Teraz jest Wt, 18 sty 2022, 05:10



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Problem 
Autor Wiadomość
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 24 lut 2012, 19:02
Posty: 48
Post Re: Problem
Ja wo gule nie widzę Shoutboxa :( Ktoś wie czemu? :|


So, 3 mar 2012, 14:45
Zgłoś post
Mag bezczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 2 gru 2009, 17:21
Posty: 1197
Lokalizacja: Cały świat
Naklejki: 7
Post Re: Problem
A spróbuj tego adresu: http://www.przygodyreksia.pl/pliki/kret ... ksioforum/
Skrypt nowego czatu instalowano tylko na jednym serwerze, bo i poco na dwóch :D
Radzę czytać temat. Jestem pewien, że gdzieś to było.

_________________
Obrazek


So, 3 mar 2012, 21:28
Zgłoś post
WWW
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 24 lut 2012, 19:02
Posty: 48
Post Re: Problem
Thx :oops: :)


Pn, 5 mar 2012, 14:41
Zgłoś post
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2149
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Re: Problem
Zauważyłem brak SB. Nie wiem, czy to tylko chwilowo, tylko mnie, itp., więc pytam się was i proszę o poradę :mrgreen:
UPDATE: Już wszystko OK, dzięki :)

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


Ostatnio edytowano Pn, 4 lut 2013, 14:22 przez Dawid6, łącznie edytowano 1 raz



Pn, 4 lut 2013, 13:52
Zgłoś post
WWW
Mistrz Gry
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr, 21 sty 2009, 17:53
Posty: 2047
Lokalizacja: Uniwersum Kreacji
Naklejki: 4
Post Re: Problem
To chyba tylko u ciebie, u mnie wszystko działa jak trzeba.

_________________
Obrazek
Rrauu hau hou grrao Hauhaure (hau. Mówię poprawnie po Hauhasku).
Tym kolorem prowadzę walkę admina ze złem.
"Wszyscy jestescie moimi dziubaskami ^^" <- Ten cytat zawsze poprawia mi humor, Api. :)


Pn, 4 lut 2013, 14:14
Zgłoś post
Lider Podziemia

Dołączył(a): Śr, 25 lip 2007, 09:23
Posty: 1418
Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
Post Re: Problem
Ja też nie widzę Shoutboxa i w ogóle nie wiem czy aktualnie ma być chat forumowy ten bez polskich znaków czy ten zewnętrzny, który był pierwszy.

_________________
"Więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu" - Jezus z Nazaretu


Pn, 4 lut 2013, 21:01
Zgłoś post
WWW
Bezpieczeństwo Forum
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12
Posty: 2149
Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
Post Re: Problem
Najpierw sprawdź adres, Przybyszu. Nie wyświetlał mi się ShoutBox, bo byłem na playandbuy :lol:

_________________
Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!
Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.
Obrazek III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015
Tym kolorem moderuję.


Wt, 5 lut 2013, 14:17
Zgłoś post
WWW
Lider Podziemia

Dołączył(a): Śr, 25 lip 2007, 09:23
Posty: 1418
Lokalizacja: z Kurakis
Naklejki: 3
Post Re: Problem
dawid6 napisał(a):
Najpierw sprawdź adres, Przybyszu. Nie wyświetlał mi się ShoutBox, bo byłem na playandbuy


Faktycznie wchodziłem na playandbbuy bo google ten adres podpowiada jako pierwszy na zapytanie przygodyreksia forum. Moje niedopatrzenie. Przepraszam, dzięki.

_________________
"Więcej szczęścia jest w dawaniu aniżeli w braniu" - Jezus z Nazaretu


Wt, 5 lut 2013, 15:40
Zgłoś post
WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL