nieznany
Mistrz Gry
Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53 Posty: 2045 Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
|
 Poradnik - Tytaniczni Patroni
Każdy z graczy Cesarskiego RPG musi wybrać jednego z 21 Władców Rzeczywistości, któremu jego postać będzie "służyć". Każdy Władca może mieć tylko jednego pionka, a przy wybieraniu swoich panów obowiązuje zasada "kto pierwszy, ten lepszy". Cele wszystkich Władców są takie same: sprawienie, by przy zachowaniu zasad gry fair play ich pionek pokonał wszystkie pozostałe i udowodnił wyższość danego tytana nad innymi. Każdy Władca daje swemu pionkowi unikalną serię questów, której nie służący mu gracze nie mogą przejść.
Oto lista Władców, ich sfer działania oraz paru innych informacji. Pogrubieni tytani są już zajęci przez innych graczy.
Cesarz Fiction/Fikcjan/Lorefictim Generacja Władców: Pierwsza Sfera: twórczość i wyobraźnia Forma: w czasach RPG - białowłosy elf. Opis: Powszechnie uznawany za najpotężniejszego z Władców. Do jego Archipelagu Kreacji nigdy nie wdarła się obca armia. Cesarz jest technicznie rzecz biorąc szalony, ale generalnie sprawiedliwy i wyrozumiały. Jego oficjalnym narzędziem władzy są Archanioły Kreacji. Cała wyspa Gasheine należy do jego Cesarstwa.
Wieczny Mrok/Cień Generacja Władców: Pierwsza Sfera: ciemność i strach Forma: zazwyczaj chmura ciemności Opis: Uznawany za drugiego pod względem potęgi. Imperium Mroku rozciąga się na kilka wymiarów, w którym centralną rolę gra Xar. W Imperium panuje wieczna noc, a porządku publicznego strzegą słudzy Mroka, Cienie. Jest to niezwykle pamiętliwy i złowrogi Władca, który wywołał już niejedną Wojnę Wymiarów. Mrok nigdy nie zaakceptował przewagi Fictiona.
Twórca Generacja Władców: Pierwsza? Sfera: brak informacji Forma: prawdopodobnie brak Opis: Najbardziej zagadkowy z Władców, rzadko się manifestuje śmiertelnikom. Przez parę miliardów lat wydawał się niczego nie robić, lecz około dziesięciu tysięcy lat przed Kryzysem Destrukcjan stworzył wymiar zwany Areną. Jest to jedyny wymiar, którego przyszłości Władcy nie znają, a jednocześnie wedle legendy jest najważniejszy ze wszystkich. Twórca nie ma własnych sług ani nie rządzi jawnie Areną, dając tam możliwość rywalizacji swojemu rodzeństwu.
Kościej Generacja Władców: Pierwsza Sfera: porządek i spokój Forma: szkielet bądź wirująca masa kryształów Opis: Kościej, przez niektórych błędnie zwany Śmiercią, komfort znajduje jedynie w stanie absolutnej niezmienności. Oznacza to w praktyce, że nie przepada za wszystkim, co żyje, gdyż jest to niepotrzebna komplikacja we wszechświecie. Jednocześnie jest nieskory do podejmowania jakichkolwiek bardzo aktywnych działań. Jego wymiar jest znany jako Martwe Równiny.
Udurgavir/Przypadek Generacja Władców: Pierwsza Sfera: przypadek i prawdopodobieństwo Forma: nigdy dwa razy ta sama Opis: Udurgavir to kapryśny mistrz manipulacji prawdopodobieństwa. Właściwie nie wiadomo, czy można go dopasować do jakiejkolwiek płci, gdyż wszystko w nim się ciągle zmienia. Jego królestwo, Versanraal, jest równie nieprzewidywalne co jego pan. Antagonista Fortuny.
Fortuna/Przeznaczenie/Los Generacja Władców: Pierwsza Sfera: przeznaczenie i szczęście Forma: ideał piękna zależnie od lokalnych upodobań Opis: Cyniczna i bezuczuciowa pani szans i zagrożeń. Posiada wiedzę o przyszłości wyjątkową nawet dla Władcy Rzeczywistości, gdyż jest w stanie zajrzeć częściowo w przyszłość Areny. Jej najbardziej znanym artefaktem jest Zwój Życia, w którym każdy śmiertelnik (poza Wybrańcami) może ujrzeć swoją przyszłość. Jej głównym wymiarem jest Ranupir.
Luminaria/Świetlista Pani Generacja Władców: Pierwsza Sfera: światło i nadzieja Forma: kula światła Opis: Jak na Władcę Rzeczywistości bardzo cicha i uprzejma. Prowadzi nieustającą rywalizację z Wiecznym Mrokiem, dla którego jest tuż po Cesarzu głównym wrogiem. Jej sfera nosi nazwę Światłopól.
Ares/Wojna Generacja Władców: Druga Sfera: wojna i spór Forma: zmienna, ale zawsze uzbrojona po zęby Opis: Ten tytan największą rozkosz znajduje w bitwie i wojnach, do tego stopnia, że nadano mu jej imię. Znany był już starożytnym Hellenom jako bóg wojny. Jego wymiar to spękana, skalista równina w kolorze czerwieni, zwana Polem Bitewnym.
Mania, Euforia i Paranoja Generacja Władców: Druga Sfera: szaleństwo i chaos Forma: trzy chimery Opis: Niegdyś stanowiły jedną istotę, ale obecnie występują jako trzy "siostry", zwykle przebywające razem. Mania jest pełna licznych obsesji, Euforia nigdy nie postępuje przewidywalnymi schematami, a Paranoja reprezentuje mroczniejszą stronę chaosu i obłędu. Mają siedzibę w Białym Wymiarze.
Umbravorx/Sekret Generacja Władców: Druga Sfera: zagadki i tajemnice Forma: ślepy starzec Opis: Inteligentny i podstępny powiernik spraw tajnych. Umbravorx najbardziej znany jest ze swojego umiłowania do zagadek i wielkiego entuzjazmu względem śmiertelników. Często zawiera z nimi umowy, dzięki którym inni śmiertelnicy podświadomie nie chcą odkrywać sekretów jego klientów. Umbravorx to tytan schizmiczny, tj. podzielony - posiada dużo ciał, z których żadne nie jest naczelne. Jego wymiar nosi nazwę Occultar.
Matka Natura/Elmenea Generacja Władców: Druga Sfera: natura i przyroda Forma: podobna do nimfy leśnej Opis: Elmenea nie dba za dużo o politykę i rozkład sił, ale wkracza z siłą i niezwykłą furią, gdy ktoś próbuje zaburzyć naturalny rytm natury. Większość czasu spędza nieuchwytna wśród zwierząt i roślin. Jej sługami jest większość nimf, a jej królestwo jest zwane Kemyronem.
Vidir/Patrzący Generacja Władców: Druga Sfera: historia i prawda Forma: gryf Opis: Jedyny Władca praktycznie niezdolny do kłamstwa. Większość czasu i środków Vidir spędza na obserwowanie i spisywanie dziejów milionów wymiarów. Jego wymiar zwany jest po prostu Archiwum.
Tempestati/Burza/Lodoczłek Generacja Władców: Druga Sfera: zimno i lód Forma: człekokształtna chmura płatków śniegu Opis: Jest równie zimnokrwisty co topielec i mniej więcej równie rozmowny. Jego aktywności sprowadzają się do projektowania nowych płatków śniegu i wszystkich złośliwości, z jakich znana jest zima. Jego wymiar zwany jest Biegunem.
Culinae/Różana/Pani Miłości Generacja Władców: Druga Sfera: uczucia i dobroć Forma: brak jednej przewodniej Opis: Prawdopodobnie najbardziej lubiana przez śmiertelników ze wszystkich Władców. Culinae miłuje wszystkich i nigdy nie zniża się do spisków i machinacji politycznych. Jej celem życiowym jest łączenie śmiertelników w jak najlepsze pary dzięki drobnym wpływom na rzeczywistość i prawdopodobieństwo. Jej wymiar nosi nazwę Różanego Ogrodu.
Morkoj/Srebrny Czerw Generacja Władców: Trzecia Sfera: chciwość i głód Forma: nieokreślona kreatura podobna do karalucha, wielka na kilkaset metrów Opis: Morkoj, choć technicznie rzecz biorąc jest Władcą Rzeczywistości, przez większość czasu zachowuje się jak bezrozumny drapieżnik. Staje się potężniejszy dzięki chciwości i głodzie innych. Wielokrotnie w pojedynkę prześlizgiwał się do innych wymiarów na krótki czas, co zwykle skutkowało falą głodu, koniec końców jednak jego magiczna więź z jego światem, Pustkowiem, ściąga go z powrotem.
Gongurang/Dargordrim/Szeptacz Generacja Władców: Trzecia Sfera: spiski i kłamstwa Forma: dwugłowy wąż Opis: Zdecydowanie najbardziej niegodny zaufania Władca. Gongurang jest znany z wsączania jadu kłamstw w głowy podatnych osób dla samej złośliwości. Nieraz zwraca się nawet przeciwko tym śmiertelnikom, którzy służą mu zamiast specjalnych magicznych sług. Jest to tytan schizmiczny. Jego królestwo nosi nazwę Infineum.
Miseranea/Wróżka Chrzestna/Zębowa Wróżka Generacja Władców: Trzecia Sfera: życzenia i pomoc Forma: różne zjawy, duchy i wróżki Opis: Tytan schizmiczny. Pojawia się w wielu historiach jako pomocne duchy i wróżki. Ma dziwną obsesję na punkcie zębów. Czas spędza zwykle na wyszukiwaniu nieszczęśliwych i zaradzaniu ich smutkom. Jest jednak bardzo nieracjonalna w swej hojności - jej cele wybiera losowo, nie zważa na stopień nieszczęścia. Rezyduje w Pyłowym Pałacu.
Chochlik/Kakurogamoru/Eshmer/Pan Paktów Generacja Władców: Trzecia Sfera: pakty i umowy Forma: zwykle starzec (wielokrotnie mylony z Umravorxem) lub elegancko ubrany jegomość Opis: Tytan schizmiczny. Jego moc płynie z podpisywanych ze śmiertelnikami paktów, jeśli coś nie jest częścią jakiejś jego umowy, to zwykle nie może tego dokonać. Da się go przechytrzyć, ale równie dobrze samemu można się wyłożyć na jego umowach. Najwyraźniej nie widzi przyszłości osób, z którymi dokonuje paktów. Swój wymiar zawsze nazywał po prostu Magazynem od ilości złożonych tam umów.
Mer/Esh-Kerperac/Zapomniany Generacja Władców: Trzecia Sfera: ogień i odrodzenie Forma: feniks Opis: Niegdyś niezwykle potężny, ale obdarty z potęgi przez Wiecznego Mroka i Kościeja. Stworzył pierwszego Aspekta w historii, co przypłacił jednak niemal całkowitą utratą swego wymiaru, który stał się tak nieważny, że zapomniano jego pierwotnej nazwy. Mimo swej słabości wielu śmiertelników zawiera z nim układy, gdyż jest dość przychylny, gdy chodzi o dawanie nieśmiertelności.
Vorvar/Aldemaine/Smok Generacja Władców: Trzecia Sfera: przemiana i siła Forma: smok Opis: Jego wymiar z winy Cesarza roztrzaskał się na tysiące drobnych, ogólnie zwanych Smoczymi Gniazdami. Twórca wielu przerażających ras, w tym wampirów i smoków, co dało mu złą reputację. Vorvar pragnie przede wszystkim zespolenia Smoczych Gniazd. Nie przepada za Fictionem, ale czuje wobec niego respekt.
Zegarmistrz/Konstruktor Generacja Władców: Trzecia Sfera: mechanizmy i artefakty Forma: wirujące w powietrzu runy Opis: Konstruktor to prawdopodobnie najbardziej wkurzający i pogardzany Władca. Wbrew swemu imieniu woli kraść cudze owoce pracy, zatem figuruje na czarnej liście większości magów i badaczy, choć swoje sługi zwykle hojnie wynagradza. Jego wymiar jest zwany Machineum i przypomina wnętrze gigantycznego zegara.
_________________ Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku). Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem."Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. 
|