|
|
Teraz jest Pt, 1 lis 2024, 00:56
|
Uduskonalnie nastepnych "Reksiów"
Autor |
Wiadomość |
Tomek
Roz-kreca się
Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 17:08 Posty: 47
|
Uduskonalnie nastepnych "Reksiów"
Witam. Zakałdam ten dział przyjmować nowe pomysły ale nie na gre ale jej obudowe. Oto kilka znich:
Aby w gre mogły grać też dzieci bez słuchu można by dodać napisy kóre by się włączało/ wyłączało.
Dodatkowo oprócz zapisywania w dowolnym momencie można by też dodać do tego jeszcze menu aby rozpocząc dany epizod od nowa (tak jak z łatką do Reksio i wechikuł).
Wybieranie poziomu trudności.
Wybieranie na przemian kórym z bohaterów chcielibyśmy sterować.
I ale to już do gry, aby powróciło [are bohaterów z poprzednich gier.
To tylko kilka moich sugesti, czekam na wasze.
|
Pt, 1 kwi 2005, 13:25 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Ciekawy temat. Postaram się komentować go na gorąco...
1] wersja dla dzieci niesłyszących, czyli subtitled. szczytny cel i przydałyby się wszystkim. no, ale to nie jest proste... w Wehikule było ponad 2500 linii dialogowych. tak na szybko, to nie wiem jak to w ogóle ugryźć, bo wave'y są podłaczane na przeróżne sposoby. pomyślimy....
2] startowanie z epizodów. tu się zgadzam i w tym kierunku idziemy, czego dowodem jest własnie łatka do Wehikułu. dodam, że dodaliśmy ten element właśnie po sugestiach od graczy.
3] Poziom trudności.... To też nie jest takie proste, ale już przy Wehikule planowaliśmy to zrobić w ograniczonym zakresie, tzn. w minigrach zręcznościowych. Ostatecznie, żeśmy się wycofali, bo gry zręcznościowe wyszły dosyć łatwe [w porównaniu do Czarodziejów]. Problemem są jednak łamigłowki i zadania fabularne, których często po prostu nie da się ułatwić. Tak czy inaczej - będziemy szukać sposobu.
4] Wybieranie bohatera. To będzie na bank wcześniej czy później. już o tym dyskutowaliśmy i może w Kapitanie Nemo pojawi się epizod "Rozłąki" bohaterów.
5] Powrót postaci... Oczywiście! Ale których? chyba zrobię ankietę. Problemem jest trochę czasoprzestrzeń, w której się poruszamy - a to kraina czarów, a to przeszłość..... ciężko wziąć kogoś z Magiksu i umieścić nagle w XIX wieku. Pożyjemy, zobaczymy...
Czekam na dalsze sugestie...
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pt, 1 kwi 2005, 14:50 |
|
|
Tomek
Roz-kreca się
Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 17:08 Posty: 47
|
3] Poziom trudności.... To też nie jest takie proste, ale już przy Wehikule planowaliśmy to zrobić w ograniczonym zakresie, tzn. w minigrach zręcznościowych. Ostatecznie, żeśmy się wycofali, bo gry zręcznościowe wyszły dosyć łatwe [w porównaniu do Czarodziejów]. Problemem są jednak łamigłowki i zadania fabularne, których często po prostu nie da się ułatwić. Tak czy inaczej - będziemy szukać sposobu.
Tutaj przydało by się może ułatwienie minigierek czyli np musimy przejsc jakąs plansze np skacząc i omijajac cos to poprstu by wystarczyło ze na łatwym jest mniej wrogów lub przeszkód a na trudnym na odwrót. Wiem, że to nie jset łatwe, ale moze sie cos uda.
5] Powrót postaci... Oczywiście! Ale których? chyba zrobię ankietę. Problemem jest trochę czasoprzestrzeń, w której się poruszamy - a to kraina czarów, a to przeszłość..... ciężko wziąć kogoś z Magiksu i umieścić nagle w XIX wieku. Pożyjemy, zobaczymy...
Mogli by to być przodkowie, tak samo jak koguta na koncu wechikułu. I było by dobrze gdyby była podróż z kapitanem na te wyspe z 1 czesci gry. Spotakc by tam można np dzidka Krestesa. Oraz jak wczesniej pisłem dodac postać Sherlocka Holmesa.
|
Pt, 1 kwi 2005, 15:41 |
|
|
AdaCho
Operator Łopaty
Dołączył(a): Śr, 23 lip 2014, 08:21 Posty: 834 Lokalizacja: z przyszłości
Naklejki: 0
|
Tomku poprawek można dodać wiele ale to nie takie proste. Najlepiej zrobić tylko wersję dla osób nie słyszących. I dodać te menu dodatkowe. A nad resztą to trzeba pomyśleć bo to nie takie hop siup zrobienie gry!!!!!!!!! Wszystko się da tylko poprostu trzeba chcieć i trzeba mieć czas!!!!!!!!!
|
Pt, 1 kwi 2005, 17:54 |
|
|
Izzy
Głodomorek
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13 Posty: 2995 Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
|
Nom można dodawać wiele poprawek:(
_________________ Mahna mahna...
Whovian.
Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.
|
Pt, 1 kwi 2005, 19:29 |
|
|
Michu
Działacz Podziemia
Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18 Posty: 853 Lokalizacja: ze Szczecina
|
Morzebytak zalorzyć nową serię gier z Reksiem serię o nazwie,,Państwa Resia"lub,,Podboje Reksia".Bylyby to gry strategiczne o Reksiu.
_________________Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
|
Pt, 1 kwi 2005, 19:36 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
Myślę, że Tomkowi chodzi o pewne wskazówki dotyczące przyszłych części, a nie tych istniejących. No i ja się cały zamieniam w słuch
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pt, 1 kwi 2005, 19:37 |
|
|
Izzy
Głodomorek
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13 Posty: 2995 Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
|
Nie!!
To głupi pomysł puchaczu według mnie!!
_________________ Mahna mahna...
Whovian.
Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.
|
Pt, 1 kwi 2005, 19:37 |
|
|
Michu
Działacz Podziemia
Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18 Posty: 853 Lokalizacja: ze Szczecina
|
Czemu?Gry strategiczne są bardzo fajne.
_________________Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
|
Pt, 1 kwi 2005, 20:38 |
|
|
Izzy
Głodomorek
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13 Posty: 2995 Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
|
Może dla ciebie ale to głupi pomysł !!
_________________ Mahna mahna...
Whovian.
Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.
|
So, 2 kwi 2005, 08:31 |
|
|
Michu
Działacz Podziemia
Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18 Posty: 853 Lokalizacja: ze Szczecina
|
AidemMedia zarobiłaby na tym masę pieniędzy.
_________________Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
|
So, 2 kwi 2005, 09:10 |
|
|
Michu
Działacz Podziemia
Dołączył(a): N, 13 lut 2005, 15:18 Posty: 853 Lokalizacja: ze Szczecina
|
to prawda gry strategiczne są bardzo lubiane
_________________Moje forum o opowiadaniach www.pisarnia.fora.pl .
Jestem drugim inżynierem Gwardii Reksia.
|
Pn, 4 kwi 2005, 17:20 |
|
|
Szalony Kapelusznik
Kierownik Budowy
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26 Posty: 958 Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
|
My też lubimy gry strategiczne i może rzeczywiście kiedyś zrobimy taką grę.... Jest to możliwe w każdym razie. Strategia w świecie Reksia.... hmmm... ale czy... RTS? Simopodobna? Tycoon ekonomoczny? Klasyczna turówka? Rzućcie parę pomysłów. Mr Kasta zrobił osobny wątek i proponuję właśnie tam się przenieść z tematem.
_________________ pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik
|
Pn, 4 kwi 2005, 19:40 |
|
|
Izzy
Głodomorek
Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 20:13 Posty: 2995 Lokalizacja: Szczecin
Naklejki: 1
|
No to przenosimy się z tematem!
_________________ Mahna mahna...
Whovian.
Strzeż się, Izzy Cię obserwuje.
|
Śr, 6 kwi 2005, 20:54 |
|
|
DoDo
Pod-ziemniak
Dołączył(a): So, 2 kwi 2005, 11:17 Posty: 1849 Lokalizacja: Toruń
|
Strategię polegająca na podbijaniu państ. Przyjaciele Reksia (mają różczki, statki kosmiczne, miecze itd.) na Drób Chaosu (mają różdżki itd.). Wykreślają czary. Można będzie budować uniwersytet magi. Tworzy się ludzi mniej więcej tak: budowanie rezydencji, a stamtąd wychodzą ludziki. Ktoś pokonany się rozpryskiwuje. Trzeba trzy razy walnąć czarem w kogoś, lub mieczem 5 razy, statkiem kosmicznym(kosmicznym makaronem 10 razy. Niech będzie pokazana energia każego. A resztę wymyślcie sami. Można też budować zamki i urządzań turnieje rycerskie, dzięki temu np. jeden rycerz będzie miał więcej energii i wystarczy nim walnąć 4 razy, aby kogoś pokonać. Tak samo z uniwersytetami magii. Resztę wymyślcie sami.
_________________Wróciłem Wasz DoDo
|
Cz, 14 kwi 2005, 13:46 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
|
|