 |
|
Teraz jest 08 mar 2021 04:45
|
Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Autor |
Wiadomość |
Jimmi Strona
Forumowy Artysta
Dołączył(a): 22 lis 2007 20:28 Posty: 316 Lokalizacja: Londyn
Naklejki: 3
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Niestety moja animacja kończy się tam gdzie pivot... Trzeba poszukać animatora, choćby spoza forum, który byłby w stanie nam pomóc za darmo. Sam kiedyś też próbowałem coś zrobić w Multimedia Fusion, niestety to środowisko jest tak zabugowane, że moglibyśmy testować tą grę pod kątem błędów do przyszłego milenium...
_________________ Avatar został wykonany przeze mnie.
|
19 lut 2016 20:23 |
|
 |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): 07 lis 2009 14:12 Posty: 2118 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Jak rozwiążemy kwestię grafiki? Rysujemy wszystko od nowa, czy Reksio  Print Screen  ? Co do animacji, to w drugiej sytuacji można je nagrać, a w pierwszej... nie wiem, jakoś podciągnąć pod grafikę, w programie po prostu przesuwać kończyny jakoś o piksel czy dwa i tyle xD Ej, podkład głosowy też mogę. JEŚLI MÓJ BEZNADZIEJNY GŁOS BĘDZIE DO CZEGOŚ PASOWAŁ XDDD Co do języka, to ja bym preferował C++, który jest wysokiej jakości kodem, który nie wymaga złych rzeczy, tj. JRE/.Net Framework/Visual C++ Redistributable (nie, to C++ w jego nazwie wcale nic nie sugeruje).
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem tymczasowo kuratorenuję.
|
19 lut 2016 20:43 |
|
 |
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): 24 lip 2012 11:47 Posty: 2425 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Spokojnie Czarny, z racji tego, że jesteś jednym z tych, którzy chętnie udzielają się w tym temacie, Prezes Kierownik Kretes102 mianuje Cię na swojego zastępcę. Dobrze, dosyć tych oficjalnych przesłanek, przejdźmy do konkretów. Tak, C++ pasuje. Jest to język programowania, w którym mogę spokojnie pracować bez żadnych przeszkód. A do tego jest bardzo powszechny i każdy, kto interesuje się tymi rzeczami (albo i nie) umie napisać jakiś program. Będzie to dużo prostsze niż w Javie czy jakimś innym kodzie... znaczy się, reszty nie znam i nie wiem za bardzo jak w nich programować, dlatego jestem za C++.
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
19 lut 2016 21:08 |
|
 |
Jimmi Strona
Forumowy Artysta
Dołączył(a): 22 lis 2007 20:28 Posty: 316 Lokalizacja: Londyn
Naklejki: 3
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Postaci zinterpretuję w Paint Tool SAI. Dzięki temu będziemy mogli zaprojektować też nowych bohaterów 
_________________ Avatar został wykonany przeze mnie.
|
19 lut 2016 21:28 |
|
 |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): 07 lis 2009 14:12 Posty: 2118 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Mógłbyś urobić coś na próbę, Jimmi? Żeby ogarnąć, czy wtapia się w klimat.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem tymczasowo kuratorenuję.
|
19 lut 2016 21:46 |
|
 |
Reksio8000000000
Lider Podziemia
Dołączył(a): 14 lip 2014 08:31 Posty: 1399
Naklejki: 2
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Tak, narysowanie na próbę przyda się, zgadzam się z Dojvem
_________________ Hoc heros noster est tolek boobie cum utique cognoscetis eum iam summa doluere mei semper feles, qui intelligit id quod est bene notum est princeps cohors bulla selectus verissima sit hic dominus vult quod ad suum pertinet amiculos
|
19 lut 2016 22:00 |
|
 |
Jimmi Strona
Forumowy Artysta
Dołączył(a): 22 lis 2007 20:28 Posty: 316 Lokalizacja: Londyn
Naklejki: 3
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Jak będę miał chwilę czasu i inspirację to zrobię. Mogę zrobić tak, jak mam na przykład w Avku, albo nieco inaczej
_________________ Avatar został wykonany przeze mnie.
|
19 lut 2016 22:06 |
|
 |
Pan Kreton Dykta 10
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): 08 sty 2016 20:15 Posty: 744 Lokalizacja: Świat Rur
Naklejki: 5
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Lubię animacji ale Nwm
_________________
Bardzo milo mi sie wspolpracowalo, ale wierze, ze PKD bedzie wykonywal moje obowiazki lepiej i z gramem mlodzienczego wigoru [...] i mianowac Pana Kretona Dykte na swojego nastepce, samemu przechodzac do Rady Medrcow ~Traktor, 31.05.2019 23:58
|
20 lut 2016 09:29 |
|
 |
Jimmi Strona
Forumowy Artysta
Dołączył(a): 22 lis 2007 20:28 Posty: 316 Lokalizacja: Londyn
Naklejki: 3
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Może Pan Kreton sam pościąga programy do animacji? Na programie animacja się nie kończy. Potrzeba wielu lat praktyki oraz umiejętnego dopasowania animacji do kodu gry. Próbowałem wiele lat w różnych środowiskach, ale w efekcie umiem tylko to, co mniej więcej było na moim starym kanale na youtube, a nie tego chcemy. (Kanał jaller98. Jak nie chcecie sobie wypalić oczu to tam nie wchodzcie).
_________________ Avatar został wykonany przeze mnie.
|
20 lut 2016 17:24 |
|
 |
Reksio8000000000
Lider Podziemia
Dołączył(a): 14 lip 2014 08:31 Posty: 1399
Naklejki: 2
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Ja tam myślę że najprostsza będzie animacja poklatkowa. Tylko jak to poruszać po planszy? Ja nie wiem. Żeby łatwiej było, można by było zrobić tak, że są pewne miejsca, przejścia, i bohater tylko idzie jak się kliknie w przejścia te, ewentualnie przedmioty czy cuś. Chodzi o to by nie można było sobie swobodnie po planszy chodzić. O ile się nie myle w RiSP i RiU nie było swobody poruszania się po planszy, i tylko się szło, tam gdzie był jakiś przedmiot czy przejście. Proponuję właśnie po prostu zrobić proste (chociaż, jednak dużo trza takich urobić, to trudne) animacje poklatkowe jako animacje.
_________________ Hoc heros noster est tolek boobie cum utique cognoscetis eum iam summa doluere mei semper feles, qui intelligit id quod est bene notum est princeps cohors bulla selectus verissima sit hic dominus vult quod ad suum pertinet amiculos
|
20 lut 2016 17:37 |
|
 |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): 07 lis 2009 14:12 Posty: 2118 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Hm... Spróbuję zaprezentować w sposób schematyczny moją ideę urobienia kodu planszy swobodnie łażonej. //ustalam zakres miejsc możliwych do nadepnięcia xD, zakładając przy tym jakoś, że punkt zaczepienia obrazka postaci to lewy dolny albo prawy dolny róg (plz, aby się dało) //przechwytywanie kliknięć - jeśli klik na postać, rozpoczęcie dialogu klik na miejsce możliwe do polezienia - postać lezie klik na miejsce niemożliwe do polezienia - postać lezie w miarę najbliżej (np. klik na niebo, postać lezie najbardziej w górę, centralnie pod miejscem kliknięcia) //animacja - jeśli postać idzie, co jakiś okres rysuj inną klatkę animacji //ewentualne animacje stania - jeśli postać stoi, np. mruganie oczyma, coś jakieś Gorzej, jak będzie więcej postaci. Trzeba też ustalić kwestię zachodzenia  postaci na siebie - czy będą jakoś bardziej "trójwymiarowo", czy może po prostu brak możliwości zachodzenia.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem tymczasowo kuratorenuję.
|
20 lut 2016 19:36 |
|
 |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): 07 lis 2009 14:12 Posty: 2118 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Powstała idea pisania gry z udziałem OpenGL'a, mianowicie chodzi o GLUT, co zapewniłoby pewno wieloplatformowość i wsparcie dość mocne różnego sprzętu i sterownika. Kto za, kto przeciw?
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem tymczasowo kuratorenuję.
|
22 lut 2016 18:53 |
|
 |
Reksio8000000000
Lider Podziemia
Dołączył(a): 14 lip 2014 08:31 Posty: 1399
Naklejki: 2
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Glut? XDDD A czym to jest dokładniej?
_________________ Hoc heros noster est tolek boobie cum utique cognoscetis eum iam summa doluere mei semper feles, qui intelligit id quod est bene notum est princeps cohors bulla selectus verissima sit hic dominus vult quod ad suum pertinet amiculos
|
22 lut 2016 19:12 |
|
 |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): 07 lis 2009 14:12 Posty: 2118 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
(Open)GL Utility Toolkit, taka biblioteka graficzna, alternatywa dla Dajrekt iXa, z pomoca którego pisany byl pewno Reksio original. Możesz poczytać, a tak napisałem dla programistów, bo KWTW XD GLUT obsluguje okna na Windowsie, Linuksie, Mac OSie, czyli cud miód i kuratoren. Mam książkę o OpenGLu jak coś.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem tymczasowo kuratorenuję.
|
22 lut 2016 19:44 |
|
 |
Reksio8000000000
Lider Podziemia
Dołączył(a): 14 lip 2014 08:31 Posty: 1399
Naklejki: 2
|
 Re: Projekt: Fanowska Gra z Reksiem
Dobra, czas jeszcze nie minął, a po sobocie już odwrotu nie będzie. W takim razie to ja rezygnuję z projektu. Przykro mi że tak się wydarzyło i takie tam. [tutaj długa przemowa] Tak więc, no, czasu trochę mniej, a jeśli nie, to i tak zawsze jest ryzyko choćby braku czasu czy innej niespodzianki. Dobra, czasu aż tak mało nie mam, mam swoje projekty (jak na razie nie rozpoczęte), no ale one chyba mi aż tak dużo czasu nie zajmą (oprócz jednego, tajnego i fajnego, już w kwietniu) Też trochę się obawiam o to czy to zgodne z prawem (Przecież to tylko fanowski projekcik w sumie, nikt nas raczej do sądu nie pozwie, mamy fanfiki i inne takie tam z Reksiem przecież, ale mimo wszystko jakoś mi to siedzi w głowie i nie chce wyjść) Troszkę bardziej bym się chciał skupić na szkolę, bo rewelacyjnie mi nie idzie, i zresztą, wystarczy już podawania żenujących powodów
Czyli dokładniej, rezygnuję bo...tak, powody są prywatne i nieprywatne, ale chyba najważniejszy powód to taki, że po prostu nie mam jakoś chęci na ten projekt, i to że po prostu chcę zrezygnować.
Aha. Także ogólnie, czułbym się bardziej komfortowo jako gracz, nie znając większych spoilerów, i po prostu grając w tą grę, jakbym był zwykłym graczem, nie znając zakończenia i takich tam. W takim razie ogólnie ja tam proponuję, by założyć jakiś tajny chat, może na Skype, gdzie byście się kontaktowali w tej sprawie, by nie spoilerować tym co nie uczestniczą (np: ja xd)
Tak więc, jakby co to ja rezygnuję Pozdrawiam Doktor
_________________ Hoc heros noster est tolek boobie cum utique cognoscetis eum iam summa doluere mei semper feles, qui intelligit id quod est bene notum est princeps cohors bulla selectus verissima sit hic dominus vult quod ad suum pertinet amiculos
|
23 lut 2016 14:40 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
 |
|