Przygody Reksia Forum https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/ |
|
Casius Nathaniel Silver https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=299&t=9852 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Czarnoksieznik [ Śr, 15 lut 2017, 17:56 ] |
Tytuł: | Casius Nathaniel Silver |
Grupa: Casius Team Tytuły: Statystyki: 1. Hp - 310 HP (2310) Obrona - 310 HP (3310) 2. Mp - 1100 MP Regeneracja - 12% 3. Uniki - 290 eva Ciosy krytyczne - 6% Prędkość - 433 prędkości 4. Mc - 100 mc Efektywność zaklęć - 3% Ph - 80 ph Zaklęcia: 1. Fire Avoid - pasywna umiejętność, chroniąca maga przed ogniem. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- Regeneracja ---- Efekty uboczne: Ochrona przed żywiołem 2. Fire Creation 2 – podstawowe zaklęcie magii żywiołów, umożliwiające tworzenie i kształtowanie swego żywiołu (w tym wypadku ognia). Poziom drugi umożliwia tworzenie nieco już większych obiektów. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- Regeneracja ∞ Efekty uboczne: Twórczość żywiołów 3. Fire Eat – pasywna umiejętność, pozwalająca magowi absorbować ogień i płomienie, tym samym odnawiając i powiększając swe siły. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- Regeneracja ---- Efekty uboczne: Absorbowanie ognia 4. Fire Dragon : Overheating – to potężne zaklęcie magii ognia otacza ciało maga płomieniami, które zwiększają jego atak i umożliwiają mu rzucanie potężniejszych zaklęć. Czaru można używać przez kilka rund pod rząd dla zwiększenia efektów, jednak zbyt długie jego użycie może doprowadzić do spalenia, a nawet rozpuszczenia się użytkownika. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce 1x Regeneracja --- Zaklęcia Overheating zajmują kilka rund, w zależności od tego, jak silny efekt chcemy osiągnąć Efekty uboczne: Absorbowanie ognia 5. Fire Dragon: Flamethrower – Zaklęcie to umożliwia niemal nieograniczone użycie magii ognia. Moc: Lvl x1 Mana: Lvl x1 Użycie w walce ∞, 2 ataki na rundę Regeneracja ∞ Efekty uboczne: --- 6. Fire Punch 3 – Cios pięścią spowitą w płomieniach, mogący bez większych problemów podpalić przeciwnika. Moc: 69 Mana: 300 Użycie w walce ∞, 2 ataki na rundę Regeneracja ∞ Efekty uboczne: Podpalenie 7. Fire Wing 3 - Wzmocniona magią ognia szarża, która zawsze trafia jako pierwsza. Nie może jednak zostać użyta dwa razy pod rząd. Moc: 70 Mana: 350 Użycie w walce ∞, ograniczenie ilości "pod rząd" Regeneracja Ilość "pod rząd"/1 runda Efekty uboczne: --- 8. Fire Stab 2 – mag wyczarowuje sztylet spowity płomieniami. Zaklęcie ma wysoką szansę na zadanie krytycznych obrażeń, jednak cios może zostać zadany wyłącznie od tyłu. Moc: 66 Mana: 400 Użycie w walce 1x Regeneracja --- Efekty uboczne: 60% cios krytyczny 9. Fire Dragon: Flame breath – używając tego czaru, mag może zionąć strumieniem smoczego ognia niszczącego wszystko na jego drodze. Czar wymaga jednak wcześniejszego użycia zaklęcia Fire Dragon: Overheating ładowanego przez 3 tury. Moc: 80 Mana: 300 Użycie w walce ∞ Regeneracja ∞ Efekty uboczne: 2x exp za walkę 10. Dance Of Flames – magiczny taniec, który ładuje ciało maga potęgą płomieni, zwiększając jego szybkość i zręczność. Moc: --- Mana: 900 Użycie w walce 1x Regeneracja --- Efekty uboczne: Zwiększenie prędkości i zręczności 11. Jetflame - krótka eksplozja smoczego ognia za plecami. Choć może być użyta w walce, jej głównym zastosowaniem jest chwilowe przyspieszanie użytkownika oraz umożliwianie mu pokonywani większych dystansów skokiem. Moc: 20 Mana: 150 Użycie w walce: ∞ Regeneracja: Co 2 rundy Efekty uboczne: podpalenie przeciwnika 12. Song Of Flames – Ognista pieśń wypala z przeciwników uczucia. Zarówno te dobre, jak i te złe. W skrajnych przypadkach może również wywołać gorączkę, albo i nawet kogoś podpalić. Moc: 0 Mana: 1100 Użycie w walce 3x Regeneracja ... Efekty uboczne: zależne od wylosowanej właściwości 13. Ring of Fire - otacza przeciwnika niewielkimi, ale bardzo szybkimi i niemal niemożliwymi do uniknięcia płomieniami, które szybko zaciskają się na nim. Moc: 25 Mana: 150 Użycie w walce: 3x Regeneracja: Co 2 rundy Efekty uboczne: --- 14. Fire Sword 1 - tworzy potężne, ogniste ostrze, które niczym przysłowiowy nóż rozgrzany do 1000 stopni przecina bez większych problemów prawie każdy materiał. Moc: 150 Mana: 800 Użycie w walce: 2x Regeneracja: --- Efekty uboczne: wyjątkowo niszczycielski 15. Life Fire Absorb - pochłania ciepło ciał przeciwników, poważnie uszkadzając ich organizmy, a jednocześnie lecząc maga. Czar pozwala też na przejęcie myśli i temperamentu zabitego, jednak użyć go można jedynie po wcześniejszym ładowaniu zaklęcia Overheating przez 6 tur. Prócz tego zbyt częste używanie zaklęcia może zaszkodzić samemu magowi. Moc: --- Mana: 600 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: zawsze odbiera przeciwnikowi 10% HP i za tyle leczy użytkownika. 1,5x exp za walkę. W przypadku zabójstwa pozwala na przejęcie myśli i charakteru ofiary. Możliwe po sześciokrotnym użyciu Fire Dragon: Overheating. Może zaszkodzić magowi przy zbyt częstym używaniu. Zaklęcia możliwe do wyuczenia: Triad Fire 1 (80 lvl), Flame Rain 1 (86 lvl), Welding Torch (88 lvl), Flame Tornado 1 (96 lvl), Flaming Asylum (100 lvl), Force Of Fire Dragon (109 lvl), Fire Judgement 1 (112 lvl), Fire Meteor 1 (125 lvl) (Na każdym poziomie możesz starać się o wymaksowanie zaklęć z numerami. Ich podstawowy poziom to 1, a maksymalny to 5. Istnieją również poziomy mistrzowskie, albo i nawet ostateczne, wykraczające ponad 20 numer. Zaklęcia te modyfikują znacznie efekty zaklęć i tworzą je wszechpotężnymi. Aby jednak mieć możliwość do takiego treningu, koniecznym będzie odwiedzenie Alchemika. Ekwipunek: Zbroja: -Złoty hełm niewidzialności (założone) -Złoty korpus niewidzialności (założone) -Złote spodnie niewidzialności (założone) -Złote rękawice niewidzialności (założone) -Złote buty niewidzialności (założone) -Srebrny hełm niewidzialności -Srebrny korpus niewidzialności -Srebrne spodnie niewidzialności -Srebrne rękawice niewidzialności -Srebrne buty niewidzialności -Podstawowy niewidzialny hełm -Podstawowy niewidzialny korpus -Podstawowe niewidzialne spodnie -Podstawowe niewidzialne rękawice -Podstawowe niewidzialne buty Broń: -Puklerz Euforiona + Runa Ognioodporności (założone) - w sumie to tarcza, ale technicznie rzecz biorąc bardziej broń, niż zbroja. -3x sztylet do rzucania -2x sercowa bombonierka (10 noży do rzucania w każdej) Magiczne Księgi: Magiczne Runy: - 15x runa ulepszenia - 12x runa doskonałości - 6x runa imaginacji Artefakty: Inne: -10x duża mikstura życia -10x duża mikstura many -4x średnia mikstura życia -3x średnia mikstura many -20x mała mikstura życia -20x mała mikstura many -4x mikstura wszechgeneracji -4x trunek prędkości -2x trunek Hermesa -3x wywar z grumorskich piór -7x bombowe winogrono -7x Piłka Yin Yang -4x fajny banan -1x psychiczny banan -1x Losowy Zwój Zaklęcia -2x zwój teleportacji -10x czerwona kartka -arkusz skóry (5 cm X 15 cm x 2 mm) -dratwa (około 20 cm) -czerwonoczarna farba (0,5 litra) |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |