Teraz jest Cz, 28 mar 2024, 22:14



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemnego 
Autor Wiadomość
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Aaaaa dobra, bo ja-jakbym umiał-to zrobiłbym program Reksio-online, tam byłyby minigry multiplayer, remastery, poziomy z RiKwA i RiKTTW, ranking obrony murów, i na przykład zdobywanie nowych poziomów, np. każdy zdobyty poziom to nowa postać z PR zbierana do kolekcji. Taka moja sugestia. Filozofowanie to prawie jedyne co mogę w tym kierunku zrobić :? , chyba, że jakoś się nauczę coś programować, wtedy pomogógłbym w "jednoRiMS" i w robieniu takich dodatków :)

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


N, 25 paź 2020, 19:21
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Na początek stronka też byłaby fajna. :) Zresztą na pewno potem można by było ją jakoś połączyć z tym menu w grze i dzięki temu można by było w te gry grać tak jak komu wygodniej.
No jak widzisz ja też głównie filozofuję. Na szczęście nawet bez umiejętności programistycznych można coś ciekawego znaleźć w plikach i poprawić.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


N, 25 paź 2020, 19:58
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Myślę, że powinienem informować o zmianach, żeby nikt się nie zdziwił, że coś dodałem/usunąłem.
W ostatnich dniach dopisałem do listy propozycję discordowicza TaxiBotolov856 dodania innych wyglądów Ryżokitowców w labiryntach z przyszłości i Egiptu w RiWC i RiKwA.
Ponadto w modzie poprawiającym naprawę statku w RiKN dodałem wzmiankę o kwestii Kretesa, którą być może dałoby się odkopać ze scenariusza, zmontować/nagrać i wrzucić jako brakującą kwestię wypowiadaną po kliknięciu drzwi.
W workshopie dodałem wzmiankę o potrzebie dodania opcji odkładania anteny podczas budowy teleportków, a w brakujących kwestiach w RiC o kwestii Kretesa związującego sznurem teleportki (cały czas się okazuje, że o jakiejś zapomniałem).
Usuwam też wzmiankę o błędzie w trzewiach pragada, z braku dowodów na jego istnienie.
Edit: w zamian, do projektu "Jedno RiMS" dodaję wzmiankę o usunięciu błędów zapisu.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Ostatnio edytowano N, 1 lis 2020, 17:27 przez kretonpodziemny, łącznie edytowano 1 raz



N, 1 lis 2020, 15:37
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08
Posty: 366
Lokalizacja: Mazury
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Zgadza się i przepraszam, bo to była moja wina. Nie rozumiałem mechanizmu tej minigierki (Pragad). Poza tym jakim cudem można zdobyć ostrzałkę sfinks? Bo napisałeś że nie pomaga ona przekupić strażnika, a jej nawet nie można wyhandlować

_________________
Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featured

Spoiler:


N, 1 lis 2020, 16:56
WWW
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 paź 2020, 15:57
Posty: 406
Lokalizacja: Kraina Bajek
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Świnksa dostaje się za termometr hipopotana (miało być coś oryginalnego), którego kupuje za Nilusia (bo też został wyprodukowany w Cesarstwie Chińskim)

_________________
Za zdjęcia kolorowych robaków odpowiem na wszystkie pytania, które was dręczą


N, 1 lis 2020, 17:22
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Update z 25.11.2020 Usuwam RiC savemoda z listy. Tego typu modyfikacji technicznych nie zamierzam już tutaj uwzględniać, ponieważ nie wpływają one na rozgrywkę (innym przykładem jest RiWC speedrun mod, który pomaga w działaniu programu zewnętrznego - splittera używanego przy speedrunach). Nie mam kompetencji by decydować czy są potrzebne czy ukończone. Zostawiam to developerom. Jeśli uważają, że jakaś zmiana plików czy ich rework jest potrzebny do działania kolejnych modów (lub może ułatwić ich instalację) to w porządku (dlatego fajnie by było, gdyby były publikowane również na forum), ale skupię się na zbieraniu zmian w rozgrywce w stosunku do wersji oficjalnych. Na szczęście, gdy wyjdzie remaster, mody techniczne nie będą już potrzebne. :kuratoren:

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Śr, 25 lis 2020, 10:20
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Update z 27.11.2020
RiSP i RiU mogą przy zmianie interfejsu otrzymać przedmioty "wysuwane z głowy bohaterów" - przy okazji rozwiąże to niespójność związaną z tym, ile przedmiotów można było na raz unieść w RiU (podczas budowy 6, a na Indorze 7), ponieważ w obu przypadkach będzie można unieść więcej.
RiKN potrzebuje łatki umożliwiającej odkładanie przedmiotów na miejsce (nie sądziłem, że gra ta nie ma tak podstawowej opcji i cofa nas do czasów sprzed RiU). Ważne, żeby był to spójny system, bez takich kwiatków jak w RiC: że anteny jako jedynej nie da się odłożyć, albo że odłożenie beczki z siarką powoduje jej zniknięcie (a Szewczyk siedzi na jej niewidzialnej i nietykalnej wersji).
Lista potrzebnych antycrashy do RiMS poszerza się o pozycje z tego linku: viewtopic.php?f=21&p=262310
To znaczy, że poza różnymi błędami ze śluzami i siedzibą Ruchu Oporu, dochodzi jeszcze lokacja finałowa.
Edit: Ponadto usuwam jedną z brakujących kwestii w RiKN - jak się okazało jest już wykorzystywana jako sprzeciw Kretesa wobec użycia łomu na drzwiach (a nie jest to, tak jak myślałem alternatywny tekst o użyciu łomu na latarni).
Update z 28.11.2020
RiKN dostaje jeszcze jedną łatkę - dostęp do odblokowanych (nie tylko ukończonych) etapów w ścieżce rozwoju szuflady, co umożliwi ich prostsze restartowanie (i jest kolejnym przykładem dostosowania RiKN do rozwiązań z poprzednich części). Po wczytaniu gry z danego punktu i przejściu etapu, nie zostaniemy już skierowani z powrotem do menu ścieżki, lecz będziemy mogli grać dalej.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Pt, 27 lis 2020, 10:08
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Update z 03.12.2020
RiSP naprawione krokodyle + opcjonalna randomizacja krokodyli i Twaroga. - dopisanie drugiej części łatki (czyli możliwości uczynienia gry bardziej losowej - dla masochistów, fanów oryginalnej rzeki i tych, którzy chcą dłużej postać przy świątyni).
RiSP-RiWC odblokowane już cut scenki odtworzone z zapisów mogą być pominięte kliknięciem lub poprzez wpisanie kodu „dalej” (nie tylko z zapisów, nie tylko już odblokowane) - jak w RiKN. - dostosowałem brzmienie łatki, aby była kompatybilna ze zmianami systemu zapisu w RiKN. Mówiąc prosto, jeżeli gra pochodzi z zapisu, a nie z nowej gry i w danym zainstalowanym egzemplarzu dana cutscenka została już obejrzana (lub pominięta kodem "dalej") chociaż raz, to będzie można ją pominąć kliknięciem.
RiU bdash odbuggowanie, automatyczny restart w przypadku porażki i opcja przybliżenia widoku. - dodanie opcji gry z przybliżonym widokiem na Kretesa, jak w późniejszych "mumionkach". Jest to utrudnienie, dlatego nie będzie domyślne, natomiast uważam, że opcja przełączania się między widokami całego poziomu i perspektywy Kretesa może pomóc w ujednoliceniu tych minigierek, może się też przydać w edytorze w RiKwA.
RiU-RiWC chód Kretesa jak w RiKN (tuż za Reksiem + brak obowiązku czekania na niego). Najwyższy czas to ujednolicić - Kretes za wolno chodzi, szczególnie w parowie, gdzie dodatkowo trzeba na niego czekać.
RiKwA odbuggowanie tablic w edytorze SHiKN + opcja oddalenia widoku w edytorze - pisałem o tym już przy RiU bdash.
Zmieniłem też kolejność kilku modów, by mody dotyczące kilku części też stały w kolejności zgodnej z chronologią części. Zaznaczyłem też wyraźniej zmianę w systemie przedmiotów RiSP-RiU.
Update 14.12. Dodanie brakujących kwestii narratora w RiKN podczas minigry ze skakaniem po dachu Orient Expressu.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Cz, 3 gru 2020, 23:47
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Update 23.12.2020
Zmiana systemu pomijania cutscenek RiSP-RiKN. Teraz niezależnie od ukończenia gry, służy do tego przycisk "dalej", ukazujący się po kliknięciu dowolnego przycisku. Dzięki temu jest to łatwiejsze, a jednocześnie trudniej będzie zrobić to niechcący.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Śr, 23 gru 2020, 08:35
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Update 30.12.2020
Kilka wniosków z mojego ostatniego speedrunowania RiU:
Nowe mody:
RiSP opcja kontynuacji gry (także po ponownym uruchomieniu) - zarówno za pośrednictwem przycisku do kontynuacji, jak i za pośrednictwem zapisujących postępy epizodów.
RiSP-RiWC outromod - możliwość włączenia outro po ukończeniu gry (za pośrednictwem drób loadera i jego odpowiedników w pozostałych grach - a więc de facto także w RiKN po zaimplementowaniu do niego systemu zapisów dowolnych). Dzięki temu, poprawa systemu save'ów w RiU nie będzie utrudniała odpalania outro.
RiU restart w labiryncie wielkich czerwi - dodanie tego przycisku to dobra opcja do trenowania speedrunów.
Poprawki w starszych modach:
RiU opcja kontynuacji gry po ponownym jej uruchomieniu - nowa, bardziej klarowna wersja: RiU opcja kontynuacji gry po ponownym jej uruchomieniu + wczytywanie epizodów jak w RiSP - w tej chwili po przejściu gry do końca, rozgrywając osobno poszczególne epizody, nie ma opcji wczytania bieżącego momentu po ponownym uruchomieniu gry, co utrudnia dostęp do późniejszych etapów w danym epizodzie np. do wyścigów na Kurakisie. Ponadto, tak jak w RiSP, wczytanie poziomu powinno nas przenosić do odpowiedniego jego momentu lub do jego początku, po jego ukończeniu.
RiU bdash typu RiKN - teraz dodatkowo umożliwia Kretesowi pchanie w górę jednego kamienia (jeśli znajduje się nad nim wolna przestrzeń) - jak w RiKN.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Śr, 30 gru 2020, 17:01
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Update 3.01.2021
Przychylam się do ostatnich koncepcji Myśliwego, Dawida, Newta, Buraka i Maniaca (czyli w sumie najaktywniejszych użysztkowników) - teraz każda gra z Reksiem będzie miała aż 3 systemy save'ów. Dlatego wprowadzam dwa nowe mody:
RiSP-RiWC, RiMS (LE) dokładna ścieżka zadań jak w RiKN.
RiKN menu po lewej z głównymi epizodami (8 głównych i 2 mniejsze: rejs i wyspa skarbów, wszystko w obu poziomach trudności) i outro. Zatem outro gry będzie dostępne po lewej, w systemie epizodów, nie w systemie zapisów dowolnych po prawej.
Inne nowe mody:
RiKN skróty w komnatach starożytnych kretonów - postanowiłem ułatwić poruszanie się po tych rozległych lokacjach poprzez skipy. Gdzieś na górnym pasku można dodać przyciski strzałek w prawo i w lewo, po których zaznaczeniu wyjście z danego fragmentu komnaty zabierałoby nas odpowiednio poza komnatę lub na jej koniec (czerwony kursor najeżdżający na wyjście mógłby miał wtedy za sobą efekt poruszającej się w kierunku wyjścia żółtej strzałki). Można by je było jednak odznaczyć, aby przepisać coś konkretnego, co przeoczyło się po drodze.
RiKwA nieszkodliwe ulepszanie wyrzutni rakiet w RiU - w tej chwili po zebraniu czerwonego jajka z niespodzianką, ładowanie wyrzutni burakowych rakiet zaczyna się od początku, co prowadzi do nieporozumień (że po zdobyciu wyrzutni, kolejne jajka tego typu są błędem i utrudnieniem). Proponuję, żeby ulepszenia te natychmiast zwiększały szybkość ładowania rakiety, niezależnie od stopnia napełnienia paska ładowania.
Poprawki w starszych modach:
RiKwA usunięcie błędów związanych wyłączaniem się muzyki.
Błędy związane z wyłączaniem się muzyki zaobserwowano także w RiKwA, dlatego ten dodatek również powinien zostać o tę łatkę uzupełniony.
RiMS (również LE) powinno otrzymać tak jak inne części outromoda i odpowiedni system pomijania cutscenek.
Zmiany w sekcji remasterów: zremasterowane, niepomijalne labirynty w RiMS nie muszą być w 2D (ale lepiej, żeby były), natomiast jeśli zostanie przygotowana grafika 2D dla całej części, podczas produkcji remastera, można pominąć dodawanie oryginalnej (także z LE) grafiki 3D.
Mam też konkretny pomysł na żółty, indyczy drób chaosu - będzie przywracał do walki pokonany drób.
Update 4.01.2021
Usuwam ze spisu brakujących kwestii alternatywną kwestię Kretesa w RiWC o wygranej turnieju, ponieważ okazało się, że występuje już w grze (jeśli odpadniemy w ćwierćfinale).

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Ostatnio edytowano Wt, 19 kwi 2022, 13:03 przez kretonpodziemny, łącznie edytowano 1 raz



N, 3 sty 2021, 19:49
WWW
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 18 paź 2019, 15:13
Posty: 217
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Hmmm...co do RiMS (LE) chciałbym dla Marcisława, (serdecznie pozdrawiam jak to czytasz), moda który zmienił by skażnik na ze starej serii, no wiecie z dłonią.

_________________
Lubie wszytskich na forum


Śr, 3 lut 2021, 17:47
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Moim zdaniem tak się napracowali z tym interfejsem w RiMS LE, że nawet bym go zostawił i zostawił tamtą myszkę ekskluzywną dla starej serii. Natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dodać ten kursor kiedyś jako opcję. No, ale póki co nie widzę powodu, żeby dodawać to do listy, bo to raczej byłaby opcja - regres.
Korzystając z okazji powiem, że zamierzam znacząco uaktualnić listę (zmiany w sekcji RiMS, restart mod, uporządkowanie już napoczętych modów, nowe funkcje w SHiKN i edytorze, zmiany w dodatkowych kwestiach), ale nie wiem, kiedy znajdę czas. Mam nadzieję, że jak najszybciej po sesji.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Śr, 3 lut 2021, 18:22
WWW
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 18 paź 2019, 15:13
Posty: 217
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Może kolejna tymrazem z RiKN.
W pewnym momencie kiedy Reksio szczeka pod koniec gry, to mówi za niego Kornelek, trzeba to naprawić

_________________
Lubie wszytskich na forum


Cz, 4 lut 2021, 20:58
WWW
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14
Posty: 654
Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
Post Re: Niewykorzystane kwestie i inne sugestie kretonapodziemne
Update 9.07.2021
RiKN restart łamigłówek: naprawa statku - z powodu uznania kwestii kret_aw33 za komentarz Kretesa przy restarcie, dopisuję tę minigrę do listy jeszcze przed całkowitą przebudową restartmoda i rozszerzeniem go na pozostałe części.
Usuwam z listy mod opisywany wcześniej akapitem o treści:
Cytuj:
RiKN skróty w komnatach starożytnych kretonów - postanowiłem ułatwić poruszanie się po tych rozległych lokacjach poprzez skipy. Gdzieś na górnym pasku można dodać przyciski strzałek w prawo i w lewo, po których zaznaczeniu wyjście z danego fragmentu komnaty zabierałoby nas odpowiednio poza komnatę lub na jej koniec (czerwony kursor najeżdżający na wyjście mógłby miał wtedy za sobą efekt poruszającej się w kierunku wyjścia żółtej strzałki). Można by je było jednak odznaczyć, aby przepisać coś konkretnego, co przeoczyło się po drodze.

Rozwiązanie to raczej nie zostało podłapane przez kogokolwiek. Wydaje się zbyt skomplikowane i niepotrzebne, gdy zostanie dodane bieganie, szczególnie odkąd odkryto, że części tablic nie trzeba przepisywać do notesu.

W sekcji "w dalszej perspektywie" dodaję podpunkt o wersji cyfrowej gry Na Kury! (z instrukcją w formie planszy pomocy) oraz rozbijam endagame'owy kontent do RiKN na 3 części:
RiKN poziom trudności cheat do wyboru po przejściu gry (jeżeli w opcjach zaznaczymy, że chcemy, aby poziom oszust był pokazywany podczas wyboru).
RiKN walki czołgów i wyścigi dorożek multiplayer po przejściu gry.
RiKN edytor labiryntów dostępny w menu po przejściu gry, plansza pomocy + wymienianie się poziomami graczy z poziomu gry.
Dzięki rozwojowi Mekatrona mogę też usunąć wzmianki o potrzebie współpracy z aktorami (poza śpiewającym Kretesem w RiKN).

Brakujące i poprawione kwestie:
RiU pocieszenie Julitty przez Kretesa.
RiC królewna Kurczaka po uwolnieniu Kretesa (i kliknięciu na nią). Kretes o Smokręcie (przy wejściu z nim do przystani).
RiWC alternatywne teksty Leonarda do Mona Lisy - usuwam z listy, jednak były już dostępne w grze. Tekst Kretesa o stołach - okazało się, że to część dialogu przy wejściu do Karczmy, więc tekst pozostaje na liście, ale inaczej opisany.
RiKN przypominajka zasad Wieży Hanoi (oddzielona od kwestii związanych z restartem).
RiKwA dodatkowe kwestie - okazało się, że mod NIE jest jeszcze ukończony i trzeba poczynić w nim następujące zmiany:
Jeden z dodanych w modzie tekstów Kretesa (kret_b108) powinien być odpalany po najechaniu na przycisk restart (zamiast narratora), a nie wciśnięciu, jak jest to w obecnej wersji moda. Trzeba też dodać Molly i Kretesa komentujących działania w edytorze.
RiK:TTW odpowiedni dialog bohaterów po kliknięciu na odblokowaną komnatę windową (w tej chwili odpala się wtedy ten sam tekst, co przy komnacie nieodblokowanej, sugerujący, że bohaterowie nie mogą jeszcze tam iść).
Usuwam zbędne nawiasy o pomijalności dialogów, skoro docelowo wszystkie mają być pomijalne.

Jak pisałem na Discordzie, to niewielka aktualizacja, służąca głównie do synchronizacji Niewykorzystanych Kwestii z listą. W następnej, znacznie obszerniejszej aktualizacji postaram się skupić na RiMS, SHiKN, Re:SP, Panu Policjancie, rozbiorach infomoda, restartach i masie bugów, które zostały wyłapane od poprzednich aktualizacji. Mam nadzieję, że niewiele przegapię, a jeślibym o czymś zapomniał, szybko okaże się, czego jeszcze potrzebuje lista i że będę w stanie błyskawicznie zareagować.

Edit: Teksty Molly o odkurzaczu (przed jego zmniejszeniem, po Kurakisie) i o kopcu kreta będą teraz alternatywnymi tekstami po kliknięciu na nią (odtwarzane zamiennie z ponownym przedstawieniem się) - we wcześniejszych konceptach miały być odtwarzane na poczekaniu.
RiC-RiKwA usunięcie błędów związanych z wyłączeniem się muzyki np. po otwarciu menu i np. Alt+Tab. Modyfikacja od teraz obejmuje gry RiSP-RiKwA.

_________________
Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!
Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.


Ostatnio edytowano Pt, 16 lip 2021, 18:03 przez kretonpodziemny, łącznie edytowano 2 razy



Pt, 9 lip 2021, 22:59
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL