Teraz jest So, 27 kwi 2024, 16:49



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Uduskonalnie nastepnych "Reksiów" 
Autor Wiadomość
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 17:08
Posty: 47
Post Uduskonalnie nastepnych "Reksiów"
Witam. Zakałdam ten dział przyjmować nowe pomysły ale nie na gre ale jej obudowe. Oto kilka znich:

Aby w gre mogły grać też dzieci bez słuchu można by dodać napisy kóre by się włączało/ wyłączało.
Dodatkowo oprócz zapisywania w dowolnym momencie można by też dodać do tego jeszcze menu aby rozpocząc dany epizod od nowa (tak jak z łatką do Reksio i wechikuł).
Wybieranie poziomu trudności.
Wybieranie na przemian kórym z bohaterów chcielibyśmy sterować.
I ale to już do gry, aby powróciło [are bohaterów z poprzednich gier.

To tylko kilka moich sugesti, czekam na wasze.


Pt, 1 kwi 2005, 13:25
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Ciekawy temat. Postaram się komentować go na gorąco...

1] wersja dla dzieci niesłyszących, czyli subtitled. szczytny cel i przydałyby się wszystkim. no, ale to nie jest proste... w Wehikule było ponad 2500 linii dialogowych. tak na szybko, to nie wiem jak to w ogóle ugryźć, bo wave'y są podłaczane na przeróżne sposoby. pomyślimy....

2] startowanie z epizodów. tu się zgadzam i w tym kierunku idziemy, czego dowodem jest własnie łatka do Wehikułu. dodam, że dodaliśmy ten element właśnie po sugestiach od graczy.

3] Poziom trudności.... To też nie jest takie proste, ale już przy Wehikule planowaliśmy to zrobić w ograniczonym zakresie, tzn. w minigrach zręcznościowych. Ostatecznie, żeśmy się wycofali, bo gry zręcznościowe wyszły dosyć łatwe [w porównaniu do Czarodziejów]. Problemem są jednak łamigłowki i zadania fabularne, których często po prostu nie da się ułatwić. Tak czy inaczej - będziemy szukać sposobu.

4] Wybieranie bohatera. To będzie na bank wcześniej czy później. już o tym dyskutowaliśmy i może w Kapitanie Nemo pojawi się epizod "Rozłąki" bohaterów.

5] Powrót postaci... :) Oczywiście! Ale których? chyba zrobię ankietę. Problemem jest trochę czasoprzestrzeń, w której się poruszamy - a to kraina czarów, a to przeszłość..... ciężko wziąć kogoś z Magiksu i umieścić nagle w XIX wieku. Pożyjemy, zobaczymy... :)

Czekam na dalsze sugestie...

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pt, 1 kwi 2005, 14:50
WWW
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 17:08
Posty: 47
Post 
3] Poziom trudności.... To też nie jest takie proste, ale już przy Wehikule planowaliśmy to zrobić w ograniczonym zakresie, tzn. w minigrach zręcznościowych. Ostatecznie, żeśmy się wycofali, bo gry zręcznościowe wyszły dosyć łatwe [w porównaniu do Czarodziejów]. Problemem są jednak łamigłowki i zadania fabularne, których często po prostu nie da się ułatwić. Tak czy inaczej - będziemy szukać sposobu.

Tutaj przydało by się może ułatwienie minigierek czyli np musimy przejsc jakąs plansze np skacząc i omijajac cos to poprstu by wystarczyło ze na łatwym jest mniej wrogów lub przeszkód a na trudnym na odwrót. Wiem, że to nie jset łatwe, ale moze sie cos uda.


5] Powrót postaci... :) Oczywiście! Ale których? chyba zrobię ankietę. Problemem jest trochę czasoprzestrzeń, w której się poruszamy - a to kraina czarów, a to przeszłość..... ciężko wziąć kogoś z Magiksu i umieścić nagle w XIX wieku. Pożyjemy, zobaczymy... :)

Mogli by to być przodkowie, tak samo jak koguta na koncu wechikułu. I było by dobrze gdyby była podróż z kapitanem na te wyspe z 1 czesci gry. Spotakc by tam można np dzidka Krestesa. Oraz jak wczesniej pisłem dodac postać Sherlocka Holmesa.


Pt, 1 kwi 2005, 15:41
Operator Łopaty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 23 lip 2014, 08:21
Posty: 834
Lokalizacja: z przyszłości
Naklejki: 0
Post 
Tomku poprawek można dodać wiele ale to nie takie proste. Najlepiej zrobić tylko wersję dla osób nie słyszących. I dodać te menu dodatkowe. A nad resztą to trzeba pomyśleć bo to nie takie hop siup zrobienie gry!!!!!!!!! Wszystko się da tylko poprostu trzeba chcieć i trzeba mieć czas!!!!!!!!!


Pt, 1 kwi 2005, 17:54
Głodomorek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13
Posty: 2995
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
Post 
Nom można dodawać wiele poprawek:(

_________________
Mahna mahna...

Whovian.

Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.


Pt, 1 kwi 2005, 19:29
Działacz Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18
Posty: 853
Lokalizacja: ze Szczecina
Post 
Morzebytak zalorzyć nową serię gier z Reksiem serię o nazwie,,Państwa Resia"lub,,Podboje Reksia".Bylyby to gry strategiczne o Reksiu.

_________________
Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
Obrazek


Pt, 1 kwi 2005, 19:36
YIM WWW
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Myślę, że Tomkowi chodzi o pewne wskazówki dotyczące przyszłych części, a nie tych istniejących. No i ja się cały zamieniam w słuch :)

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pt, 1 kwi 2005, 19:37
WWW
Głodomorek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13
Posty: 2995
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
Post 
Nie!!

To głupi pomysł puchaczu według mnie!!

_________________
Mahna mahna...

Whovian.

Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.


Pt, 1 kwi 2005, 19:37
Działacz Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18
Posty: 853
Lokalizacja: ze Szczecina
Post 
Czemu?Gry strategiczne są bardzo fajne.

_________________
Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
Obrazek


Pt, 1 kwi 2005, 20:38
YIM WWW
Głodomorek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13
Posty: 2995
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
Post 
Może dla ciebie ale to głupi pomysł !!

_________________
Mahna mahna...

Whovian.

Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.


So, 2 kwi 2005, 08:31
Działacz Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18
Posty: 853
Lokalizacja: ze Szczecina
Post 
AidemMedia zarobiłaby na tym masę pieniędzy.

_________________
Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
Obrazek


So, 2 kwi 2005, 09:10
YIM WWW
Działacz Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18
Posty: 853
Lokalizacja: ze Szczecina
Post 
Dr Mądry Puchacz napisał(a):
AidemMedia zarobiłaby na tym masę pieniędzy.
to prawda gry strategiczne są bardzo lubiane

_________________
Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
Obrazek


Pn, 4 kwi 2005, 17:20
YIM WWW
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
My też lubimy gry strategiczne i może rzeczywiście kiedyś zrobimy taką grę.... Jest to możliwe w każdym razie. Strategia w świecie Reksia.... hmmm... ale czy... RTS? Simopodobna? Tycoon ekonomoczny? Klasyczna turówka? Rzućcie parę pomysłów. Mr Kasta zrobił osobny wątek i proponuję właśnie tam się przenieść z tematem.

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Pn, 4 kwi 2005, 19:40
WWW
Głodomorek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13
Posty: 2995
Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
Post 
No to przenosimy się z tematem!

_________________
Mahna mahna...

Whovian.

Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.


Śr, 6 kwi 2005, 20:54
Pod-ziemniak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 2 kwi 2005, 11:17
Posty: 1849
Lokalizacja: Toruń
Post 
Strategię polegająca na podbijaniu państ. Przyjaciele Reksia (mają różczki, statki kosmiczne, miecze itd.) na Drób Chaosu (mają różdżki itd.). Wykreślają czary. Można będzie budować uniwersytet magi. Tworzy się ludzi mniej więcej tak: budowanie rezydencji, a stamtąd wychodzą ludziki. Ktoś pokonany się rozpryskiwuje. Trzeba trzy razy walnąć czarem w kogoś, lub mieczem 5 razy, statkiem kosmicznym(kosmicznym makaronem 10 razy. Niech będzie pokazana energia każego. A resztę wymyślcie sami. Można też budować zamki i urządzań turnieje rycerskie, dzięki temu np. jeden rycerz będzie miał więcej energii i wystarczy nim walnąć 4 razy, aby kogoś pokonać. Tak samo z uniwersytetami magii. Resztę wymyślcie sami.

_________________
Wróciłem :P
Wasz DoDo ;)


Cz, 14 kwi 2005, 13:46
YIM WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL