Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 16:58



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 14 ] 
RiC - lepsza likwidacja Kretesa 
Autor Wiadomość
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post RiC - lepsza likwidacja Kretesa
Uwaga! Uwaga! Wstawiam tutaj łatkę na którą wszyscy wierni fani Kretesa czekali!

Mianowicie, naprawia ona błąd który pozwalał nam wylecieć Reksiem poza Magix pozostawiając biednego Kretesa tkwiącego w wieży ratuszowej.

https://drive.google.com/open?id=1QdIUV ... tKd3-xa8SE

Wystarczy, że wypakujecie to archiwum do folderu z RiC.

:lol: miłego ratowania Kretesa.

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Pn, 23 mar 2020, 22:56
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
mysliwy112 napisał(a):
Mianowicie, naprawia ona błąd który pozwalał nam wylecieć Reksiem poza Magix pozostawiając biednego Kretesa tkwiącego w wieży ratuszowej.

O! A czy blokuje to też samotne wejście do podziemi piwnicy? Czy występuje wówczas jakiś komunikat?

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Wt, 24 mar 2020, 07:54
WWW
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Przejście piwnicy bez Kretesa to jedyny prawilny sposób na jej pokonanie :drob: i proszę mi nie mówić, że jest inaczej.

Nie no twórcy zadbali żeby Kretes się w niej nie pojawiał jak go nie ma w drużynie. Ale w sumie można wyciszyć jego kwestię przy kluczu.

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Wt, 24 mar 2020, 11:01
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Racja, można by było to w sumie tak zostawić, ale wtedy lepiej wyciszyć. Czyli po prostu po zdobyciu miotły nie będzie możliwy lot do Piklibii? Ciekawe czy dałoby się wstawić tam (najwyżej zmodyfikowaną) kwestię narratora (chyba z RiU), coś w stylu "teraz należało uwolnić Kretesa". Wtedy wszystko byłoby czytelne.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Wt, 24 mar 2020, 11:59
WWW
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Dobra, wstawiłem aktualizację do patcha z Kretesem, teraz zgodnie z przekształconą sugestią kretonapodziemnego Kretes się nie odzywa w piwnicy. Jednak nikt ostatecznie nie przetestował tego patcha na warsztacie, więc pozostawiam go tu, w razie czego pisać.

A teraz historia:
Widzisz akurat ten patch powstał z jednego powodu xD Chodzi o to, że w plikach gry jest nieużyta sekwencja/kwestia NAR_M193 która mówi, żeby Reksio nie opuszczał Magixu bez Kretesa, w samej wersji obcojęzycznej Magixu opuścić nie można bez niego. Dlatego tu praktycznie wszystko było przygotowane. Z piwnicą było gorzej, gdyż tutaj wygląda jakby twórcy nawet nie przewidzieli implementacji dwóch kwestii w zależności od Kretesa.

To ja się żegnam i zostawiam wiadomość jednego spiskowca z warsztatu.
Spoiler:

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Śr, 25 mar 2020, 13:51
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Bardzo się cieszę, chętnie przetestuję w wolnym czasie (czyli nieprędko).
O! Skoro jest już nawet kwestia to nie trzeba kombinować. Potwierdza to słuszność łatki oraz (po raz kolejny), że przewidziane było zdobycie miotły bez użycia Kretesa.
Alternatywne rozwiązanie byłoby fabularnie nielogiczne, a gameplayowo oznaczałoby, że wchodzenie do labiryntu samym Reksiem byłoby stratą czasu, o czym gra sama by nas nie informowała.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Śr, 25 mar 2020, 19:44
WWW
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41
Posty: 294
Lokalizacja: Jestes?
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
mysliwy112 napisał(a):
Dobra, wstawiłem aktualizację do patcha z Kretesem, teraz zgodnie z przekształconą sugestią kretonapodziemnego Kretes się nie odzywa w piwnicy. Jednak nikt ostatecznie nie przetestował tego patcha na warsztacie, więc pozostawiam go tu, w razie czego pisać.


Przetestowałem moda zarówno samym Reksiem jak i Reksiem i Kretesem, wszystko działa jak należy :drob: Zastanawia mnie tylko, po co plik wst0? Dobra robota!!

kretonpodziemny napisał(a):
Alternatywne rozwiązanie byłoby fabularnie nielogiczne, a gameplayowo oznaczałoby, że wchodzenie do labiryntu samym Reksiem byłoby stratą czasu, o czym gra sama by nas nie informowała.


Sugerowałem się właśnie tą wypowiedzią Kretesa po wejściu do piwnicy, że skoro występuje ona nawet jak samego Kretesa nie ma, to znaczy że twórcy nie przewidzieli możliwości przejścia labiryntu bez niego.


Śr, 25 mar 2020, 23:35
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Roostar napisał(a):
Sugerowałem się właśnie tą wypowiedzią Kretesa po wejściu do piwnicy, że skoro występuje ona nawet jak samego Kretesa nie ma, to znaczy że twórcy nie przewidzieli możliwości przejścia labiryntu bez niego.


Cóż, też tak myślałem, ale Myśliwy uświadomił mi, że możliwość gry w labirynt samym Reksiem oraz fakt, że w lokacji z kluczem Kretes się pojawia tylko, jeśli go uwolnimy, sugeruje raczej, że twórcy zapomnieli tylko wyciszyć Kretesa, a samą taką możliwość przewidywali.
Jeśli nie zablokuje się możliwość wejścia do labiryntu samym Reksiem, a zablokuje się możliwość wyjścia, byłoby to słabe (nielogiczne i gameplayowo toporne), chyba, że na drodze Reksia pojawiłaby się ziemia znana z innych labiryntów. :drob:

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Cz, 26 mar 2020, 08:22
WWW
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Roostar napisał(a):
Zastanawia mnie tylko, po co plik wst0?

Wspominałem Ci, że można go po prostu usnąć, jednak ludzie instalujący patcha byliby na to zbyt leniwi :grrr:

kretonpodziemny napisał(a):
chyba, że na drodze Reksia pojawiłaby się ziemia znana z innych labiryntów

Groźna ziemia debiutująca w Piklibii.

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Cz, 26 mar 2020, 13:16
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
:kuratoren: oraz wielkie dzięki za testy

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Cz, 26 mar 2020, 13:34
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41
Posty: 294
Lokalizacja: Jestes?
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
kretonpodziemny napisał(a):
Roostar napisał(a):
Jeśli nie zablokuje się możliwość wejścia do labiryntu samym Reksiem, a zablokuje się możliwość wyjścia, byłoby to słabe (nielogiczne i gameplayowo toporne), chyba, że na drodze Reksia pojawiłaby się ziemia znana z innych labiryntów. :drob:


Tutaj zgadzam się w 100%.
Bardzo ciekawa dyskusja - najważniejsze że coś się dzieje. No i mod Mysliwego oczywiście jest super :noisuper:


Cz, 26 mar 2020, 18:43
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Łatki/domowej roboty: Unlimited Patchworks
Aż jestem ciekaw co Ty tam dla nas szykujesz :bobren:

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Cz, 26 mar 2020, 23:30
Online
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2168
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Re: RiC - lepsza likwidacja Kretesa
Teoretycznie można, ale wtedy i tak by się nie dało przejść np. labiryntu w Piklibii.

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


Wt, 7 kwi 2020, 11:21
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: RiC - lepsza likwidacja Kretesa
Testowałem dzisiaj i wszystko działało w porządku (przynajmniej w Magixie).
Zauważyłem przy okazji, że jest jeszcze jeden moment, kiedy słyszymy nieuwolnionego Kretesa wtedy, gdy nie powinniśmy - kiedy przegramy w tych lochach. Mówi: "no dobrze, spróbujmy zacząć od przysłowiowego początku". To jest kwestia Kretes_K279. Moim zdaniem, jeśli gramy labirynt bez Kretesa powinien załączać się tylko Nar_D052 ("świat zawirował i niestety trzeba było zacząć przygodę od początku"). Wydaje mi się, że przy restartowaniu przyciskiem nie ma tego problemu i słyszę tylko narratora.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Pt, 5 cze 2020, 15:40
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 14 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL