nieznany
Mistrz Gry
Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53 Posty: 2045 Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
|
 Poradnik - Statystyki
W grze obowiązują następujące statystyki (wartości podstawowe, bez żadnych bonusów):
Atak: 1 Obrona: 1 Wiedza: 0 Fechtunek: 0 Spryt: 20% Życie: 60 Mana: 10 Regeneracja: 1
Atak/Obrona: Atak to wartość, przez jaką mnożona jest naturalna, podstawowa wartość ataku broni. Wydanie punktu statystyk na tę umiejętność dodaje 0,1 do współczynnika ataku. Te same zasady tyczą się obrony, która zwiększa wartość ochronną naszego rynsztunku. Rynsztunek osłabia atak o dokładnie tyle punktów obrażeń ile wynosi jego ochrona przy uwzględnieniu Obrony. Przykład: atakujący ma 1,1 Ataku i broń z obrażeniami 50 pkt, a obrońca ma 1,1 Obrony i rynsztunek o łącznej ochronie 20 pkt. W efekcie cios ma siłę 55 pkt, ale zbroja osłabia cios o 22 pkt, co koniec końców daje obrażenia 33 pkt. Atrybut Ataku nie wpływa na siłę czarów, a rynsztunek i Obrona nie zawsze zmieniają zadawane przez nie obrażenia.
Wiedza/Fechtunek: Ilość punktów Wiedzy/Fechtunku decyduje o maksymalnym poziomie czaru/broni, którą postać może używać. Przykładowo: postać na 3 poziomie Wiedzy może używać czarów pierwszego, drugiego i trzeciego poziomu, ale żadnego wyższego. Mag może używać broni, a wojownicy i tropiciele czarów, jeśli mają taką ochotę.
Spryt: Ta wartość informuje nas, jak duża jest szansa udanego podkradnięcia się do kogoś, zwiększa również szanse w innych okolicznościach powiązanych z ukrywaniem się i oszustwem, np. kradzieżą kieszonkową lub ucieczką przed pościgiem. Za jeden punkt statystyk Spryt zwiększa się o 10%.
Życie: Obrażenia postać może otrzymywać w wyniku walk bądź innych ryzykownych akcji, np. upadku z wysokości. W sytuacji pilnego zapotrzebowania na HP, gracz może polecić wypicie mikstury uzdrawiającej. Bez wspomagania alchemii czy magii zdrowie regeneruje się 5 pkt na turę. Jeśli postać utraci wszystkie punkty życia, gracz musi wydostać swoją postać z Xarvazduun. Za punkt statystyk można odblokować 5 punktów zdrowia.
Mana: Maksymalny zapas energii magicznej. W razie wyczerpania many postać musi albo wypić miksturę many, albo poczekać z czarowaniem. Jeden punkt statystyk podnosi tę wartość o 1.
Regeneracja: Ilość punktów many, które są regenerowane co turę. Tego atrybutu nie można zwiększyć punktami statystyk.
_________________ Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku). Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. 
|