Teraz jest Pt, 19 lip 2024, 09:30



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Śmieszne, fajne, ciekawe screeny(Dla niektórych SPOILERY) 

Czy moje screeny są śmieszne?
Bardzo 49%  49%  [ 33 ]
Tak 27%  27%  [ 18 ]
Średnio 15%  15%  [ 10 ]
Nie 9%  9%  [ 6 ]
Liczba głosów : 67

Śmieszne, fajne, ciekawe screeny(Dla niektórych SPOILERY) 
Autor Wiadomość
Kierownik łopaty
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 10 sty 2006, 20:41
Posty: 1139
Naklejki: 3
Post Śmieszne, fajne, ciekawe screeny(Dla niektórych SPOILERY)
Tu zamieszczamy śmieszne i inne screeny które zrobiliśmy w RiKwA.
Ja mam akurat śmieszne:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

To wszystkie, a Wy jakieś macie? :)

_________________
Moderuję kolorem żółtym.


Ostatnio edytowano N, 7 gru 2008, 20:49 przez Grzes, łącznie edytowano 1 raz



Wt, 27 mar 2007, 13:42
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 16 lip 2006, 19:43
Posty: 1013
Lokalizacja: Z Chrzanowa
Post 
Tu mieszkają Kretes i Molly:
Obrazek
A to Piptaszek i Robinson Kozoe(w wersji Ameykańskiej):
Obrazek

_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kret ... 640#165640
:)


Wt, 27 mar 2007, 15:35
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post 
Genialne te Obrazki :lol:

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Wt, 27 mar 2007, 17:34
WWW
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 16 lip 2006, 19:43
Posty: 1013
Lokalizacja: Z Chrzanowa
Post 
Po napisach, jak się wyłącza grę Kretoni uciekają z nory Kretesa.
Obrazek

_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kret ... 640#165640
:)


Śr, 28 mar 2007, 08:52
Maniak Koparek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 18:47
Posty: 2491
Lokalizacja: Warszawa, prosta sprawa
Naklejki: 2
Post 
Hehehe ale super. :lol:

_________________
Moderuję pogrubioną, brązową czcionką.
Człowiek zawsze mówi że coś jest niemożliwe, dopóki się nie przekona że coś jest możliwe. Czy nie łatwiej jest od razu przyjąć, że WSZYSTKO jest możliwe?


Śr, 28 mar 2007, 08:54
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 16 lip 2006, 19:43
Posty: 1013
Lokalizacja: Z Chrzanowa
Post 
A to Blubb:
Obrazek
To spółka:
Obrazek
Dałbym więcej, ale stało się coś z serwerem imgeschack. :-([/img]

_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kret ... 640#165640
:)


Śr, 28 mar 2007, 09:22
Maniak Koparek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 18:47
Posty: 2491
Lokalizacja: Warszawa, prosta sprawa
Naklejki: 2
Post 
Hehe. :P

Kondi napisał(a):
Dałbym więcej, ale stało się coś z serwerem imgeschack. :-([/img]

http://www.fotosik.pl

_________________
Moderuję pogrubioną, brązową czcionką.
Człowiek zawsze mówi że coś jest niemożliwe, dopóki się nie przekona że coś jest możliwe. Czy nie łatwiej jest od razu przyjąć, że WSZYSTKO jest możliwe?


Śr, 28 mar 2007, 10:10
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 16 lip 2006, 19:43
Posty: 1013
Lokalizacja: Z Chrzanowa
Post 
Nie lubię tego serwera.Wolę Imageschack.

_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kret ... 640#165640
:)


Śr, 28 mar 2007, 10:36
Maniak Koparek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 18:47
Posty: 2491
Lokalizacja: Warszawa, prosta sprawa
Naklejki: 2
Post 
Trudno. Wystarczy tylko wstawić na fotosik i gotowe. :?

_________________
Moderuję pogrubioną, brązową czcionką.
Człowiek zawsze mówi że coś jest niemożliwe, dopóki się nie przekona że coś jest możliwe. Czy nie łatwiej jest od razu przyjąć, że WSZYSTKO jest możliwe?


Śr, 28 mar 2007, 10:55
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 16 lip 2006, 19:43
Posty: 1013
Lokalizacja: Z Chrzanowa
Post 
Już i tak dodałem dużo screenów.Tylko ja i Grześ będziemy dodawać?

_________________
Zapraszam do opowiadania "Kretes i dawny wróg"
http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kret ... 640#165640
:)


Śr, 28 mar 2007, 11:23
Maniak Koparek
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 18:47
Posty: 2491
Lokalizacja: Warszawa, prosta sprawa
Naklejki: 2
Post 
Ech, może ja dodam. :)

_________________
Moderuję pogrubioną, brązową czcionką.
Człowiek zawsze mówi że coś jest niemożliwe, dopóki się nie przekona że coś jest możliwe. Czy nie łatwiej jest od razu przyjąć, że WSZYSTKO jest możliwe?


Śr, 28 mar 2007, 11:25
Post 
Super te obrazki!!!!!!!!!!


Śr, 28 mar 2007, 14:30
Doradca Budowlańców
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
Posty: 3208
Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
Post 
Kiedy nowe obrazki?

_________________
Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.


Pt, 30 mar 2007, 16:21
WWW
Roz-krecony
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 26 mar 2007, 20:15
Posty: 147
Lokalizacja: Z co piątej kinder niespodzianki!
Naklejki: 0
Post 
No właśnie kiedy :?: :?: :lol: :lol:


So, 31 mar 2007, 14:39
Post 
Nie mogę się ich (obrazków) doczekać.


So, 31 mar 2007, 17:06
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 85 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL