Grupa: Suicide Squad
Tytuły:
- Arcymag Closed Sacrament
Statystyki:Zaklęcia:1. Poison Avoid – sprawia, że mag staje się odporny na wszelkie trucizny, kwasy i inne szkodliwe substancje. Pasywne, nie zabiera many ani energii.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: ---
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: odporność na zatrucia.
2. Metal Creation 3 - czar ten pozwala magowi na tworzenie obiektów z metalu. Poziom 3 umożliwia tworzenie większych przedmiotów.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: ---
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: twórczość żywiołu
3. Metal Eat - pasywna umiejętność, pozwalająca magowi pożerać i absorbować metale i minerały, tym samym wzmacniając się i odnawiając energię.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: ---
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: absorbowanie metalu
4. Metal Dragon: Harden - pozwala magowi zwiększyć swoje obrażenia poprzez pokrywanie własnego ciała stalowymi ostrzami. Jego użycie daje mu też dostęp do potężniejszych zaklęć w arsenale. Czar niezwykle niebezpieczny, przy zbyt długim użyciu mogący doprowadzić do poważnych uszkodzeń i zniszczenia ciała.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: czas potrzebny do rzucenia zaklęcia jest proporcjonalny do jego siły.
Efekty uboczne: absorbowanie metalu
5. Metal Dragon: Steel Blaster - czar ten zapewnia niemal nieograniczoną władzę nad żywiołem metalu.
Moc: lvl x1
Mana: lvl x1
Użycie w walce: ∞, dwa ataki na rundę
Regeneracja: ∞
Efekty uboczne: ---
6. Steel Punch 4 - potężny cios pięścią wzmocnioną magią stali i korozji. Efekt jej dotknięcia porównywalny jest do działania rozcieńczonego kwasu solnego.
Moc: 90
Mana: 300
Użycie w walce: ∞, dwa ataki na rundę
Regeneracja: ∞
Efekty uboczne: zatrucie
7. Metal Wing 3 - szybka szarża wzmocniona magią stali. Atak ten zawsze trafia jako pierwszy, nie może jednak zostać użyty dwa razy pod rząd.
Moc: 70
Mana: 350
Użycie w walce: ∞, ograniczenia ilości konsekwentnie rzucanych zaklęć
Regeneracja: ilość "pod rząd"/1 runda
Efekty uboczne: ---
8. Metal Stab 3 - cios sztyletem wykonanym z magicznej stali. Posiada wysoką szansę na zadanie krytycznych obrażeń, jednak możliwy jest do wykonania jedynie od tyłu.
Moc: 78
Mana: 400
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: 60% szans na zadanie obrażeń krytycznych
9. Metal Dragon: Steel Breath - to zaklęcie, wymagające wcześniejszego wzmacniania siły swego ataku czarem Metal Dragon: Harden przez 3 kolejne rundy, pozwala magowie na miotanie potężnymi strumieniami metalu miażdżącymi wszystko na swej drodze.
Moc: 180
Mana: 300
Użycie w walce: ∞
Regeneracja: ∞
Efekty uboczne: podwaja zdobyte exp
10. Dance Of Metal - ten krótki rytuał taneczny w rytm heavymetalowych brzmień na krótki czas zwiększa wydolność organizmu maga, pozwalając mu na poruszanie się z większą prędkością i wykazywanie się lepszym refleksem.
Moc: ---
Mana: 900
Użycie w walce: 1x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: zwiększa szybkość i zręczność maga
11. Song of Metal - magiczna pieśń, w której rozbrzmiewają uderzenia stali o stal, dzikie, satanistyczne wycie i dźwięki gitary elektrycznej. Pozwala na kontrolowanie umysłów nocnych bytów o niższym poziomie doświadczenia.
Moc: ---
Mana: 1100
Użycie w walce: 3x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: pozwala na kontrolowanie niektórych przeciwników na niższym poziomie doświadczenia.
12. Metal Sword - miecz z magicznej stali mogący poradzić sobie z prawie każdą przeszkodą.
Moc: 250
Mana: 800
Użycie w walce: 2x
Regeneracja: ---
Efekty uboczne: bardzo niszczycielski
Kolejne zaklęcia:Life Metal Absorb (75 lvl), Metal Rain (86 lvl), Metal Tornado (96 lvl), Force Of Metal Dragon (109 lvl), Metal Judgement (112 lvl), Metal Meteor (125 lvl)
a także kolejne poziomy wyuczonych się już zaklęć.
Ekwipunek:Zbroja:Broń:Magiczne Księgi:Magiczne Runy:Artefakty:Inne: