony smoków, dysponują większą gotówką to i cena podwyższona.


Średniowieczna Lokówka:
Obrażenia: 85-100
Cena 2600R
Prawie że antyk, została wykopana podczas prac archelogów w okolicach ruin twierdzy Rabarbark... Po znalezieniu
biegli naukowcy stwierdzili, że to musiało służyć kiedyś jako lokówka do włosów. Tak czy siak jest trochę warta, więc nie sprzedam ci jej za marne grosze.



Zardzewiała Sardynka:
Obrażenia: 90-120
Cena: 3900R
Miecz samego Korybuta Dość Mocnego, wykopany spod jego pomnika. Relikt ten również jest wart, więc nie sprzedam ci go za marne grosze.



Nikt nie powiedział, że inne bronie nie mogą zostać zrobione, znalezione przez kogoś podczas gry.
Postacie Magiczne i Fizyczne dysponują do poziomu 20 takim samym rodzajem broni, dopiero później następuje zmiana wg profesji klasy, ale o tym jak większość osób zbliży się do na chwilę obecną ostatniego poziomu.

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Pt, 20 lip 2012, 08:35
Zgłoś post
WWW
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post Re: Bronie jakie ma do zaoferowania Karczmarz
Bronie:
Obrazek
1. Barmzooka
Cena: 200 R
Obrażenia: 45-85 DMG
Opis: Broń stworzona z butelki Coli, paczki Mentosów i kilki innych rzeczy. Niską (w miarę) cenę zawdzięcza temu, że jest jednorazowego użytku, a zadawane przez nią obrażenia bardzo rozbieżne.

Obrazek
2. Kij baseballowy
Cena: 150 R
Obrażenia: 35-40 DMG
Opis: Klasyczna amerykańska broń używana na przeciwniku poprzez zamachnięcie się nią.

Obrazek
3. Granat
Cena: 50 R
Obrażenia: 2-7 lub 65-70 DMG
Opis: Egzotyczny owoc, bardzo smaczny zresztą. Zadaje zazwyczaj małe obrażenia, jednak przy wyjątkowo wyjątkowym szczęściu może wybuchnąć (nikt nie wie, jak to możliwe) przyzwoicie poszkodowując przeciwnika.

Obrazek
4. Frisbee
Cena: 25 R
Obrażenia: 5-15 DMG
Opis: Znany (raczej) wszystkim dysk, który można rzucić i trafić w przeciwnika. Im więcej posiada się pkt zręczności, tym większe obrażenia zadaje broń.

Obrazek
5. Krzesło
Cena: 1000 R
Obrażenia: 85-95 DMG
Opis: Mistyczna i straszliwa broń, na którą stać tylko nielicznych. Jeśli użyć je do walki wręcz, zazwyczaj się roztrzaskuje, można jednak zastawić na kogoś pułapkę za pomocą tych mebli.

Obrazek
6. Zapasowy akumulator z kablami
Cena: 200 R
Obrażenia: 20-25 DMG + utrata przytomności
Opis: Nie jest to zwyczajna broń, raczej magazyn prądu, jednak prądem tym można porazić przeciwnika i spowodować jednorundową utratę jego przytomności. Starcza na 2 użycia.

Obrazek
7. Trucizna
Cena: 400 R
Obrażenia: 50-60 DMG + utrata przytomności
Opis: Trucizna, którą można komuś dodać do posiłku. Powoduje utratę kilkudziesięciu HP oraz przytomności na dwie rundy. Jeden flakonik zawiera 4 porcje trucizny.

Obrazek
8. Zestaw: MP3, głośniki do kina domowego i pliki z heavy metalem
Cena: 800 R
Obrażenia: 75-85 DMG + utrata przytomności
Opis: Mocne brzmienie, które na jedną rundę zdoła powalić każdego.

Obrazek
9. Zestaw: zapalniczka i łatwopalny spray
Cena: 200 R
Obrażenia: 55-65 DMG
Opis: Broń znana jako domowej roboty miotacz ognia, pozwala przygotować posiłek lub kogoś przysmażyć. Starcza na 2 użycia.

Obrazek
10. Zestaw młodego chemika
Cena: 800 R
Obrażenia: 20-25/40-45/60-65/80-85 DMG
Opis: Zestaw młodego chemika pozwalający na czterokrotne zadanie obrażeń przeciwnikowi (każde z innego przedziału).

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


So, 8 mar 2014, 19:03
Zgłoś post
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.   [ Posty: 2 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL