Grupa: ---
Tytuły:
Statystyki:Zaklęcia:1. Wall Runner 1 - z użyciem tego czaru mag może oprzeć się sile grawitacji. Na 1 poziomie zaklęcie pozwala jedynie na wspinanie się po niskich pionowych albo nieco wyższych skośnych ścianach oraz przebieganie po nich dużych dystansów prostopadle do kierunku działania grawitacji.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce ---
Regeneracja ----
Efekty uboczne: opieranie się grawitacji
2. Zooming Jumper - przez ułamek sekundy mag szybkości może poruszać się z prędkością bliską prędkości światła. Dla niewprawnego oka może to przypominać krótkodystansową teleportację.
Moc: ---
Mana: 800
Użycie w walce ---
Regeneracja dwie tury
Efekty uboczne: krótkodystansowa (prawie) teleportacja
3. Speed Boost 3 - pozwala na szybki, ale stosunkowo krótki bieg. Na poziomie trzecim zaklęcia możliwe jest już pokonanie dystansu nawet kilkuset metrów przy pewnym wysiłku.
Moc: ---
Mana: 300
Użycie w walce ---
Regeneracja ---
Efekty uboczne: znacznie zwiększa szybkość
4. Fast Hit 1 - zwiększa siłę mięśni ramienia, umożliwiając wyprowadzanie ciosów z prędkością i siłą nieosiągalną dla zwykłego śmiertelnika. Zaklęcie jest jednak krótkotrwałe i wymaga długiej regeneracji, nim będzie można ponownie go użyć, a obrażenia zależą w dużej mierze od szczęścia. Wraz z kolejnymi poziomami spada czas odnowy czaru, zwiększa się zaś czas jego trwania, a obrażenia stają się mniej losowe. Na pierwszym poziomie zaklęcie trwa 6 sekund.
Moc: 0-70
Mana: 250
Użycie w walce 3x
Regeneracja pięć tur
Efekty uboczne: ---
5. Quick Jump - zaklęcie pasywne, zwiększające odległość skoków maga.
Moc: ---
Mana: ---
Użycie w walce ---
Regeneracja ---
Efekty uboczne: zwiększony skok
6. Arrow Trajectory 2 - czar ten nie działa na samego maga, lecz na trzymane przez niego przedmioty, wyrzucając je we wskazanym kierunku z dużą prędkością. Na poziomie 2 czar może być już użyty do osiągnięcia prędkości zbliżonej do strzały wystrzelonej z dobrego łuku.
Moc: ---
Mana: 500
Użycie w walce 2x
Regeneracja ---
Efekty uboczne: wyrzucenie trzymanego przedmiotu z dużą prędkością.
Kolejne zaklęcia:Fast Run 1 (55 lvl), Speedster's Dream (60 lvl), Fast Slash 1 (65 lvl),
Thunderbolt (75 lvl), Hands Of Destroyer (86 lvl), Typhoon 1 (96 lvl), Soldier of Hermes (109 lvl), Winner Of the Race 1 (112 lvl), Back In Time 1 (125 lvl)
a także kolejne poziomy wyuczonych się już zaklęć.
Ekwipunek:Zbroja:Broń:Magiczne Księgi:Magiczne Runy:Artefakty:Inne: