|
|
Teraz jest N, 28 kwi 2024, 10:22
|
Autor |
Wiadomość |
Roostar
Norman
Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41 Posty: 294 Lokalizacja: Jestes?
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Dość realny pomysł, bardzo fajny z resztą. Link do pobrania moda: https://tinyurl.com/ycfhrf64Należy skopiować zawartość paczki do folderu w którym zainstalowana jest gra, jeśli zapyta czy zastąpić pliki klikamy "tak". Wymagana pełna instalacja gry. Mod nie ingeruje w żaden sposób w pliki zapisu. Mod po ukończeniu ostatniego poziomu danej częsci dodaje w jej menu przycisk do puszczania Outro. Z racji że nie ma póki co narzędzi do edycji grafik gry, wykorzystałem w tym celu przyciski "Pomoc", które w menu i tak nie są normalnie wykorzystywane.
|
Pn, 1 cze 2020, 20:26 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 654 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Pomysły na modyfikacje
O matku! Dzięki! Jestem pod wrażeniem waszej szybkości! Z tym realizmem chodziło mi właśnie o to jak to graficznie rozwiązać, ale tym bardziej cieszę się, że wpadłeś na pomysł z tym znakiem zapytania.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Wt, 2 cze 2020, 07:24 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 654 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Testowałem outromoda. Bardzo dobrze, że działa tak jak powinien (również z modem Picusa - muzyka w outro SHiKN). Tylko w RiU zamiast znaku zapytania z jakiegoś powodu jest drugi x, obok wyjścia. Najlepiej by było moim zdaniem, gdyby symbolem outro był taki trójkątny znaczek (play), ale skoro nie możemy edytować grafik, niech już będą znaki zapytania. Jednocześnie proszę o dodanie odnośnika do tej modyfikacji w spisie modów.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Pt, 12 cze 2020, 19:26 |
|
|
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2168 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Link dodany. Co do zmiany grafiki, to krążą pogłoski, że już niedługo mysliwy112 wypuści koder, więc w niedalekiej przyszłości może to być zrobione
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
Pt, 12 cze 2020, 21:14 |
|
|
KogutWynalazca
Roz-kreca się
Dołączył(a): Pn, 29 kwi 2019, 21:28 Posty: 34
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Na wstępie zaznaczę, że cała modownia to kopalnia znakomitych usprawnień i dodatków. Zapytam tylko (bo nie wiedziałem, gdzie można się o to zapytać), czy istnieje gdzieś jakiś mod do edytowania plików CNV?
|
So, 12 wrz 2020, 12:37 |
|
|
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2168 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Istnieje jedynie dekoder, dzięki któremu można te pliki odczytać i po ludzku modyfikować, do pobrania tutaj: https://github.com/Dove6/AMkd/releases/ ... 0/AMkd.exeUżycie jest proste: wystarczy "przeciągnąć" plik CNV na AMkd.exe i po chwili pojawi się obok niego odkodowana wersja. Tylko uwaga, jeśli pliki gry znajdują się w Program Files albo innej lokalizacji wymagającej uprawnień administratora do edycji, należy albo skopiować sobie CNV gdzieś indziej i dopiero tam odkodować, albo zaznaczyć, żeby AMkd uruchamiało się z prawami administratora. Po odkodowaniu można usunąć (lub schować sobie gdzieś w zanadrzu) oryginał, a na jego miejsce wstawić wersję odkodowaną: gra bez problemu ją odczyta, należy tylko usunąć ".dek" z końca nazwy pliku tak, by po zmianie nazwa zgadzała się w 100% z oryginałem. Jeśli chciałbyś dowiedzieć się czegoś na temat składni, budowy, zasad działania tych plików, p e w n e wskazówki znajdują się w tym arkuszu w zakładkach "CNV składnia" oraz "CNV klasy".
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
So, 12 wrz 2020, 22:33 |
|
|
KogutWynalazca
Roz-kreca się
Dołączył(a): Pn, 29 kwi 2019, 21:28 Posty: 34
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Dziękuję ci bardzo. Przyda się przy okazji RiC chociażby, gdzie wiele kwestii zostało odrzuconych, a warto je dodać.
|
So, 12 wrz 2020, 23:09 |
|
|
Newt Salamander
Starszy Norman
Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08 Posty: 366 Lokalizacja: Mazury
|
Re: Pomysły na modyfikacje
A być może zrobić fanowską skórkę to poziomów RiKTTW, albo Superherosa?
|
N, 13 wrz 2020, 07:17 |
|
|
mysliwy112
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28 Posty: 165
Naklejki: 0
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Jest to bardzo fajny pomysł i częściowo nawet prosty w implementacji, zwłaszcza, że SH już obsługuje większą ilość skórek niż podstawowe 5, po prostu nie da się wybrać w menu większej ilości. Picuś nawet miał koncept na amerykańską skórkę, ale niestety opuścił nas przed jej skończeniem.
W TTW da się łatwo podmienić grafikę, więc bez problemu skórkę można wymienić, nie wiem jak z dodaniem nowej.
Problem jest tutaj taki, że ktoś musi tę skórkę narysować, a na razie nie znam nikogo kto byłby w stanie podjąć się tego wyzwania ;/ ;/
_________________Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112
|
N, 13 wrz 2020, 10:54 |
|
|
Newt Salamander
Starszy Norman
Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08 Posty: 366 Lokalizacja: Mazury
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Hmm. Myślę że można się zapytać ludzi z "Jak będzie w Kari Macie?" . Być może znajdzie się jeden grafik. Zastanawia mnie czy można podmienić aby zamiast szaty graficznej z Szambo-la była jakaś nowa
|
N, 13 wrz 2020, 13:00 |
|
|
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2168 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
Re: Pomysły na modyfikacje
W tej kwestii najlepiej skontaktuj się z Roostarem. Wydaje mi się, że do RiC dodał już wszystko, czego brakowało (a przynajmniej co wydawało się sensowne do przywrócenia). Zmiany są opisane po angielsku tutaj (na moment obecny, ostatnie 81 commitów): https://github.com/roostarreksio/ric-wo ... alogue/fixNatomiast link do pobrania patcha (w wersji alpha na razie, potrzeba solidnego przetestowania) tutaj: https://cdn.discordapp.com/attachments/ ... pha0.1.zip
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
N, 13 wrz 2020, 13:39 |
|
|
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 654 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
Re: Pomysły na modyfikacje
@Dawid6 Prawie wszystko. Jeszcze nie wszystkie kwestie udało się Roostarowi wprowadzić tak, żebym mógł je wywołać.
Jak najbardziej zachęcam do testowania czy wszystkie kwestie słychać, czy pasują i czy nie ma żadnych efektów ubocznych. Teraz poza dialogiem Koguta do Reksia podczas budowy oraz ostatnimi poprawkami w Trenigu, Krainie Zegarów i Piklibii zostają takie rzeczy, które można by było dodać przy okazji innych modyfikacji np. kwestie w Czekoladowej Czeluści można by było dodać w kolejnych łatkach grzebiących w Labirynt.cnv, kwestię narratora o zamkniętych drzwiach przy okazji drobnej zmiany w tym, kiedy jakie drzwi są otwarte; a kwestie Kretesa w labiryncie TKTPM przy okazji odbuggowania tej lokacji.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
Ostatnio edytowano N, 13 wrz 2020, 14:28 przez kretonpodziemny, łącznie edytowano 1 raz
|
N, 13 wrz 2020, 14:00 |
|
|
KogutWynalazca
Roz-kreca się
Dołączył(a): Pn, 29 kwi 2019, 21:28 Posty: 34
|
Re: Pomysły na modyfikacje
A bardzo chętnie, jeżeli w tym tygodniu bym miał odpowiednio dużo czasu, to mógłbym pograć, poklikać i powysłuchiwać.
|
N, 13 wrz 2020, 14:27 |
|
|
Roostar
Norman
Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41 Posty: 294 Lokalizacja: Jestes?
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Dzięki Dawid za podlinkowanie, jednak gdyby ktoś decydował się na testy to tutaj nowsza wersja (dalej alpha): http://www.mediafire.com/file/8owfz2pt3 ... 2.zip/file
|
Pt, 2 paź 2020, 13:01 |
|
|
KogutWynalazca
Roz-kreca się
Dołączył(a): Pn, 29 kwi 2019, 21:28 Posty: 34
|
Re: Pomysły na modyfikacje
Jest może jakaś szansa na reupload? Link już nie działa.
|
So, 3 paź 2020, 14:21 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|