Teraz jest Pt, 29 mar 2024, 15:55



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Silnik Reksia 
Autor Wiadomość
Się Odezwał
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 sty 2019, 14:04
Posty: 2
Post Silnik Reksia
Hej, ostatnio powróciłem do Reksia i postanowiłem zrobić grę podobną do niego :P . Jako iż znam się na tworzeniu gier pomyślałem że to będzie łatwa sprawa, lecz silnik Clikcteam Fusion nie jest odpowiedni do takich gier. A więc proszę was na szybką odpowiedź na temat silnika Reksia, słyszałem coś o "Bloomoo" ale za bardzo nie mogę tego znaleść. :(


Przyklejam. //Kretes102


Pt, 4 sty 2019, 14:15
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Silnik Reksia
Niestety Bloomoo, wcześniej zwany Piklib jest prywatnym silnikiem AM więc w internecie go raczej nie znajdziesz (też szukałem) :cry: Możesz spróbować skontaktować się z AM z prośbą o jego użyczenie, ale to też raczej podchodzi pod niemożliwość. W dodatku parafrazując jednego z twórców "piklib był niestabilny i nie był dobrze opisany", więc nawet jakbyś zdobył silnik to i tak nauka korzystanie z niego nie byłoby zbyt przyjemnym doświadczeniem. Ostatecznie AM przesiadło się na Unity i stworzyło na nim RiMS, więc silnik nie wydaje się do tego najgorszy.

Zawsze jak potężnie się uprzesz możesz stworzyć grę poprzez edycję samych gier z Reksiem nad których rozpracowaniem odbywają się prace (Cooo że to nielegalne? Nie wiem o czym mówisz :shock: ) innymi słowy, na tym nie zarobisz.

:oops: oj jeżeli chodziło Ci o samą specyfikację Bloomoo too, ech kiedyś będę musiał opisać jeżeli ładnie poprosisz :P, nie no pisz jeżeli chcesz coś wiedzieć.

tl;dr
Raczej nie ma co sobie zawracać głowy BlooMoo, poza starymi grami AM go raczej nie znajdziesz :roll:

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Pt, 4 sty 2019, 16:12
Się Odezwał
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 sty 2019, 14:04
Posty: 2
Post Re: Silnik Reksia
Wielkie dzięki za odpowiedź :P . A więc zostaje przy ClickteamFusion, co prawda wiem że na Unity zrobili miasto sekretów lecz wolałbym styl 2D, sam rozumiesz te rysowane postacie oraz tło. To właśnie to nadało klimat gier o Reksiu :wink: . Mimo to wielkie dzięki za odpowiedź :mrgreen:


Pt, 4 sty 2019, 22:29
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 9 sie 2017, 17:28
Posty: 165
Naklejki: 0
Post Re: Silnik Reksia
Wiesz Unity też może służyć do 2d (nie twierdzę że Clickteam jest złym wyborem :wink: ). Cieszę się że kogoś PR zainspirowały do tworzenia gry. Zawsze możesz tu od czasu do czasu napisać coś o postępie swoich prac :D

_________________
Jejku zapraszam https://github.com/mysliwy112


Pt, 4 sty 2019, 23:16
Stawia Opór

Dołączył(a): So, 29 gru 2018, 21:33
Posty: 6
Post Re: Silnik Reksia
Pisałem wcześniej na tym forum właśnie o FanMade reksia można zobaczyć już moją pracę na moim kanale https://www.youtube.com/watch?v=jxOkdbCmuWI&t=2s 30 grudnia pisałem ale nikt nic nie odpisywał więc piszę tutaj


N, 6 sty 2019, 15:44
Się Odezwał

Dołączył(a): Wt, 22 sty 2019, 00:13
Posty: 3
Post Re: Silnik Reksia
Link do Discorda, coś? Czy projekt żyje?


Śr, 23 sty 2019, 22:32
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 6 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL