Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Hank Chestershire
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=299&t=9851
Strona 1 z 1

Autor:  Kretes102 [ Śr, 15 lut 2017, 17:06 ]
Tytuł:  Hank Chestershire

Obrazek

Grupa:
Hank Team

Tytuły:

- Arcymag The Rex Tales
- Oficer The Rex Tales


Statystyki:

1. Hp - 100 + 100st = 800 HP
Obrona - 10 + 100st = 1010 HP

2. Mp - 100 + 100 st = 1010 MP
Regeneracja - 1% + 36 st = 10%

3. Uniki - 10 eva + 40 st = 290 eva
Ciosy krytyczne - 0% + 100 st = 25%
Prędkość - 5 + 50 st = 205 prędkości

4. Mc - 20 + 40 st = 340 mc
Efektywność zaklęć - 0% + 50 st = 5%
Ph - 10 + 39 st = 283 Ph

(Razem 655 st, gdyż 131*5=655)





Zaklęcia:

1. Siphon of Destruction
- czar "uszkadzający przeciwników" zadając im destrukcyjne ciosy przywołanym wcześniej metalowym stworem. Każdy cios zadawany wręcz zmniejsza pancerz/życie o 35%.

Moc: 270 Mana: 1300 Użycie w walce 1x Regeneracja ---- Efekty uboczne:[/color] Przełamanie Defensywy/ Kaleczący Werter

2. Vorpal Destroying - wzmacnia siłę sojusznika lub swoją. Przydatny w trakcie walki, gdyż wzmacnia efekty innych czarów o 60%.

Moc: --- Mana: 1200 Użycie w walce 1x Regeneracja ---- Efekty uboczne:[/color] Wzmocnienie Ataku

3. Invisible Explosion of Destruction - rzuca na wybranego wroga czar eksplozji. Po chwili przeciwnik staje się niewidzialny oraz wybucha i nie zostaje po nim nic. Zupełnie.

Moc: 490 Mana: 2600 Użycie w walce 1x Regeneracja ---- Efekty uboczne:[/color] Niewidzialność przeciwnika

4. Havrester of Destruction - rzuca ostrzem cienia, który eksploduje w kontakcie ze skórą.

Moc: 150 Mana: 754 Użycie w walce:Regeneracja: Można użyć 2x podczas rundy Efekty uboczne:[/color] ---

5. Nietre Gorza - Czar rzucony głównie na siebie, przyspiesza go i powoduje nałożenie dwóch zaklęć jednocześnie

Moc: --- Mana: 600 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne:[/color] Połączenie zaklęć

6. Desteating - Przywołuje potwora, który pożera przeciwnika na chwilę. Po chwili wypluwa go i osłabia zadawane czary przez przeciwnika o 20%.

Moc: --- Mana: 2100 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne:[/color] Zmniejszenie defensywy przeciwnika

7. Protection of Magic - zmniejsza zadawane obrażenia przez działania zaklęć z zakresu Lodu, Ognia oraz Zaklinaczy. Nie ochrania na zawsze.

Moc: --- Mana: 600 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne:[/color] Zwiększenie własnej defensywy

8. Wave of Shock Destruction - czar odrzuca przeciwnika i rozkłada go na trzy części

Moc: --- Mana: 600 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: Odrzucenie/ Paraliż

9. Dancing Anihilation - czar spowalniający przeciwnika o 20%. Ponadto wyrywa kawałek po kawałku jego skórę, totalnie niszcząc go fizycznie.

Moc: --- Mana: 1200 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: Spowolnienie przeciwnika, krwawienie

10. Mate of Liquidate - Przywołuje klona przeciwnika, który od razu będzie próbował wlecieć w niego. Gdy go dotknie, wróg wraz z klonem eksploduje

Moc: 250 Mana: 700 Użycie w walce: 2x Regeneracja: Można użyć w odstępie 2 rund Efekty uboczne: Oszołomienie

11. Explostone - podaje przeciwnikowi bardzo ładny i pożądany kamień, który wygląda jak diament. Po chwili wybucha.

Moc: 100 Mana: 800 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: ---

12. Cassual Doom - niszczy wokół przeciwnika grawitację na 3 sekundy, pozwalając mu na wzlot o kilka tysięcy metrów. Gdy wszystko wróci do normy wróg spada i rozpada się na tysiąc części.

Moc: 700 Mana: 3600 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: --- 95% przypadków śmiertelnych

13. Aegis of Explode - zapewnia tarczę i zmniejsza wszystkie rzucane czary o 52%.

Moc: --- Mana: 800 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: Wzmocnienie defensywy

14. Ground = Destruction - wyrywa ziemię przed przeciwnikiem i rzuca odłamkami, które wybuchają po uderzeniu

Moc: 250 Mana: 1500 Użycie w walce:Regeneracja: Co 3 rundy Efekty uboczne: Przełamanie obrony

15. Cataclysm of the Flash - wywołuje burzę destrukcji, która strzela piorunami. Jeśli piorun trafi w przeciwnika, ten rozpadnie się na kilka, kilkanaście części.

Moc: 500 Mana: 2900 Użycie w walce:Regeneracja: Co 5 rund Efekty uboczne: --- 95% przypadków śmiertelnych


Ekwipunek:

Zbroja:

Broń:


Magiczne Księgi:

Magiczne Runy:


Artefakty:


Inne:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/