Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 11:55



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Ulepszenia, usprawnienia w dalszych częściach. 
Autor Wiadomość
Komiksowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55
Posty: 1193
Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
Post Ulepszenia, usprawnienia w dalszych częściach.
Tutaj wypisujemy pomysły na ulepszenie mechaniki, grafiki itp. czyli zagadnień odnośnie przebiegu gry i technicznych rzeczy.

Grafika:
Grafika z RIMS jest bardzo ładna, ale można by ją ulepszyć w następujący sposób: w okół obiektów trójwymiarowych (postaci, niektórych przedmiotów), umieścić czarną kreskę oddzielającą przedmiot od otoczenia. Na przykład tak jak tu:
http://www.pcgameshardware.com/screenshots/medium/2009/04/PoP_S_025.jpg
Nadałoby to grze bardziej kreskówkowy klimat.

Dialogi i napisy:

Dobrym pomysłem byłoby wprowadzenie inter-aktywnych rozmów: czyli takich z możliwością wyboru odpowiedzi. Tak jak w czarodziejach... ale żeby te rozmowy bardziej wpływały na fabułę.

No i napisy, wielu lubi czytać wypowiedzi aby je prze-analizować, ktoś może grać bez dźwięku, albo poruszany kiedyś temat ludzi nie słyszących.

Poziom trudności:

Tu pomysł jest następujący: wprowadzić system podpowiedzi, ale trzeba by odpowiednio zabezpieczyć ludzi z "słabą wolą", którzy od razu rzuciliby się na podpowiedź.
I tu są dwie szkoły jazdy:
- Wraz z rozpoczęciem nowej gry wybierałoby się czy grasz z podpowiedziami, a jak tak to jak mają być szczegółowe (od sugestii po kawałki solucji, a w ostateczności gigantyczny neon/strzałka pokazujący co, gdzie jak.). Albo odpowiednia opcja w menu.

- Podpowiedź uzyskuje się po pokonaniu zabezpieczenia w postaci np. jakieś ultra-trudnej minigry (tak jak w nowym "Bolku i Lolku").

Pozwoliłoby to na wprowadzenie trudniejszych zadań i ograniczyłoby pytania "co dalej?"




Zapraszam do dyskusji :]

_________________
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!
The One Who Disturbs So Terribly...
Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!


Cz, 25 lut 2010, 19:14
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 21 lis 2009, 19:05
Posty: 380
Lokalizacja: Z tajemniczej piramidy.
Post 
Bot: z tymi napisami to średni pomysł. Lepsze by było jak by były napisy przy Reksiu.

_________________
Zapraszam www.kretesireksio.fora.pl


Cz, 25 lut 2010, 19:23
YIM WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 16 lip 2009, 09:24
Posty: 552
Lokalizacja: Istnieje.
Post 
Grafika:
Pokaż coś innego z tą grafiką bocie, ponieważ tamto zniknęło :lol: . Więc nie mogę tego ocenić, bo nie rozumiem xP. A do tego ja proponuję też Cel-shading, co sam zaproponowałeś w innym temacie.

Dialogi i napisy:
Podoba mi się ten pomysł, najlepiej byłoby, gdyby można było wybierać między jednym a drugim. To stanowiłoby grę ciekawszą i na pewno większość chciałaby spróbować drugiej opcji i zagrać jeszcze raz.

Poziom trudności:
Ja proponuję podobny do RiKN, tyle, że nie 2, a 3 poziomy trudności :).

_________________
Obrazek
Proszę wchodzić i grać. ^_^


Cz, 25 lut 2010, 19:48
Komiksowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55
Posty: 1193
Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
Post 
http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/890/890172/e3-2008-prince-of-persia-4-screens-20080715053150813_640w.jpg


A to działa?

Działa. xD

_________________
Obrazek
Nobody expects the Spanish Inquisition!
The One Who Disturbs So Terribly...
Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!


Cz, 25 lut 2010, 20:03
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 3 maja 2009, 10:01
Posty: 113
Lokalizacja: ze średniowiecza
Post 
Napisy:

Napisy dobry pomysł, bo ja np. lubię czytać i słuchać.
Jak nie przeczytam lub nie usłyszę to mogę po prostu sprawdzić błędy.

Odpowiedzi:

Fajnie by było doprowadzić do iluś tam zakończeń.

Podpowiedzi:

Plusy:
-mniej postów na forum o pomoc

Minusy:
-nie które mini gry pewnie będą trudne

_________________
Obrazek
Obrazek
Piszę poprawnie po Polsku i Angielsku


Pt, 26 lut 2010, 00:32
Mistrz Pisarstwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 31 gru 2007, 11:00
Posty: 613
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Naklejki: 7
Post 
Maldurf von Krettof napisał(a):
Poziom trudności:
Ja proponuję podobny do RiKN, tyle, że nie 2, a 3 poziomy trudności :).


Np:
Łatwy (z podpowiedziami)
Trudny (z podpowiedziami)
Bardzo trudny (jak trudny tylko bez podpowiedzi)

A co do grafy to dobry pomysł.
Wszystko wyglądało by jak w "Prince of Persia" xD

_________________
Obrazek
Ten kolor został wybrany jako mój kolor do moderowania.


Pt, 26 lut 2010, 09:25
YIM WWW
Norman

Dołączył(a): N, 20 gru 2009, 14:38
Posty: 286
Post 
Pomysł z podpowiedźami mi się nie podoba!!!

A co do tego to tylko grafika do ulepszenia, no i oczywiście poziomy trudności.

Fajnie, także by było gdyby było tak jak w innej grze z Reksiem.
CZYLI będą tam możliwości wczytanie swoich ulubionych momentów.

_________________
Zapraszam na moją stronę internetową i forum: www.criss.fora.pl www.criss.npx.pl


Pt, 26 lut 2010, 10:19
Mistrz Pisarstwa
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 31 gru 2007, 11:00
Posty: 613
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Naklejki: 7
Post 
Criss napisał(a):
CZYLI będą tam możliwości wczytanie swoich ulubionych momentów.


+ szuflatki jak w RiKN.

To będzie najleprze rowiązanie związane z zapisem gry.

W RiMS właśnie brakuje mi szufladek do kilku zapisów gry.

_________________
Obrazek
Ten kolor został wybrany jako mój kolor do moderowania.


Pt, 26 lut 2010, 10:47
YIM WWW
Mistrz Gry
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53
Posty: 2045
Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
Post 
Grafika:
Bez komentarza.
Napisy:
Jako tłumaczenie wypowiedzi Reksia i tylko dlatego. Część wyrażeń może być przecież pisana na kilka sposobów, a w każdym można utracić część znaczenia.
Alternatywne zakończenia zależne od wypowiedzi:
Dobry pomysł. To daje efekt nieprzewidywalności wypadków, jak w życiu.
Podpowiedzi:
Ok. W takim trybie, jak pisał Bot.

_________________
Obrazek
Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem.
"Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. :)


N, 28 lut 2010, 22:32
Cesarz Śmietnika
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 21 wrz 2009, 14:15
Posty: 848
Lokalizacja: Siubidu Inteligencja: 0
Naklejki: 0
Post 
Moim zdaniem AM powinna się BARDZO zastanowić, co robi.
Jaki no właśnie odniosły sukces gry z Reksiem. 250,000 egzemplarzy w całej Polsce. To daje dużo do myślenia, w tym kraju, gdzie Reksia uważa się za bajkę dla gó**iarzy, a gry za zabawki dla dzieci...
Sam jestem niezadowolony z RiMSa. Zabrakło w nim tego, co było najlepsze w poprzednich częściach. Ogólnie wyszedł chłam, śmieszny tylko czasami, z niezbyt dobrym połączeniem grafik.
Same tekstury postaci wyglądają dobrze, ale w połączeniu z tłem dają efekt niczym z Claymana...
Dla mnie jakoś sprzedaż nie wyjdzie ponad 10,000, o ile w ogóle wyjdzie ponad 5000. A tak w ogóle, gdzie ta wielka akcja reklamowa, która miała być w styczniu, o której mówił MarcinO?
AM zeszło na psy, idą za trendami, tyle powiem.

_________________
E̶̞͕̫͍͈̻̮͘͘͝r̛͢͜҉̝̗̭̲̠̳̣͎̟̱ͅa̴̵̡̱̯̭̰̱̟͖̻̰̞̦͍̘͢ ͉͉̠͇͓̝̙͉͈̀̕T̨͢͟҉̯̦̪̟͈̦̳̲̯̯̺̫͍͇̯͇r̡̢̛̮̗͙̯͈̭̜͍̰̟̤͙̟͓͓̞̞͖̹͟á҉̻̠̻͇̹̙̪̣̖̱̜̹͍͎̺̗̭̕͢ͅk̸͟҉̺̦͈̘̲̥̭̠̲̮͎̮͖̜̭̗͟t͏̠̻̦͔̳͇̞͔͙̰̗̬̫̤͎͉͍ͅó̭̺͎̜̫̘͓͈̤̦̝̟̘̯̞́r̡̥̹̰̪̝͕̟̬̲͟͞ą͎̞̮̳̘̲̩͇̲̲̜̜̲̥ ̲͖̠͇̲̗͙̤͓̯̝̭͙͡ǹ̢͍̖̥̪̳a̵̙̣̱͈̯̦̣̙̻̗̪̣͎̕͘d̴̸̨͓̭͕̙̹͍̮̦͝c̵̡̤̺̹̯̲̻͈̟̱̰̬i̡̧͢͠҉̟̝̟̹̦̩̪̱̺͕̺̹͚͙̫͔ą̫̘͍͖̣̳̪̞̤̤̱͔͘͜͡g̶̛̯̣̺ͅà҉̨͖̩͇̻͙̜͈̻̰͉͕̼͖̗͎͝


N, 28 lut 2010, 23:19
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 23 mar 2010, 19:32
Posty: 243
Lokalizacja: Ziemia... tak mi się przynajmniej wydaje.
Naklejki: 0
Post ????
Według mnie pomysł z polepszeniem grafiki i (DIALOGAMI WPŁYWAJĄCYMI NA FABUŁĘ )



:idea: Znakomity pomysł


Pozdrawiam


bartosz2211 czyli na stronach angielskich (sliwka2211)


Wt, 23 mar 2010, 19:50
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 18 sty 2009, 12:44
Posty: 1340
Lokalizacja: I tak nie wiesz gdzie to jest
Naklejki: 0
Post 
Grafika

Warto byłoby wrócić do 2D, ale skoro się nie da to Cel-Shading może się przydać. Także oddzielenie tła od postaci. Może być dobrym rozwiązaniem, ale nie jestem pewien.

Dialogi i napisy

Według mnie powinna być opcja wyboru i gracz może sobie wybrać grę z napisami albo bez. Jeśli chodzi o inter-aktywne rozmowy, jak najbardziej się zgadam. Takie coś urozmaiciło by grę.

Poziom trudności

Może dałoby się zrobić tak, żeby w pewnym momencie można było włączyć podpowiedź, a w innym ją wyłączyć.


So, 24 kwi 2010, 08:10
Bywalec Nory
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 26 sie 2009, 14:10
Posty: 84
Lokalizacja: z mózgu Einstein'a
Post 
albo za przejście najtrudniejszego poziomu trudności niespodzianka jak przy RiKN

_________________
Obrazek
Online program do tworzenia skinów minecraft: kliknij
kliknij


So, 24 kwi 2010, 19:28
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 29 cze 2010, 09:53
Posty: 12
Lokalizacja: jajo śmierdzi
Post 
JEŚLI CHODZI O GRAFIKE TO LEPSZA BYŁA W TYCHY PICZĄTKOWYCH CZĘŚĆACH NIŻ W MIEŚCIE SEKRETÓW BYŁA TAKA NO NIE WIEM...WESOŁA?

^^POZDRO^^


Wt, 29 cze 2010, 15:12
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 28 cze 2007, 07:59
Posty: 311
Lokalizacja: Zgadnij
Post 
Grafika:

Moim zdaniem nie trzeba nic ulepszać. Dobrze jest, jak jest.

Dialogi i napisy:

Nie zauważyliście, że jak dotąd ( do czasu RIMS) gry z Reksiem były dostosowane do możliwości małych dzieci? Chodzi mi o to, że nie było napisów. Gdyby były, maluchy miałyby utrudnioną sprawę.

Poziom trudności:

Fajny pomysł...

_________________
Obrazek

Powróciłem :)


Pt, 6 sie 2010, 07:38
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL