Grupa: Casius Team
Tytuły:
Statystyki:1. Hp - 310 HP (2310)
Obrona - 310 HP (3310)
2. Mp - 1100 MP
Regeneracja - 12%
3. Uniki - 290 eva
Ciosy krytyczne - 6%
Prędkość - 433 prędkości
4. Mc - 100 mc
Efektywność zaklęć - 3%
Ph - 80 ph
Zaklęcia:1. Fire Avoid - pasywna umiejętność, chroniąca maga przed ogniem.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce ---
Regeneracja ----
Efekty uboczne: Ochrona przed żywiołem
2. Fire Creation 2 – podstawowe zaklęcie magii żywiołów, umożliwiające tworzenie i kształtowanie swego żywiołu (w tym wypadku ognia). Poziom drugi umożliwia tworzenie nieco już większych obiektów.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce ---
Regeneracja ∞
Efekty uboczne: Twórczość żywiołów
3. Fire Eat – pasywna umiejętność, pozwalająca magowi absorbować ogień i płomienie, tym samym odnawiając i powiększając swe siły.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce ---
Regeneracja ----
Efekty uboczne: Absorbowanie ognia
4. Fire Dragon : Overheating – to potężne zaklęcie magii ognia otacza ciało maga płomieniami, które zwiększają jego atak i umożliwiają mu rzucanie potężniejszych zaklęć. Czaru można używać przez kilka rund pod rząd dla zwiększenia efektów, jednak zbyt długie jego użycie może doprowadzić do spalenia, a nawet rozpuszczenia się użytkownika.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce 1x
Regeneracja --- Zaklęcia Overheating zajmują kilka rund, w zależności od tego, jak silny efekt chcemy osiągnąć
Efekty uboczne: Absorbowanie ognia
5. Fire Dragon: Flamethrower – Zaklęcie to umożliwia niemal nieograniczone użycie magii ognia.
Moc: Lvl x1
Mana: Lvl x1
Użycie w walce ∞, 2 ataki na rundę
Regeneracja ∞
Efekty uboczne: ---
6. Fire Punch 3 – Cios pięścią spowitą w płomieniach, mogący bez większych problemów podpalić przeciwnika.
Moc: 69
Mana: 300
Użycie w walce ∞, 2 ataki na rundę
Regeneracja ∞
Efekty uboczne: Podpalenie
7. Fire Wing 3 - Wzmocniona magią ognia szarża, która zawsze trafia jako pierwsza. Nie może jednak zostać użyta dwa razy pod rząd.
Moc: 70
Mana: 350
Użycie w walce ∞, ograniczenie ilości "pod rząd"
Regeneracja Ilość "pod rząd"/1 runda
Efekty uboczne: ---
8. Fire Stab 2 – mag wyczarowuje sztylet spowity płomieniami. Zaklęcie ma wysoką szansę na zadanie krytycznych obrażeń, jednak cios może zostać zadany wyłącznie od tyłu.
Moc: 66
Mana: 400
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne: 60% cios krytyczny
9. Fire Dragon: Flame breath – używając tego czaru, mag może zionąć strumieniem smoczego ognia niszczącego wszystko na jego drodze. Czar wymaga jednak wcześniejszego użycia zaklęcia Fire Dragon: Overheating ładowanego przez 3 tury.
Moc: 80
Mana: 300
Użycie w walce ∞
Regeneracja ∞
Efekty uboczne: 2x exp za walkę
10. Dance Of Flames – magiczny taniec, który ładuje ciało maga potęgą płomieni, zwiększając jego szybkość i zręczność.
Moc: ---
Mana: 900
Użycie w walce 1x
Regeneracja ---
Efekty uboczne: Zwiększenie prędkości i zręczności
11. Jetflame - krótka eksplozja smoczego ognia za plecami. Choć może być użyta w walce, jej głównym zastosowaniem jest chwilowe przyspieszanie użytkownika oraz umożliwianie mu pokonywani większych dystansów skokiem.
Moc: 20
Mana: 150
Użycie w walce: ∞
Regeneracja: Co 2 rundy
Efekty uboczne: podpalenie przeciwnika
12. Song Of Flames – Ognista pieśń wypala z przeciwników uczucia. Zarówno te dobre, jak i te złe. W skrajnych przypadkach może również wywołać gorączkę, albo i nawet kogoś podpalić.
Moc: 0
Mana: 1100
Użycie w walce 3x
Regeneracja ...
Efekty uboczne: zależne od wylosowanej właściwości
13. Ring of Fire - otacza przeciwnika niewielkimi, ale bardzo szybkimi i niemal niemożliwymi do uniknięcia płomieniami, które szybko zaciskają się na nim.
Moc: 25
Mana: 150
Użycie w walce: 3x
Regeneracja: Co 2 rundy
Efekty uboczne: ---
14. Fire Sword 1 - tworzy potężne, ogniste ostrze, które niczym przysłowiowy nóż rozgrzany do 1000 stopni przecina bez większych problemów prawie każdy materiał.
Moc: 150
Mana: 800
Użycie w walce: 2x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: wyjątkowo niszczycielski
15. Life Fire Absorb - pochłania ciepło ciał przeciwników, poważnie uszkadzając ich organizmy, a jednocześnie lecząc maga. Czar pozwala też na przejęcie myśli i temperamentu zabitego, jednak użyć go można jedynie po wcześniejszym ładowaniu zaklęcia Overheating przez 6 tur. Prócz tego zbyt częste używanie zaklęcia może zaszkodzić samemu magowi.
Moc: ---
Mana: 600
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: zawsze odbiera przeciwnikowi 10% HP i za tyle leczy użytkownika. 1,5x exp za walkę. W przypadku zabójstwa pozwala na przejęcie myśli i charakteru ofiary. Możliwe po sześciokrotnym użyciu Fire Dragon: Overheating. Może zaszkodzić magowi przy zbyt częstym używaniu.
Zaklęcia możliwe do wyuczenia:Triad Fire 1 (80 lvl), Flame Rain 1 (86 lvl), Welding Torch (88 lvl), Flame Tornado 1 (96 lvl), Flaming Asylum (100 lvl), Force Of Fire Dragon (109 lvl), Fire Judgement 1 (112 lvl), Fire Meteor 1 (125 lvl)
(Na każdym poziomie możesz starać się o wymaksowanie zaklęć z numerami. Ich podstawowy poziom to 1, a maksymalny to 5.
Istnieją również poziomy mistrzowskie, albo i nawet ostateczne, wykraczające ponad 20 numer. Zaklęcia te modyfikują znacznie efekty zaklęć i tworzą je wszechpotężnymi. Aby jednak mieć możliwość do takiego treningu, koniecznym będzie odwiedzenie Alchemika.
Ekwipunek:Zbroja:-Złoty hełm niewidzialności (założone)
-Złoty korpus niewidzialności (założone)
-Złote spodnie niewidzialności (założone)
-Złote rękawice niewidzialności (założone)
-Złote buty niewidzialności (założone)
-Srebrny hełm niewidzialności
-Srebrny korpus niewidzialności
-Srebrne spodnie niewidzialności
-Srebrne rękawice niewidzialności
-Srebrne buty niewidzialności
-Podstawowy niewidzialny hełm
-Podstawowy niewidzialny korpus
-Podstawowe niewidzialne spodnie
-Podstawowe niewidzialne rękawice
-Podstawowe niewidzialne buty
Broń:-Puklerz Euforiona + Runa Ognioodporności (założone) - w sumie to tarcza, ale technicznie rzecz biorąc bardziej broń, niż zbroja.
-3x sztylet do rzucania
-2x sercowa bombonierka (10 noży do rzucania w każdej)
Magiczne Księgi:Magiczne Runy:- 15x runa ulepszenia
- 12x runa doskonałości
- 6x runa imaginacji
Artefakty:Inne:-10x duża mikstura życia
-10x duża mikstura many
-4x średnia mikstura życia
-3x średnia mikstura many
-20x mała mikstura życia
-20x mała mikstura many
-4x mikstura wszechgeneracji
-4x trunek prędkości
-2x trunek Hermesa
-3x wywar z grumorskich piór
-7x bombowe winogrono
-7x Piłka Yin Yang
-4x fajny banan
-1x psychiczny banan
-1x Losowy Zwój Zaklęcia
-2x zwój teleportacji
-10x czerwona kartka
-arkusz skóry (5 cm X 15 cm x 2 mm)
-dratwa (około 20 cm)
-czerwonoczarna farba (0,5 litra)