Teraz jest Wt, 18 maja 2021, 23:38



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona
[komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu 

Jak ci się podoba?
Fajne 67%  67%  [ 16 ]
Może być 25%  25%  [ 6 ]
Takie sobie 8%  8%  [ 2 ]
Nie podoba mi się 0%  0%  [ 0 ]
Liczba głosów : 24

[komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu 
Autor Wiadomość
Bywalec Nory
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 8 paź 2012, 17:19
Posty: 60
Naklejki: 0
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Fajny komiks. 8/10


Pt, 16 sie 2013, 20:07
WWW
Bywalec Nory
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 23 maja 2013, 20:17
Posty: 87
Lokalizacja: Tam gdzie Człowiek z Gitarą..
Naklejki: 0
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Ten komiks mnie się podoba. 9/10

_________________
Kocham <3


So, 17 sie 2013, 10:35
Poznaniak Nieszczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 12:47
Posty: 2426
Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
A oto trzecia część:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Co ja będę się rozpisywał, zapraszam:
"Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu.
Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście :)


N, 25 sie 2013, 15:17
YIM WWW
Lord Protektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 14:22
Posty: 2162
Lokalizacja: Izrael
Naklejki: 100
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
No fajnie. Ale znów te postacie są tak brzydko wklejone (tj. widać, że są wklejone). Popracuj nad tym. Zapowiada się ciekawie. Na razie ocena bez zmian. Zobaczymy co dalej :mrgreen:

_________________
Pozdrawiam, Autor8. Studiuję prawo.
A tym sobie moderuję


N, 25 sie 2013, 15:24
Pod-ziemniak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 10:49
Posty: 1693
Naklejki: 10
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Całkiem, całkiem... jak na razie 2 część jest najlepsza, tą oceniam na 8/10. C:


N, 25 sie 2013, 15:25
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 10 lut 2011, 18:28
Posty: 696
Lokalizacja: PODWÓRKO REKSIA
Naklejki: 0
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Komiks dosyć dziwny zdanie nie są składne np.buhuhu,chrfrr,aaa znikam ale wrócę? Estetyka to wogule masakra,ale wierze że się poprawisz :wink: Na razie 3/10

_________________
Dawniej "lobon",teraz "Lobon"!
7 miejsce w Zgoda i Niezgoda II. KIEROWNIK LITERACKI III ODDZIAŁU GWARDI REKSIA.
Spoiler:

Obrazek
Vamos!Na zawsze!


N, 25 sie 2013, 15:27
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 11 sie 2013, 10:36
Posty: 277
Naklejki: 0
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
20000/20000


N, 25 sie 2013, 17:00
Forumowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 15 lut 2010, 20:53
Posty: 1780
Lokalizacja: Druga strona lustra
Naklejki: 6
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Dobrze, że rozwinęła się fabuła. Akcja na dobrym poziomie, fabuła zapowiada się ciekawie. Grafika już trochę gorzej - popracuj nad wklejaniem postaci. Ocena to 8/10.

_________________
Tym kolorem oczyszczam forum ze spamu.
:(


N, 25 sie 2013, 18:08
Bywalec Nory
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 8 paź 2012, 17:19
Posty: 60
Naklejki: 0
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Super komiks. Zgadzam się z osobą wyżej. 8/10.


Wt, 27 sie 2013, 18:23
WWW
Poznaniak Nieszczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 12:47
Posty: 2426
Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Oto kolejna część:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

_________________
Co ja będę się rozpisywał, zapraszam:
"Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu.
Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście :)


Wt, 27 sie 2013, 18:59
YIM WWW
Pod-ziemniak
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 10:49
Posty: 1693
Naklejki: 10
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
To wcale nie jest fajne, to jest super! :D Oczywiście podoba mi się, 9/10. Czekam na następne części. :)


Wt, 27 sie 2013, 19:10
Lord Protektor
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 14:22
Posty: 2162
Lokalizacja: Izrael
Naklejki: 100
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
No dobrze, ale ten przebrany kret ma dziwne ubranie. Tj. Widać, że je kolorowano. Reksio również w pewnym momencie jest dziwnie wklejony. Humor jest... Na razie 8/10, zobaczymy co dalej.

_________________
Pozdrawiam, Autor8. Studiuję prawo.
A tym sobie moderuję


Wt, 27 sie 2013, 19:18
Forumowy Artysta
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn, 15 lut 2010, 20:53
Posty: 1780
Lokalizacja: Druga strona lustra
Naklejki: 6
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Widzę, że komiks rozwija się w dobrą stronę. :wink:
Grafika jest już na lepszym poziomie - może nie najlepszym, ale zawsze coś. Fabuła jest w moim odczuciu lekko przewidywalna, ale może się mylę. Akcja na dobrym poziomie. Ocena idzie w górę, oby tak dalej. 8,5/10.

_________________
Tym kolorem oczyszczam forum ze spamu.
:(


Wt, 27 sie 2013, 19:46
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Cz, 25 kwi 2013, 13:00
Posty: 408
Naklejki: 0
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Fajny komiks. Dobry klimat, wszystko ok. Daję 8,5/10.

_________________
Obrazek


Wt, 27 sie 2013, 20:05
WWW
Poznaniak Nieszczelny
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 12:47
Posty: 2426
Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
Post Re: [komiks] Reksio i Kretes: Skarb Umuritu
Oto długo wyczekiwana, kolejna część mojego komiksu:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
W jednym zdaniu jest "juź" nie "już". Pamiętajmy, Cretty ma wadę wymowy i dlatego tam jest "juź".
Oceń jeśli możesz. Z góry dziękuję.

_________________
Co ja będę się rozpisywał, zapraszam:
"Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu.
Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście :)


Pn, 4 lis 2013, 22:46
YIM WWW
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 51 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4  Następna strona

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL