Przygody Reksia Forum https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/ |
|
Adam Van Sloth https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=299&t=9859 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | AdamMag [ Śr, 15 lut 2017, 23:21 ] |
Tytuł: | Adam Van Sloth |
![]() Grupa: Thunder Gods Tytuły: - Arcymag The Rex Tales Statystyki: Zaklęcia: 1. Electric Avoid – sprawia, że mag staje się odporny na prąd elektryczny oraz pioruny i błyskawice. Pasywne, nie zabiera many ani energii. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce: --- Regeneracja: --- Efekty uboczne: odporność na elektryczność 2. Electric Creation 5 - czar ten pozwala magowi na tworzenie przedmiotów z czystego, materialnego prądu elektrycznego. Na poziomie piątym zaklęcie nie posiada praktycznie żadnych ograniczeń. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce: --- Regeneracja: --- Efekty uboczne: twórczość żywiołu 3. Electric Eat - pasywna umiejętność, pozwalająca magowi zjadać wyładowania elektryczne wszelkiego typu, tym samym wzmacniając się i odnawiając energię. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce: --- Regeneracja: --- Efekty uboczne: absorbowanie prądu 4. Electric Dragon: Electrifying - pozwala magowi zwiększyć swoje obrażenia poprzez rażenie własnego ciała piorunami. Jego użycie daje mu też dostęp do potężniejszych zaklęć w arsenale. Czar niezwykle niebezpieczne, przy zbyt długim użyciu mogące doprowadzić do poważnych uszkodzeń układu krwionośnego i nerwowego, a nawet zwęglenia i zniszczenia ciała. Moc: --- Mana: --- Użycie w walce: 1x Regeneracja: czas potrzebny do rzucenia zaklęcia jest proporcjonalny do jego siły. Efekty uboczne: absorbowanie prądu 5. Electric Dragon: Thunderthrower - czar ten zapewnia niemal nieograniczoną władzę nad żywiołem elektryczności. Moc: lvl x1 Mana: lvl x1 Użycie w walce: ∞, dwa ataki na rundę Regeneracja: ∞ Efekty uboczne: --- 6. Electric Punch 5 - potężny cios pięścią wzmocnioną magią piorunów. Wywołuje zaburzenia w działaniu układu nerwowego, a co za tym idzie - chwilowy paraliż. Moc: 169 Mana: 300 Użycie w walce: ∞, dwa ataki na rundę Regeneracja: ∞ Efekty uboczne: paraliż 7. Electric Wing 5 - szybka szarża wzmocniona magią piorunów. Atak ten zawsze trafia jako pierwszy, nie może jednak zostać użyty dwa razy pod rząd. Moc: 170 Mana: 350 Użycie w walce: ∞, ograniczenia ilości konsekwentnie rzucanych zaklęć Regeneracja: ilość "pod rząd"/1 runda Efekty uboczne: --- 8. Electric Stab 5 - cios sztyletem wykonanym z błyskawic. Posiada wysoką szansę na zadanie krytycznych obrażeń, jednak możliwy jest do wykonania jedynie od tyłu. Moc: 166 Mana: 400 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: 60% szans na zadanie obrażeń krytycznych 9. Electric Dragon: Thunder Breath - to zaklęcie, wymagające wcześniejszego wzmacniania siły swego ataku czarem Electric Dragon: Electrifying przez 3 kolejne rundy, pozwala magowie na miotanie potężnymi strumieniami błyskawic spopielającymi wszystko na swej drodze. Moc: 280 Mana: 300 Użycie w walce: ∞ Regeneracja: ∞ Efekty uboczne: podwaja zdobyte exp 10. Dance Of Thunders - ten krótki rytuał taneczny na krótki czas zwiększa wydolność organizmu maga, pozwalając mu na poruszanie się z większą prędkością i wykazywanie się lepszym refleksem. Moc: --- Mana: 900 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: zwiększa szybkość i zręczność maga 11. Song of Thunders - magiczna pieśń, w której rozbrzmiewają grzmoty piorunów, dzikie wichry i trzaski łamanych drzew ogłusza przeciwników, czyniąc ich podatnymi na ataki. Moc: --- Mana: 1100 Użycie w walce: 3x Regeneracja: --- Efekty uboczne: ogłusza przeciwników 12. Electric Sword - miecz piorunów mogący poradzić sobie z prawie każdą przeszkodą. Moc: 250 Mana: 800 Użycie w walce: 2x Regeneracja: --- Efekty uboczne: bardzo niszczycielski 13. Life Electric Absorb - niezwykle zabójcze zaklęcie pozwalające na wyssanie energii elektrycznej z układu nerwowego przeciwnika, odnawiając HP i zwiększając EXP maga piorunów i skazując jego adwersarza na niemal pewną śmierć. Zaklęcia można użyć dopiero po sześciokrotnym użyciu czaru Electric Dragon: Electrifying. Moc: --- Mana: 600 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: 3x exp za walkę, 95% szans na instant kill, magowi przywrócona zostaje ilość HP równa 10% zadanych obrażeń 14. Thunder Rain - potężna burza wyładowań elektrycznych, w pełni podległa woli maga. Jej przywołanie wymaga wcześniejszego pięciokrotnego użycia czaru Electric Dragon: Electrifying. Moc: 350 Mana: 400 Użycie w walce: 2x Regeneracja: --- Efekty uboczne: efekt pogodowy - usuwa inne efekty tego typu. Może łatwo obrócić się przeciwko sojusznikom nieostrożnego maga piorunów. 2x exp za walkę. 15. Thunder Tornado - tornado stworzone z piorunów, niszczące wszystko na swojej drodze. Można je przywołać dopiero po 5-krotnym użyciu czaru Electric Dragon: Electrifying. Moc: 400 Mana: 500 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: efekt pogodowy - usuwa inne efekty tego typu. Dosyć łatwe w kontroli, a mimo to niszczycielskie. 2x exp za walkę. 16. Force Of Electric Dragon - czar ten podwaja zadawane obrażenia, a użyty w połączeniu z Electric Dragon: Electrifying skraca o połowę czas potrzebny do naładowania zaklęć pochodnych tego efektu. Moc: --- Mana: 1000 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: podwaja zadawane obrażenia. Wzmacnia efekt Electric Dragon: Electrifying i skraca o połowę czas jego ładowania. 17. Electric Judgement - niezwykle potężne wyładowanie elektryczne, mogące zrównać z ziemią całe miasto. W teorii powinno być możliwe do wykonania po dziesięciokrotnym użyciu czaru Electric Dragon: Electrifying, w praktyce jednak nikomu jeszcze nie udało się przetrwać ilości energii, jaką trzeba zgromadzić w tym celu, dlatego też nie są znane dokładne właściwości tego czaru. Moc: ??? Mana: ??? Użycie w walce: ??? Regeneracja: ??? Efekty uboczne: ??? Kolejne zaklęcia: Thunder Meteor (125 lvl) Ekwipunek: Zbroja: Broń: Magiczne Księgi: Magiczne Runy: Artefakty: Inne: |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |