Grupa: Hank Team
Tytuły:
- Arcymag The Rex Tales
- Oficer The Rex Tales
Statystyki:1. Hp - 100 + 100st = 800 HP
Obrona - 10 + 100st = 1010 HP
2. Mp - 100 + 100 st = 1010 MP
Regeneracja - 1% + 36 st = 10%
3. Uniki - 10 eva + 40 st = 290 eva
Ciosy krytyczne - 0% + 100 st = 25%
Prędkość - 5 + 50 st = 205 prędkości
4. Mc - 20 + 40 st = 340 mc
Efektywność zaklęć - 0% + 50 st = 5%
Ph - 10 + 39 st = 283 Ph
(Razem 655 st, gdyż 131*5=655)
Zaklęcia:
1. Siphon of Destruction - czar "uszkadzający przeciwników" zadając im destrukcyjne ciosy przywołanym wcześniej metalowym stworem. Każdy cios zadawany wręcz zmniejsza pancerz/życie o 35%.
Moc: 270
Mana: 1300
Użycie w walce 1x
Regeneracja ----
Efekty uboczne:[/color] Przełamanie Defensywy/ Kaleczący Werter
2. Vorpal Destroying - wzmacnia siłę sojusznika lub swoją. Przydatny w trakcie walki, gdyż wzmacnia efekty innych czarów o 60%.
Moc: ---
Mana: 1200
Użycie w walce 1x
Regeneracja ----
Efekty uboczne:[/color] Wzmocnienie Ataku
3. Invisible Explosion of Destruction - rzuca na wybranego wroga czar eksplozji. Po chwili przeciwnik staje się niewidzialny oraz wybucha i nie zostaje po nim nic. Zupełnie.
Moc: 490
Mana: 2600
Użycie w walce 1x
Regeneracja ----
Efekty uboczne:[/color] Niewidzialność przeciwnika
4. Havrester of Destruction - rzuca ostrzem cienia, który eksploduje w kontakcie ze skórą.
Moc: 150
Mana: 754
Użycie w walce: ∞
Regeneracja: Można użyć 2x podczas rundy
Efekty uboczne:[/color] ---
5. Nietre Gorza - Czar rzucony głównie na siebie, przyspiesza go i powoduje nałożenie dwóch zaklęć jednocześnie
Moc: ---
Mana: 600
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne:[/color] Połączenie zaklęć
6. Desteating - Przywołuje potwora, który pożera przeciwnika na chwilę. Po chwili wypluwa go i osłabia zadawane czary przez przeciwnika o 20%.
Moc: ---
Mana: 2100
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne:[/color] Zmniejszenie defensywy przeciwnika
7. Protection of Magic - zmniejsza zadawane obrażenia przez działania zaklęć z zakresu Lodu, Ognia oraz Zaklinaczy. Nie ochrania na zawsze.
Moc: ---
Mana: 600
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne:[/color] Zwiększenie własnej defensywy
8. Wave of Shock Destruction - czar odrzuca przeciwnika i rozkłada go na trzy części
Moc: ---
Mana: 600
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: Odrzucenie/ Paraliż
9. Dancing Anihilation - czar spowalniający przeciwnika o 20%. Ponadto wyrywa kawałek po kawałku jego skórę, totalnie niszcząc go fizycznie.
Moc: ---
Mana: 1200
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: Spowolnienie przeciwnika, krwawienie
10. Mate of Liquidate - Przywołuje klona przeciwnika, który od razu będzie próbował wlecieć w niego. Gdy go dotknie, wróg wraz z klonem eksploduje
Moc: 250
Mana: 700
Użycie w walce: 2x
Regeneracja: Można użyć w odstępie 2 rund
Efekty uboczne: Oszołomienie
11. Explostone - podaje przeciwnikowi bardzo ładny i pożądany kamień, który wygląda jak diament. Po chwili wybucha.
Moc: 100
Mana: 800
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: ---
12. Cassual Doom - niszczy wokół przeciwnika grawitację na 3 sekundy, pozwalając mu na wzlot o kilka tysięcy metrów. Gdy wszystko wróci do normy wróg spada i rozpada się na tysiąc części.
Moc: 700
Mana: 3600
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: --- 95% przypadków śmiertelnych
13. Aegis of Explode - zapewnia tarczę i zmniejsza wszystkie rzucane czary o 52%.
Moc: ---
Mana: 800
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: Wzmocnienie defensywy
14. Ground = Destruction - wyrywa ziemię przed przeciwnikiem i rzuca odłamkami, które wybuchają po uderzeniu
Moc: 250
Mana: 1500
Użycie w walce: ∞
Regeneracja: Co 3 rundy
Efekty uboczne: Przełamanie obrony
15. Cataclysm of the Flash - wywołuje burzę destrukcji, która strzela piorunami. Jeśli piorun trafi w przeciwnika, ten rozpadnie się na kilka, kilkanaście części.
Moc: 500
Mana: 2900
Użycie w walce: ∞
Regeneracja: Co 5 rund
Efekty uboczne: --- 95% przypadków śmiertelnych
Ekwipunek:Zbroja:Broń:Magiczne Księgi:Magiczne Runy:Artefakty:Inne:
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam:
"Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu.
Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście