| Dizel Doradca Budowlańców 
					Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
 Posty: 3208
 Lokalizacja: Tak
 Naklejki: 4
   |   Odblokowane osiągnięcia.01. Ratunek +5 expDaj się komuś uratować.
 02. ODWAGA +5 exp.
 Jest to w zasadzie nagroda pocieszenia za chęć wykazania się jakąś inicjatywą, która jednak w rzeczywistości nie przynosi żadnych efektów. Dla przykładu: Walka z dużo silniejszym przeciwnikiem.
 03. PIERWSZE UŻYCIE UMIEJĘTNOŚCI +5 exp.
 Chyba nie trzeba tłumaczyć. Dotyczy zarówno tych klasowych jak i rasowych.
 04. PIERWSZY WYNALAZEK +10 exp
 Stwórz swój pierwszy wynalazek.
 05. PIERWSZY WYGRANY POJEDYNEK PVP +15 exp.
 Pokonaj innego gracza.
 06. PIERWSZE ZWYCIĘSTWO +5 exp.
 Chyba nie trzeba tłumaczyć.
 07. A TO PECH! +5 exp.
 W zasadzie jest to losowe osiągnięcie, wywoływane przez prowokowanie losu. Na przykład jedzenie ogórków, chodząc po schodach.
 08. UCZIECZKA (ZAMASKOWANI) + 5 exp.
 Ucieknij komuś.
 09. EGZEKUCJA +10 exp.
 Wykonaj wyrok na swoim przeciwniku. Zakończ jego cierpienie, bądź zmasakruj go w stanie agonii tak jak JKM lewaków.
 10. KULTURA OSOBISTA 1  +5 exp.
 Zachowanie kultury w beznadziejnych, psujących twoją psychikę chwilach.
 11. KULTURA OSOBISTA 2  +10 exp.
 Zachowanie kultury w więcej niż beznadziejnych, psujących twoją psychikę chwilach. Wymagane jest osiągnięcie numer 10.
 12. ------------------------------------------------------------------
 13. PARALIŻ 1 +5 exp
 Sparaliżuj swojego przeciwnika
 14. PARALIŻ 2 +10 exp
 Sparaliżuj przeciwników 2 razy.
 15. PARALIŻ 3 +15 exp.
 Sparaliżuj przeciwników 3 razy.
 16. UCIECZKA OD ŚMIERCI 1 + 15 exp.
 Ucieknij ponuremu żniwiarzowi, w sensie przenośnym jak i rzeczywistym.
 17. ------------------------------------------------------------------
 18. ------------------------------------------------------------------
 19.------------------------------------------------------------------
 20. A TO SPRYCIARZ 1 +10 exp.
 Zrobienie czegoś niezwykle sprytnego. Na przykład.. Zabicie Goliata, będąc Dawidem... nie tym szóstym rzecz jasna.
 21. ------------------------------------------------------------------
 22. ------------------------------------------------------------------
 23. ------------------------------------------------------------------
 24. ------------------------------------------------------------------
 25. WIĘZIEŃ 1 +15 exp.
 Znajdź się w miejscu, z którego nie jesteś w stanie uciec.
 26. ------------------------------------------------------------------
 27. ------------------------------------------------------------------
 28. PIERWSZY DROP +10 exp
 Spraw, aby pokonany potwór pozostawił po sobie jakieś przedmioty.
 29. ------------------------------------------------------------------
 30. ------------------------------------------------------------------
 31. STOICKI SPOKÓJ +5 exp.
 Powstrzymanie swojej wrodzonej ciekawości i uniknięcie prawdopodobnej w 90% śmierci.
 32. KURKA WODNA + 10 exp.
 Spraw aby kogut wleciał do wody.
 33. MEDIATOR 1 + 15 exp.
 Spróbuj załagodzić sytuację.
 34. ------------------------------------------------------------------
 35. ------------------------------------------------------------------
 36. ------------------------------------------------------------------
 37. WYGRANY POJEDYNEK +15 exp.
 Chyba nie trzeba tłumaczyć.
 38. ŚMIERTELNA GRA  +10 exp
 Zdecyduj się na niezwykle niebezpieczną walkę ze swoim przeciwnikiem, kiedy masz mało punktów życia.
 39. PRZED CZASEM  +10 exp
 Wykonaj swoje zadanie rundę, przed przeznaczonym na to czasem.
 40. ZNALAZŁEM CIĘ! +10 exp.
 Znajdź długo szukany przedmiot.
 41. GILOTYNA +10 exp.
 Utnij głowę swojemu przeciwnikowi.
 42. WYŚCIG WŁADCÓW +35 exp.
 Wygraj w wyścigu władców.
 43. POKÓJ PRÓB +15 exp
 Przejdź przez pokój prób.
 44. PIERWSZY ZGON +10 exp
 Po prostu...musisz zginąć pierwszy raz.
 45. ------------------------------------------------------------------
 46. ------------------------------------------------------------------
 47. SPOTKAJ STRAŻNIKA ZAŚWIATÓW +20 exp.
 Spotkaj strażnika zaświatów.
 48. SPOTKAJ WŁADCĘ ARCYRZECZYWISTOŚCI +15 exp.
 Nazwa mówi chyba wszystko.
 49. ------------------------------------------------------------------
 50. ------------------------------------------------------------------
 51. ROZPRAWA 1 +10 exp
 Pierwsze chwile uczestniczenia w rozprawie.
 52. ROZPRAWA 2 +20 exp.
 Uczestnicz w rozprawie w poprawny sposób. Na przykład.. wezwij świadka.
 53. ------------------------------------------------------------------
 54. ------------------------------------------------------------------
 55. ------------------------------------------------------------------
 56. ------------------------------------------------------------------
 57. ------------------------------------------------------------------
 58. JAKI JA JESTEM STRASZNY! +10 exp.
 Przestrasz kogoś tak, aby ten zemdlał, bądź względnie dostał zawału serca.
 59. ------------------------------------------------------------------
 60. ------------------------------------------------------------------
 61. ------------------------------------------------------------------
 62. ------------------------------------------------------------------
 63. PIEKIELNY GŁOS +10 EXP
 Spraw, aby twoje śpiewanie wywołało paraliż przeciwnika.
 64. ------------------------------------------------------------------
 65. SENNA ŚMIERĆ +10 EXP
 Zabij kogoś za pomocą rzeczy zwykle używanej do spania, bądź podczas snu.
 66. ------------------------------------------------------------------
 67. ------------------------------------------------------------------
 68. ------------------------------------------------------------------
 69. ------------------------------------------------------------------
 70. ------------------------------------------------------------------
 71. JESTEM LEGENDĄ 1 +10 exp.
 Użycie legendarnego przedmiotu, artefaktu, broni.
 72. ------------------------------------------------------------------
 73. ------------------------------------------------------------------
 74. ------------------------------------------------------------------
 75. ------------------------------------------------------------------
 76. ŚMIERĆ BOSSA 1 + 20 exp
 Zabij swojego bossa z poprzedniego RPG.
 77. ------------------------------------------------------------------
 78. ------------------------------------------------------------------
 79. ------------------------------------------------------------------
 80. HEAD SHOT +10 exp.
 Traf swojego przeciwnika w głowę, rzucając czymś na odległość.
 81. ------------------------------------------------------------------
 82. ------------------------------------------------------------------
 83. ------------------------------------------------------------------
 84. GOTOWOŚĆ +10 exp.
 Osiągnięcie dla postaci walczących fizycznie. Aby je zaliczyć, musisz przygotować się do walki z czymś dużo potężniejszym od ciebie.
 85. PIERWSZY PRZEGRANY POJEDYNEK PVP +5 exp.
 Przegraj pierwszy raz z jakimś graczem.
 86. SPOTKAJ SWOJEGO MISTRZA +15 exp.
 Spotkaj swojego klasowego mistrza.
 87. ------------------------------------------------------------------
 88. ------------------------------------------------------------------
 89. JAM JEST CHODZĄCY PARADOKS 1 +10 exp.
 Zrobienie czegoś, co raczej nie odpowiada specyfice twojej klasy, względnie rasy.
 90. ------------------------------------------------------------------
 91. ------------------------------------------------------------------
 92. ------------------------------------------------------------------
 93. ------------------------------------------------------------------
 94. ŚMIERDZĄCA SPRAWA + 10 exp.
 Zabij kogoś za pomocą czegoś, co pachnie w całkiem charakterystyczny, nieznośny sposób.
 95. ------------------------------------------------------------------
 96. ------------------------------------------------------------------
 97. ------------------------------------------------------------------
 98. ------------------------------------------------------------------
 99. WYMUSZONE PIEKŁO +30 exp.
 Traf do piekła, będąc jako tako wciąż żywym.
 100. NIEBO +30 exp.
 Traf do nieba
 101.
 102. CZYŚCIEC +30 exp
 Traf do czyśćca.
 
 Jeśli uważacie, że któreś osiągnięcie idealnie pasuje do was, a nie otrzymaliście takowego podczas swojej rozgrywki, piszcie o tym w swoim temacie.
 Opowiadając swoje klasowe dokonania, swoim nauczycielom, możecie również odblokować ukryte osiągnięcia.
 
 Legenda:
 Powtarzalne
 Powtarzalne 2, albo 3 razy.
 Niepowtarzalne
 _________________
 Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
 
 
 | 
		
			| Dizel Doradca Budowlańców 
					Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
 Posty: 3208
 Lokalizacja: Tak
 Naklejki: 4
   |   Re: Odblokowane osiągnięcia.24.07.14 - AKTUALIZACJA. _________________
 Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
 
 
 | 
		
			| Dizel Doradca Budowlańców 
					Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07
 Posty: 3208
 Lokalizacja: Tak
 Naklejki: 4
   |   Re: Odblokowane osiągnięcia.09.10.2014 - AKTUALIZACJA _________________
 Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
 
 
 |