Teraz jest N, 26 maja 2024, 13:08



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1 ] 
Casius Nathaniel Silver 
Autor Wiadomość
Mistrz Administracyjnej Magii
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 24 sty 2009, 15:23
Posty: 1751
Lokalizacja: z Angmaru
Naklejki: 17
Post Casius Nathaniel Silver
Obrazek

Grupa:
Casius Team

Tytuły:



Statystyki:

1. Hp - 310 HP (2310)
Obrona - 310 HP (3310)

2. Mp - 1100 MP
Regeneracja - 12%

3. Uniki - 290 eva
Ciosy krytyczne - 6%
Prędkość - 433 prędkości

4. Mc - 100 mc
Efektywność zaklęć - 3%
Ph - 80 ph

Zaklęcia:

1. Fire Avoid - pasywna umiejętność, chroniąca maga przed ogniem.

Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- Regeneracja ---- Efekty uboczne: Ochrona przed żywiołem

2. Fire Creation 2 – podstawowe zaklęcie magii żywiołów, umożliwiające tworzenie i kształtowanie swego żywiołu (w tym wypadku ognia). Poziom drugi umożliwia tworzenie nieco już większych obiektów.

Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- RegeneracjaEfekty uboczne: Twórczość żywiołów

3. Fire Eat – pasywna umiejętność, pozwalająca magowi absorbować ogień i płomienie, tym samym odnawiając i powiększając swe siły.

Moc: --- Mana: --- Użycie w walce --- Regeneracja ---- Efekty uboczne: Absorbowanie ognia


4. Fire Dragon : Overheating – to potężne zaklęcie magii ognia otacza ciało maga płomieniami, które zwiększają jego atak i umożliwiają mu rzucanie potężniejszych zaklęć. Czaru można używać przez kilka rund pod rząd dla zwiększenia efektów, jednak zbyt długie jego użycie może doprowadzić do spalenia, a nawet rozpuszczenia się użytkownika.

Moc: --- Mana: --- Użycie w walce 1x Regeneracja --- Zaklęcia Overheating zajmują kilka rund, w zależności od tego, jak silny efekt chcemy osiągnąć Efekty uboczne: Absorbowanie ognia

5. Fire Dragon: Flamethrower – Zaklęcie to umożliwia niemal nieograniczone użycie magii ognia.

Moc: Lvl x1 Mana: Lvl x1 Użycie w walce ∞, 2 ataki na rundę RegeneracjaEfekty uboczne: ---

6. Fire Punch 3 – Cios pięścią spowitą w płomieniach, mogący bez większych problemów podpalić przeciwnika.

Moc: 69 Mana: 300 Użycie w walce ∞, 2 ataki na rundę RegeneracjaEfekty uboczne: Podpalenie

7. Fire Wing 3 - Wzmocniona magią ognia szarża, która zawsze trafia jako pierwsza. Nie może jednak zostać użyta dwa razy pod rząd.

Moc: 70 Mana: 350 Użycie w walce ∞, ograniczenie ilości "pod rząd" Regeneracja Ilość "pod rząd"/1 runda Efekty uboczne: ---

8. Fire Stab 2 – mag wyczarowuje sztylet spowity płomieniami. Zaklęcie ma wysoką szansę na zadanie krytycznych obrażeń, jednak cios może zostać zadany wyłącznie od tyłu.

Moc: 66 Mana: 400 Użycie w walce 1x Regeneracja --- Efekty uboczne: 60% cios krytyczny

9. Fire Dragon: Flame breath – używając tego czaru, mag może zionąć strumieniem smoczego ognia niszczącego wszystko na jego drodze. Czar wymaga jednak wcześniejszego użycia zaklęcia Fire Dragon: Overheating ładowanego przez 3 tury.

Moc: 80 Mana: 300 Użycie w walceRegeneracjaEfekty uboczne: 2x exp za walkę

10. Dance Of Flames – magiczny taniec, który ładuje ciało maga potęgą płomieni, zwiększając jego szybkość i zręczność.

Moc: --- Mana: 900 Użycie w walce 1x Regeneracja --- Efekty uboczne: Zwiększenie prędkości i zręczności

11. Jetflame - krótka eksplozja smoczego ognia za plecami. Choć może być użyta w walce, jej głównym zastosowaniem jest chwilowe przyspieszanie użytkownika oraz umożliwianie mu pokonywani większych dystansów skokiem.

Moc: 20 Mana: 150 Użycie w walce:Regeneracja: Co 2 rundy Efekty uboczne: podpalenie przeciwnika

12. Song Of Flames – Ognista pieśń wypala z przeciwników uczucia. Zarówno te dobre, jak i te złe. W skrajnych przypadkach może również wywołać gorączkę, albo i nawet kogoś podpalić.

Moc: 0 Mana: 1100 Użycie w walce 3x Regeneracja ... Efekty uboczne: zależne od wylosowanej właściwości

13. Ring of Fire - otacza przeciwnika niewielkimi, ale bardzo szybkimi i niemal niemożliwymi do uniknięcia płomieniami, które szybko zaciskają się na nim.

Moc: 25 Mana: 150 Użycie w walce: 3x Regeneracja: Co 2 rundy Efekty uboczne: ---

14. Fire Sword 1 - tworzy potężne, ogniste ostrze, które niczym przysłowiowy nóż rozgrzany do 1000 stopni przecina bez większych problemów prawie każdy materiał.

Moc: 150 Mana: 800 Użycie w walce: 2x Regeneracja: --- Efekty uboczne: wyjątkowo niszczycielski

15. Life Fire Absorb - pochłania ciepło ciał przeciwników, poważnie uszkadzając ich organizmy, a jednocześnie lecząc maga. Czar pozwala też na przejęcie myśli i temperamentu zabitego, jednak użyć go można jedynie po wcześniejszym ładowaniu zaklęcia Overheating przez 6 tur. Prócz tego zbyt częste używanie zaklęcia może zaszkodzić samemu magowi.

Moc: --- Mana: 600 Użycie w walce: 1x Regeneracja: --- Efekty uboczne: zawsze odbiera przeciwnikowi 10% HP i za tyle leczy użytkownika. 1,5x exp za walkę. W przypadku zabójstwa pozwala na przejęcie myśli i charakteru ofiary. Możliwe po sześciokrotnym użyciu Fire Dragon: Overheating. Może zaszkodzić magowi przy zbyt częstym używaniu.


Zaklęcia możliwe do wyuczenia:
Triad Fire 1 (80 lvl), Flame Rain 1 (86 lvl), Welding Torch (88 lvl), Flame Tornado 1 (96 lvl), Flaming Asylum (100 lvl), Force Of Fire Dragon (109 lvl), Fire Judgement 1 (112 lvl), Fire Meteor 1 (125 lvl)

(Na każdym poziomie możesz starać się o wymaksowanie zaklęć z numerami. Ich podstawowy poziom to 1, a maksymalny to 5.
Istnieją również poziomy mistrzowskie, albo i nawet ostateczne, wykraczające ponad 20 numer. Zaklęcia te modyfikują znacznie efekty zaklęć i tworzą je wszechpotężnymi. Aby jednak mieć możliwość do takiego treningu, koniecznym będzie odwiedzenie Alchemika.

Ekwipunek:

Zbroja:
-Złoty hełm niewidzialności (założone)
-Złoty korpus niewidzialności (założone)
-Złote spodnie niewidzialności (założone)
-Złote rękawice niewidzialności (założone)
-Złote buty niewidzialności (założone)
-Srebrny hełm niewidzialności
-Srebrny korpus niewidzialności
-Srebrne spodnie niewidzialności
-Srebrne rękawice niewidzialności
-Srebrne buty niewidzialności
-Podstawowy niewidzialny hełm
-Podstawowy niewidzialny korpus
-Podstawowe niewidzialne spodnie
-Podstawowe niewidzialne rękawice
-Podstawowe niewidzialne buty

Broń:
-Puklerz Euforiona + Runa Ognioodporności (założone) - w sumie to tarcza, ale technicznie rzecz biorąc bardziej broń, niż zbroja.
-3x sztylet do rzucania
-2x sercowa bombonierka (10 noży do rzucania w każdej)

Magiczne Księgi:


Magiczne Runy:
- 15x runa ulepszenia
- 12x runa doskonałości
- 6x runa imaginacji

Artefakty:


Inne:
-10x duża mikstura życia
-10x duża mikstura many
-4x średnia mikstura życia
-3x średnia mikstura many
-20x mała mikstura życia
-20x mała mikstura many
-4x mikstura wszechgeneracji
-4x trunek prędkości
-2x trunek Hermesa
-3x wywar z grumorskich piór
-7x bombowe winogrono
-7x Piłka Yin Yang
-4x fajny banan
-1x psychiczny banan
-1x Losowy Zwój Zaklęcia
-2x zwój teleportacji
-10x czerwona kartka
-arkusz skóry (5 cm X 15 cm x 2 mm)
-dratwa (około 20 cm)
-czerwonoczarna farba (0,5 litra)

_________________
Obrazek
Głupcze! Żaden śmiertelny mąż nie jest w stanie mnie zabić! Teraz GIŃ!
Jeśli widzisz ten kolor, uważaj - administrator ma Cię na celowniku.
Spoiler:


Śr, 15 lut 2017, 17:56
Zgłoś post
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 1 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL