
piękne wzruszające kazanie
każda z gier aidem media
stanowi odrębną fazę
tak jakby wymiar
a z tych pięciu pierwiastków
powstały wszystkie inne
RiSP+RiU = Reksio i Wyspy w Kosmosie
akcja toczy się między RiSP a RiU
RiU (338) 4:3 kkr 13:35
wajchadłowiec rozbija się na jednej z kosmicznych wysp, z której spadają kokosy
o dziwo, tam jest atmosfera
wyspa okazuje się być zamieszkana przez dzikie ufokury
i okazuje się być najechana przez kosmicznych piratów
którzy okazują się być z la resistance
niektórzy z nich to
gwałciciele, ale wątek szybko zostaje wycięty z gry ze względu na target, którymi są dzieci w wieku 6-12
dowódcą kosmicznych piratów okazuje się być Pan Kreton Dykta 10
jego liczba świadczy o iteracji, albowiem jego poprzednie ciała (z dykty) zostały zniszczone
gra ma 8 epizodów
1 - ziemia
2 - kosmos
3 - wyspa dzikich ufokur
4 - kosmiczna farma zboża
5 - wyspa kosmicznych indian
6 - wyspa starożytnych psonów (egipt)
7 - wyspa Zeusa
8 - układ kurana
Reksio i Kretes zawiązują sojusz między kosmicznymi wyspami
by obalić la resistance
tam z kolei następuje układ z kuratorem
i 44% kur zostaje zwróconych na Ziemię
kurator obiecuje że gdy Jajo skończy być wysiadywane zwróci resztę
la resistance zostaje obalone, a Kurator przyznaje się do więzi z Kogutem Wynalazcą,
on obiecuje, że kiedyś go odwiedzi
RiSP+RiC+RiWC = Reksio i Czasodzieje
niesamodzielny dodatek do starej serii
inne robocze nazwy:
: Reksio i Statki Czasu
: Reksio i Wyspa Zegarmistrza
: Reksio i Deska Surfingowa Czasu
stanowiący kontynuację RiC
gdzie Reksio i Kretes nie znajdują Niebieskiej Kości (zjada ją TKTPM)
Szalony Kapelusznik im pomaga
prowadząc ich w podziemia Krainy Zegarów
które są zwane Tunelem Czasu
przez który płynie czerwona Rzeka Czasu
która wpada do tajemniczego Oceanu
na którym leży wyspa Czasodziejów
okazuje się
że Kraina Czarów to wszechświat istniejący przed wszechświatem
i że powstrzymując wyssanie magii przez TKTPM
wymazali ich własny świat
chcąc uratować oba światy
udają się w podróż po historii Krainy Czarów
próbując wywołać koniec świata
a zarazem przesunąć go na jak najdalszą datę
a wulkan z wyspy skarbów okazuje się być przerośniętym kopcem czasowym
RiWC + RiKN = Reksio i Wehikuł Czasu 2
w tej oto wersji
RiWC okazuje się być faktycznie ostatnią grą starej serii
jednak do dyspozycji mamy o wiele więcej epok
oraz w pełni obsługiwalny interfejs pilota
dzięki czemu możemy trafić do takich epok jak:
- praprehistoria
- prehistoria
- starożytny egipt
- starożytna grecja
- storożytny rzym
- ciemne wieki
- przełom średniowiecza i renesansu (Toruń)
- czas i miejsce akcji "Pana Tadeusza"
- przełom XIX i XX wieku
- przełom XX i XXI wieku
- przełom pierwszej i drugiej połowy XXI wieku
- XXX wiek
fabuła gry jeszcze w pełni się nie wykrystalizowała
i przypomina raczej sandbox ala Reksio i Czarodzieje