Przygody Reksia Forum
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/

Wojna o Teherię
https://www.przygodyreksia.aidemmedia.pl:443/pliki/kretes/forum/reksioforum/viewtopic.php?f=352&t=10245
Strona 1 z 1

Autor:  Kretes102 [ So, 15 lip 2017, 16:30 ]
Tytuł:  Wojna o Teherię

Nadszedł koniec pokoju. Państwa zbroją się, aby walczyć o byt. Pierwszym punktem zapalnym okazała się być Teheria. Po wynikach referendum ws. zjednoczenia państwa teherskiego zaczęło się robić niespokojnie w kraju demokratycznym. Rząd zaczął oskarżać prezydenta i innych o fałszerstwo oraz o próbę unieważnienia referendum. Prezydent sam był zdumiony tymi wynikami. Niestety, ta wojna polityczna przerodziła się w regularne walki na ulicach. Teherczycy Południowi zaczęli bić się ze sobą - zwolennicy zjednoczenia z przeciwnikami. W parlamencie zawrzało. Świat wstrzymał oddech. Wojska Teherii Płn. oraz Khaklazji wkroczyły do stolicy Południa - Fedulu, zajmując go. Po tym wydarzeniu wojska wspierające Republikę Teherii - Narnucja, Grestylia oraz Mandrynia (nie włączyła się do wojny bezpośrednio) zaczęły się mobilizować. Na południu Rep. Teherii ustanowiono jej nową, tymczasową stolicę w Habudzie. Aż w końcu przyszedł czas na decydujące starcie. A więc wojna!
Aktualna mapa regionu:

Spoiler:

Rozgrywka przeznaczona tylko dla przywódców Teherii Płn. oraz Khaklazji.
Rozlokujcie swoje wojska na planszy z lewej strony:
Spoiler:

Wojska Teherii Płd., Narnucji oraz Grestylii rozlokowały wojska - nie widzicie ich rozmieszczenia.
Waszym zadaniem, po rozmieszczeniu swoich wojsk, będzie zlokalizowanie wojsk wroga i wybranie odpowiedniego punktu po prawej stronie. Będziecie musieli zaznaczyć typowaną przez was lokalizację wojsk lub czogłów, pisząc posta o treści: STRZELAM NA WEZWANIE + obrazek na którym zaznaczacie punkt na "mapie walk", w którym według was potencjalnie znajdują się wojska.
I tura zakończy się:
- całkowitym pokonaniem jednej ze stron
- poddaniem się jednej ze stron na okres jednej tury
Ogólne zwycięstwo ogłoszenie zostanie, jeśli:
- jedna ze stron całkowicie pokonana drugą (może to trwać kilka, kilkanaście tur)
- jedna ze stron podda się i nie wykazuje chęci dalszej walki (wojska przegranego wystawione w określonej turze zostaną zniszczone)


Boost packi:
- Kamień Widzenia. Użycie: ujawnia niewielki obszar na mapie. Użyć można go trzy razy w jednej turze. Przydatny, jeśli chcemy ułatwić sobie zadanie, ujawniając obszar, gdzie wojska się znajdują. Cena: 30 000$ (zawiera 1 Kamien Widzenia)
- Super Mega Rakiety. Użycie: ostrzeliwuje wskazany przez gracza punkt sześciokrotnie. Użyć można go dwa razy w jednej turze. Używajcie z rozwagą! Cena: 16 PP. (zawiera jedną Super Mega Rakietę)
- Pochłaniacz. Użycie: zatrzymuje ostrzał rakiet tworząc tarczę. Użyć można go dwa razy w jednej turze. Cena: 30 000$ (zawiera 1 Pochłaniacz)

Jako, że gracie przeciwko NPC, otrzymacie mały bonus. Jaki - przekonacie się podczas bitwy.

Autor:  Pan Kreton Dykta 10 [ Pn, 17 lip 2017, 21:38 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Spoiler:

O to rozmieszczenie wojsk Khaklazji, i Teherii Płn.

Autor:  Kretes102 [ Wt, 18 lip 2017, 18:42 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Słowem wstępu:
- czołg jest wytrzymały na cztery strzały
- samolot jest wytrzymały na dwa strzały
- reszta wytrzymała na jeden strzał

Strzał Rzeszy Teherskiej:
No i...
Spoiler:

Strzał Khaklazji:
No i...
Spoiler:


Strzały przeciwników (Narnucji, Grestylii, Teherii Płd.):
Spoiler:


Strzał Narnucji:
Spoiler:


Strzał Grestylii:
Spoiler:


Strzał Teherii Płd.:
Spoiler:


Polecam robić mniejsze oznaczenia i napiszcie w kolejnym poście, kto jest kim.
Typujcie dalej!

Autor:  Autor8 [ Śr, 19 lip 2017, 11:53 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Spoiler:

czerwony - Rzesza
czarny - Khaklazja
szare - stare strzały, by nie strzelać tam w przyszłości (jakby trzeba było, to usuniemy)

Autor:  Pan Kreton Dykta 10 [ Śr, 19 lip 2017, 13:00 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Gredez, ja to bym chciał kupić kamień widzenia za 30 000

Autor:  Kretes102 [ Śr, 19 lip 2017, 14:12 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Który obszar chcesz odsłonić? Przypominam, że nie może być zbyt duży. Musi być taki jak wasze krzyżyki.

Autor:  Pan Kreton Dykta 10 [ Śr, 19 lip 2017, 14:30 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Jak taki mały to nie

Autor:  Kretes102 [ So, 22 lip 2017, 17:35 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię


Strzał Rzeszy Teherskiej:
No i...
Spoiler:

Strzał Khaklazji:
No i...
Spoiler:


Strzały przeciwników (Narnucji, Grestylii, Teherii Płd.):
Spoiler:


Strzał Narnucji:
Spoiler:


Strzał Grestylii:
Spoiler:


Strzał Teherii Płd.:
Spoiler:




Typujcie dalej!

Autor:  Kretes102 [ So, 29 lip 2017, 18:58 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Dodatek: Aby przyspieszyć rozgrywkę każdy z Was (Real Gamer i NPC) może wybrać położenie wojsk aż CZTEROKROTNIE na rundę. Także i Kalif Teherii Płn. może cztery razy wytypować, i Kalif Khaklazji. Pozdrawiam.

Autor:  Autor8 [ N, 30 lip 2017, 05:45 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Jako że Gredez wydał pozwolenie na to bym za Gumbus oddał strzały to oddałem:
Spoiler:

Autor:  Kretes102 [ N, 6 sie 2017, 16:12 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

[W związku z brakiem porozumienia, walka odbywała się automatycznie]

Od tej chwili wojna zaczęła trwać bardzo regularnie. Obie strony konfliktu walczyły bardzo dzielnie. Oczywiście żadna ze stron nie otrzymywała większych przywilejów i traciła wojska jak szalone. Każda ze stron chciała wygrać i uznać wyższość nad drugą. Spalone wsie, miasta, ludzie - ten obraz będzie na długo pamiętany przez wszystkie ze stron. Ostatecznie jednak starcie zakończyło się...
Spoiler:

Straty:
Spoiler:


Grestylia, Kewtalia, Nordia, Lexia, Schmeteria, Barbank oraz Schwertyzia wzywają do ustanowienia pokoju i powojennego ładu.
Co robić?

Autor:  Kretes102 [ N, 3 wrz 2017, 18:11 ]
Tytuł:  Re: Wojna o Teherię

Wznowione walki były bardzo krwawe i brutalne. Cywile ginęli, żołnierze tracili życie, a rządzący przypatrywali się biernie, licząc tylko na powiększenie strefy wpływów. Niestety, nikt nie pomyślał o biednych ludziach, którzy niczemu nie byli winni. Walka z faszyzmem zaczęła przypominać walkę o zapałki - kto wyciągnie najdłuższą, ten wygrywa. Każde z państw coraz bardziej było wyczerpane wojną, ale nikt nie poddawał się - stawka była wielka. Region Teherii, dawniej spokojny, teraz stał się areną wielkich bitew, których nie było tam praktycznie nigdy. Rzeki pełne trupów, lasy pełne płomieni - takich rzeczy na Planecie Fur jeszcze nie było. Owszem, walki były, ale nie tak straszliwe. Nowo zakładane obozy na terenach okupowanych przez Rzeszę Teherską były tak naprawdę, wbrew oficjalnej propagandzie, obozami zagłady. Ludzi traktowano w nim bardzo okrutnie - gorzej niż zwierzęta. Wojska sojusznicze w osobach Teherii Płd., Grestyli oraz Narnucji parły na faszystowskie wojska Rzeszy i Kewtalii, która zgodne z obowiązującym sojuszem, zaatakowała Narnucję od Wschodu. Walki trwały kilka miesięcy. Najważniejszymi z nich były walki o Tehegrad - twierdzę Rzeszy, wojna o Geron - stolicę Autonomicznego Okręgu Fasicsmova, w Kewtalii. Wszystkie zakończyły się zwycięstwem aliantów. Były też takie, które zakończyły się zwycięstwem państw Facist Pakt oraz Paktu Islamskiego - bitwa o Hurfangę - miasto strategiczne Teherii Płd. oraz walkę o Vinscotynsen - stolicę stanu Harates w Grestylii. Każde z państw było tako mocno wyczerpane wojną, że po długim okresie postanowiono o pokój w tym wielkim regionie. Postanowieniami Konferencji Tehegradzkiej były:
- Utworzenie dwóch republik: Teherskiej Republiki - demokratycznej, na południu oraz Teherii Waigafskiej (zwanej potocznie Waigafem) - hybrydowej, rząd półfaszystowski, półdemokratyczny, na północy. Stolica Teherii pozostała taka sama, a stolicą Republiki Teherskiej został Habud. Fedul pozostał w granicach Weigafu, gdyż granice zostały wytyczone na podstawie zdobytych przez ówczesna Rzeszę Teherską ziem.
- Żadne państwo nie będzie dążyło do wojny
- Kewtalia i Grestylia oraz Narnucja i Kewtalia podpisały pakt o współpracy i nieagresji
- Teheria Waigafska musi zostać zlaicyzowana.
- Grestylia przekaże Teherii Waigafskiej i Republice Teherskiej kredyt w wysokości 22 mln $F każdy, na odbudowę państw.
- Dwie republiki Teherskie będą żyły ze sobą w zgodzie, a w przyszłości może dojść do zjednoczenia państw na podstawie Karty Międzynarodowego Porozumienia, podpisanego przez wszystkie strony konfliktu.
Odtąd Nowy Świat jest już inny. Być może lepszy.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/