Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Vudix Xix
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=299&t=9861
Strona 1 z 1

Autor:  Pan Kreton Dykta 10 [ Śr, 15 lut 2017, 23:23 ]
Tytuł:  Vudix Xix

Obrazek


Grupa:
---

Tytuły:



Statystyki:




Zaklęcia:
1. Wall Runner 1 - z użyciem tego czaru mag może oprzeć się sile grawitacji. Na 1 poziomie zaklęcie pozwala jedynie na wspinanie się po niskich pionowych albo nieco wyższych skośnych ścianach oraz przebieganie po nich dużych dystansów prostopadle do kierunku działania grawitacji.

Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- Regeneracja ---- Efekty uboczne: opieranie się grawitacji

2. Zooming Jumper - przez ułamek sekundy mag szybkości może poruszać się z prędkością bliską prędkości światła. Dla niewprawnego oka może to przypominać krótkodystansową teleportację.

Moc: --- Mana: 800 Użycie w walce --- Regeneracja dwie tury Efekty uboczne: krótkodystansowa (prawie) teleportacja

3. Speed Boost 3 - pozwala na szybki, ale stosunkowo krótki bieg. Na poziomie trzecim zaklęcia możliwe jest już pokonanie dystansu nawet kilkuset metrów przy pewnym wysiłku.

Moc: --- Mana: 300 Użycie w walce --- Regeneracja --- Efekty uboczne: znacznie zwiększa szybkość

4. Fast Hit 1 - zwiększa siłę mięśni ramienia, umożliwiając wyprowadzanie ciosów z prędkością i siłą nieosiągalną dla zwykłego śmiertelnika. Zaklęcie jest jednak krótkotrwałe i wymaga długiej regeneracji, nim będzie można ponownie go użyć, a obrażenia zależą w dużej mierze od szczęścia. Wraz z kolejnymi poziomami spada czas odnowy czaru, zwiększa się zaś czas jego trwania, a obrażenia stają się mniej losowe. Na pierwszym poziomie zaklęcie trwa 6 sekund.

Moc: 0-70 Mana: 250 Użycie w walce 3x Regeneracja pięć tur Efekty uboczne: ---

5. Quick Jump - zaklęcie pasywne, zwiększające odległość skoków maga.

Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- Regeneracja --- Efekty uboczne: zwiększony skok

6. Arrow Trajectory 2 - czar ten nie działa na samego maga, lecz na trzymane przez niego przedmioty, wyrzucając je we wskazanym kierunku z dużą prędkością. Na poziomie 2 czar może być już użyty do osiągnięcia prędkości zbliżonej do strzały wystrzelonej z dobrego łuku.

Moc: --- Mana: 500 Użycie w walce 2x Regeneracja --- Efekty uboczne: wyrzucenie trzymanego przedmiotu z dużą prędkością.

Kolejne zaklęcia:

Fast Run 1 (55 lvl), Speedster's Dream (60 lvl), Fast Slash 1 (65 lvl),
Thunderbolt (75 lvl), Hands Of Destroyer (86 lvl), Typhoon 1 (96 lvl), Soldier of Hermes (109 lvl), Winner Of the Race 1 (112 lvl), Back In Time 1 (125 lvl)
a także kolejne poziomy wyuczonych się już zaklęć.



Ekwipunek:

Zbroja:

Broń:


Magiczne Księgi:

Magiczne Runy:


Artefakty:


Inne:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/