 |
|
Teraz jest Śr, 18 cze 2025, 21:59
|
Land Of Immortals - Rozgrywka
Autor |
Wiadomość |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2175 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
d) Na wszelki wypadek odłączam telewizor od prądu, a potem wyważam drzwi.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
Pt, 31 maja 2013, 18:19 |
|
 |
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
c) Zmęczony całym zajściem idę spać.
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
Pt, 31 maja 2013, 18:30 |
|
 |
Z. Art
Żaba
Dołączył(a): Pt, 23 kwi 2010, 17:40 Posty: 1642 Lokalizacja: student
Naklejki: 5
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Można rzec, że d)... Czyli połączenie a) i c).
_________________ – Dostojewski umarł – powiedziała obywatelka, ale jakoś niezbyt pewnie. – Protestuję! – gorąco zawołał Behemot. – Dostojewski jest nieśmiertelny!
Mistrz i Małgorzata <3
Moderuję na pąsowo bo mogę.
|
So, 1 cze 2013, 10:37 |
|
 |
Matek
Pod-ziemniak
Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49 Posty: 1691
Naklejki: 10
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Znalazłem? 
|
So, 1 cze 2013, 11:57 |
|
 |
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Polska: dawid6:Po odłączeniu telewizora ze źródła prądu, postanawiasz wyważyć drzwi. Wychodzi ci to nieco lepiej niż wcześniej. Tym razem klamka z wewnętrznej strony pokoju nie wyleciała przez okno. Tym samym go również nie roztrzaskała. Koło twojej lodówki jak w ostatnim przypadku przebywa Facet w prześcieradle. Wydaje on swoje sporadyczne i kultowe już okrzyki w stylu "Łuuuu". Myśli tym samym że prawdopodobnie uda mu się cię przestraszyć. Wszystko wyglądałoby podobnie, gdyby nie fakt, że towarzyszy mu dużo wyższy kret ubrany w szarą, przemoczoną suknię. Masz wrażenie, że widziałeś już go w jakimś horrorze.
Co by tu zrobić?
a) Atakuję faceta w prześcieradle i Samara. Nie oddam im mojej lodówki! Napisz co robisz. b) Pytam gości o cel ich wizyty. c) Przypominając sobie, że właśnie mniej więcej wtedy zaczęło płonąć moje drzewo w ogrodzie, zostawiam gości z kuchni i biegnę w jego kierunku. d) Robię coś zupełnie innego ( bądź tak oryginalny i napisz co ) Anubis: Pan Dziwna Istota podziękował ci za przyprowadzenie mu mumii. W podzięce postanowił cię wysłać do domu i obdarować cię dwoma prezentami. +30 Exp. Zapisz to tam gdzie zawsze i jeśli wbiłeś poziom rozdaj nowe statystyki Otrzymujesz tęczowy prezent wyprodukowany z niewiadomoczego. Chwilę później znalazłeś się na ziemi. Liczyłeś wprawdzie, że Pan Dziwna Istota pomyli się ze współrzędnymi i znajdziesz się w świecie wolnym od złych potwornych mglistych bestii i żywych trupów... Niestety. Zrobił wszystko dobrze. Razem ze swoimi znajomymi stałeś przed bramą, którą jak się później okazało rozwaliła mglista bestia.
a) Wchodzę do środka i kolejny raz wyzywam potworną mglistą bestię. b) Wchodzę do środka i tym razem ze znajomymi wyzywam potworną mglistą bestię. c) Decyduję się na atak. Napisz co każesz robić członkom załogi i jak się sam zachowujesz. d) Wracam czym prędzej do auta ze znajomymi. e) Robię coś innego, napisz co.Rosja: Autor: Średniowieczne realia zaczynają cię powoli przytłaczać. Czytałeś wprawdzie o tym jak ciemne były te czasy, ale nie spodziewałeś się, że aż tak. Życie bez jakiegokolwiek oświetlenia wydawało się wręcz koszmarne, a światło z pochodni dobijało wręcz gwóźdź do trumny. Zamek Autorusa był jednym słowem.. potężny. Nie widziałeś jeszcze nigdzie tak ogromnej budowli, a ta sięgała prawie że do chmur. Byłeś niezmiernie zszokowany, że magia Nercala tak po prostu go zniszczyła. Nie masz jeszcze żadnego rozeznania w jakich realiach się właśnie znajdujesz i który jest właśnie rok. Możesz mieć jedynie podejrzenia, że ten jest 1404. Twoim głównym celem będzie teraz dostanie tej właśnie informacji. Nie wiesz jedynie czy średniowieczni mieszkańcy będą w stanie zrozumieć słowa, które odbiegają od nich na ponad 600 lat do przodu. Możesz tylko przypuszczać. Na swojej drodze nie znajdujesz żadnej żywej duszy. Postanawiasz więc pobiec w okolice zamku. Jak przystało na każdy zamek, ten otoczony jest ogromną fosą, adekwatną do rozmiaru twierdzy. Dominuje nad nią równie potężny zwodzony most. W końcu pojawiasz się przy bramie. Reakcja strażników na twój widok jest dosyć dziwna. Jeden chowa się za drugim i prawie, że dziecięcy krzyk zaczyna wydobywać się z ich ust. Bardziej męscy okazują się jednak łucznicy, którzy mają swoją stacyjkę obserwacyjną nad bramą. Zauważasz u nich napięte do granic możliwości cięciwy łuku. Przygotowują się prawdopodobnie do strzału.
Co by tu zrobić?
a) Mówię co mnie sprowadza, biorąc pod uwagę średniowieczny język. Napisz co mówisz. b) Każę strażnikom żeby mnie przepuścili. Napisz co mówisz i robisz. c) Podaję fałszywą tożsamość, by zostać bezproblemowo wpuszczony do środka. Napisz co mówisz. d) Robię coś innego. Napisz co. Agarin Jewgienij Krietow:
Olałeś więc stereotypy i zmęczony poddałeś się objęciom Morfeusza. Spałeś dosyć smacznie aż do czasu, gdy twój sen został przerwany przez głośne pukanie... walenie wręcz do drzwi.. Ledwo co żywy i zupełnie zdezorientowany postanowiłeś je otworzyć i ujrzeć twarz natręta, który zaburzył twój smaczny odpoczynek. Jak się później okazuje, za drzwiami stał Kret w czarnych okularach. Przedstawił się jako agent tajnej federacji, której nazwy nie mógł ci zdradzić. Mówił, że jesteś mu potrzebny. Nie chciał jednak również zdradzić dlaczego. Kazał ci się pakować i jechać z nim do pewnego miejsca... Tak... o nim też nic nie powiedział.
Co by tu zrobić?
a) Pakuję wszystkie potrzebne rzeczy i jadę z gościem w czarnych okularach w nieznanym mi kierunku. Napisz co zabierasz ze sobą. b) Upieram się i mówię, że nigdzie się nie ruszam jeśli nie powie mi czegoś więcej. Napisz co mówisz. c) Uznając to za nieśmieszny żart, trzaskam mu drzwiami przed nosem i idę spać. d) Robię coś innego, napisz co.Państwo Podziemne: Ż.Art:
Rozglądasz się dookoła... No i nic... Nigdzie nie zauważasz nic dziwnego. Nie namyślając się dłużej, postanawiasz więc użyć identyfikatora Pana Władzy na automacie. Tak jak myślałeś - pasuje. Drzwi do twierdzy właśnie stanęły przed tobą otworem. +15 exp. Zapisz to tam gdzie zawsze i jeśli wbiłeś poziom rozdaj nowe statystyki. Kiedy tylko przekroczyłeś próg, najzwyczajniej w świecie się zamknęły. Zapanowała egipska wręcz ciemność. Mrok był tak nieprzebyty, że nawet będąc Kretem nie potrafiłeś dostrzec czegokolwiek. Wtem mniej więcej kilka metrów przed tobą zaczęło migotać żółte światło. Jak się później okazało, pochodziło ono z przenośnej lampy. Trzymał ją Kret ubrany w białą szatę. Poprosił cię o podanie hasła dostępu do dalszych poziomów budynku. Zacząłeś się zastanawiać nad swoim kolejnym ruchem.
Co by tu zrobić?
a) Wymyślam jakieś hasło, mając nadzieję, że będzie pasować. b) Wyjaśniam sytuację nieporozumieniem. Napisz co mówisz. c) Pytam gościa w białej szacie czy może dać mi jakieś podpowiedzi. d) Decyduję się zrobić coś innego, napisz co.Bobror:
 Tomek:
Bocian wyglądał na znerwicowanego. W końcu wykrztusił z siebie zdanie, że nie odpowiada się pytaniem na pytanie. Dodał, że będzie mógł oprowadzić cię po nowej okolicy tylko wtedy i wyłącznie wtedy, kiedy zdecydujesz się pomóc mu w walce z pradawną bestią. Kolejny raz zadał ci pytanie, które zdążyłeś już w sumie zapamiętać na pamięć... " TOMKU WCHODZISZ W TO?"
Co by tu zrobić?
a) Proszę Bociana o powiedzenie mi czegoś więcej. Napisz co mówisz. b) Pytam Bociana czy przypadkiem nie wie dlaczego kowadło spadło mi właśnie na głowę. c) Zgadzam się i czekam na dalszy rozwój wydarzeń. d) Nie zgadzam się i czekam na dalszy rozwój wydarzeń. e) Robię coś innego.Stany Kretów Zjednoczonych: Waruga:V stwierdził, że to wszystko nie ma sensu. Sam nie byłeś wystarczająco dobrze poinformowany, żeby odpowiadać na jego pytania, więc postanowił odesłać cię do sali z dosyć nietypową nazwą. "Izba ostatecznej eksterminacji" brzmiała dosyć przejmująco i byłeś przekonany nad tym co może ci się tam stać. Twój mózg zaczął przytaczać ci obraz pojemnika z mózgiem, który trzymał jeden z asystentów generała. V rozkazał swojemu współpracownikowi zaprowadzić cię do wcześniej wspomnianej sali. Ten wyglądał jednak na dosyć rozkojarzonego i wydawał ci się najłatwiejszym celem do ataku. Problemem było jednak to, że twoje ręce wiernie blokowane były przez kajdanki.
Co by tu zrobić?
a) Decyduję się na atak! Napisz co dokładnie robisz. b) Proszę pracownika o pomoc i wypuszczenie mnie. Napisz co mówisz. c) Próbuję w jakiś sposób uciec. Napisz jak to robisz. d) Robię coś innego, napisz co.Macedonia: Patryk780c:Pan Dziwna Istota pomimo rozmowy z kilkoma innymi osobami, postanowił znaleźć trochę czasu dla ciebie. Powiedział, że pozwoli ci wrócić na ziemię, jeśli przyniesiesz mu czaszkę Doktora Jones'a. Jest ona poszukiwanym obiektem w ziemskim świecie. Producenci filmowi wręcz zabijają się by ją dostać. Twoim zadaniem będzie uprzykrzyć im życie i zdobyć czaszkę przed nimi. Po chwili dodał też, że jej lokalizacja jest dosyć prosta. W jej posiadaniu jest Kret Egipcjanin, który został wydalony z pewnej nory. Przed wydaleniem szanował wszystkich, którzy wracali, a tych którzy jeszcze tego nie zrobili, zachęcał do powrotu. Ponoć był on również fanem flamingów.
Aby zyskać drugą szansę gry w RPG będziesz zmuszony wykonać zadanie Pana Dziwnego Istoty. Twoim zadaniem będzie znalezienie legendarnej czaszki doktora Jones'a. Jej lokalizację przybliży ci treść wyżej napisanej rozgrywki, która jest swoistą wskazówką co do jej ukrycia. Czaszka jest w formie animowanego obrazka i ma na sobie kapelusz.
Co by tu zrobić?
a) Przynoszę Panu Dziwnemu Istocie Czaszkę Doktora Jones'a b) Przynoszę Panu Dziwnemu Istocie Czaszkę Doktora Jones'a c) Przynoszę Panu Dziwnemu Istocie Czaszkę Doktora Jones'a d) Przynoszę Panu Dziwnemu Istocie Czaszkę Doktora Jones'a
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
So, 1 cze 2013, 12:51 |
|
 |
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a) Pakuję wszystkie potrzebne rzeczy i jadę z gościem w czarnych okularach w nieznanym mi kierunku. Zabieram ubrania i komórkę i inne rzeczy.
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
So, 1 cze 2013, 13:07 |
|
 |
Z. Art
Żaba
Dołączył(a): Pt, 23 kwi 2010, 17:40 Posty: 1642 Lokalizacja: student
Naklejki: 5
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Odpowiedź c)
_________________ – Dostojewski umarł – powiedziała obywatelka, ale jakoś niezbyt pewnie. – Protestuję! – gorąco zawołał Behemot. – Dostojewski jest nieśmiertelny!
Mistrz i Małgorzata <3
Moderuję na pąsowo bo mogę.
|
So, 1 cze 2013, 13:12 |
|
 |
AdamMag
Mag bezczelny
Dołączył(a): Śr, 2 gru 2009, 17:21 Posty: 1196 Lokalizacja: Cały świat
Naklejki: 7
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Przekopuję się w dół, jak najbardziej w dół!
_________________
|
So, 1 cze 2013, 13:30 |
|
 |
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2168
Naklejki: 100
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
B) -Waśmości łucznicy! Popełniacie wielki błąd - jesteśmy krewnymi wielkiego władcy Autorusa, mistrza tej krainy! Jeśliście byście nas póścili, zdobędziecie chwałe, władze! Tako rzecze ja - Autor Pierwszy Łupikręt!
|
So, 1 cze 2013, 13:40 |
|
 |
Matek
Pod-ziemniak
Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49 Posty: 1691
Naklejki: 10
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
d) Wracam czym prędzej do auta ze znajomymi.
|
So, 1 cze 2013, 14:01 |
|
 |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2175 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
d) Pytam Samara i gościa, jak sobie radzą, skoro wyłączyłem telewizor.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
So, 1 cze 2013, 14:24 |
|
 |
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Polska: dawid6: Samar zaśmiał się ironicznie po czym powiedział: " Lepiej niż ci się wydaje ". Byłeś zdezorientowany jego postawą. Nastawiłeś się już na to, że jego droga wyjścia została zablokowana... No ale niestety, geniusz sił mroku postanowił wyśmiać twój pomysł. Później miało się okazać dlaczego Samar był taki pewny siebie. Cóż... zapomniałeś o studni. Ona prawdopodobnie też służy do międzywymiarowych wędrówek. Nie bez przyczyny była ona miejscem zamieszkania głównego z nieproszonych gości.
Co by tu zrobić?
a) Atakuję faceta w prześcieradle i Samara. Nie oddam im mojej lodówki! Napisz co robisz. b) Pytam gości o cel ich wizyty. c) Przypominając sobie, że właśnie mniej więcej wtedy zaczęło płonąć moje drzewo w ogrodzie, zostawiam gości z kuchni i biegnę w jego kierunku. d) Robię coś zupełnie innego ( bądź tak oryginalny i napisz co ) Anubis: Twój pomysł szybko został skarcony przez Hieronima. Stwierdził, że nie możecie tak po prostu się wycofać, skoro zaszliście już tak daleko. Reszta grupy przystaje na jego pomysł i jest chętna sprawdzić co takiego dostało się do środka. Jako, że nieśpieszno ci do kolejnej śmierci postanawiasz jakoś zmienić zdanie grupy. Nie wiesz tylko jak...
a) Mówię coś, co pozwoli zmienić zdanie grupy. Napisz co mówisz. b) Sam wracam do auta i zostawiam na pastwę losu moich znajomych. c) Przystaję na propozycję załogi i decyduję się na atak. Napisz co każesz robić członkom załogi i jak się sam zachowujesz d) Robię coś innego, napisz co.Rosja: Autor: +10 Exp. Zapisz to tam gdzie zawsze i jeśli wbiłeś poziom rozdaj nowe statystyki. Łucznicy opuścili łuki. Jeden z nich, najbardziej inteligentny (z tego co zdążyłeś zauważyć), kazał otworzyć strażnikom bramę. Cóż.. Cała sytuacja upewniła cię w fakcie, że czasy średniowieczne były rzeczywiście ciemne i wystarczyło komuś wlepić byle bzdurę, żeby uznał on ją za świętość i w nią uwierzył. Otwieranie bramy trwało dosyć długo... na pewno dłużej niż byś się tego spodziewał. Strażnicy byli strasznymi nieudacznikami i męczyli się nad tym dobrą połowę godziny. W końcu jednak brama stanęła otworem. Widok dworu królewskiego był wręcz przytłaczający. Jego wielkość można było porównać do niemałej, dobrze rozwiniętej wsi z przyszłych czasów. W centrum jak się spodziewałeś dominowała już główna część zamku, która podobnie jak jego zewnętrzna część sięgała wręcz do chmur. Strażnik który cię oprowadzał dał ci wybór. Powiedział że możesz chwilę rozejrzeć się po mieście i dopiero później pójść do króla. Z tego co mu wiadomo jest właśnie zajęty negocjowaniem z kimś.
Co by tu zrobić?
a) Decyduję się rozejrzeć po królewskim dworze. b) Każę strażnikowi zaprowadzić się do króla. c) Pytam strażnika o jakiegoś rodzaju broń. d) Robię coś innego. Napisz co. Agarin Jewgienij Krietow:
Facet w ciemnych okularach stwierdził, że będziesz mu pomocny do czegoś. Nie wiesz jeszcze do czego, ale z tego co mówił - wkrótce się dowiesz. W końcu docieracie na teren jakiejś bazy... prawdopodobnie wojskowej. Po długiej identyfikacyjnej ceremonii wreszcie pojawiacie się razem w pomieszczeniu. Wygląda ono na jakąś tajną kryjówkę federacji. Wygląd pomieszczenia jest bardzo ale to bardzo nowoczesny. Oglądałeś już wiele filmów science fiction i widziałeś tam różne nowoczesne kryjówki. Nowoczesność jednak tej była zdecydowanie na wyższym poziomie zaawansowania technicznego. W końcu facet w czarnych okularach, przez którego w sumie się tutaj znalazłeś, zaczął wyciągać niewiarygodne wręcz wnioski. "Wiem, że pochodzisz z przyszłości! " - zagadał do ciebie.
Co by tu zrobić?
a) Mówię, że to nieprawda. Napisz jak się tłumaczysz. b) Potwierdzam jego słowa. Napisz co mówisz. c) Decyduję się na ucieczkę. Napisz co robisz. d) Robię coś innego, napisz co.Państwo Podziemne: Ż.Art:
Kret z lampą stwierdził, że jeszcze nikt nigdy nie pytał o żadnego typu wskazówki. Wszyscy dotąd pamiętali drugie hasło, które jest wręcz kluczowe do chodzenia po dalszych partiach budynku. Mówił też, że jest możliwość otrzymania wskazówek. Ostatnimi czasy Dowcipniś wydał takie zarządzenie, gdy kilka osób dostało nagłego napadu sklerozy. W końcu kret z lampą zdecydował się powiedzieć ci kilka podpowiedzi: "Jest małe, ślepe, różowe i składa się z pierścieni. Jej numer to 707" . Podrapałeś się po głowie i zacząłeś rozmyślać nad rozwiązaniem tej potwornie trudnej zagadki.
Co by tu zrobić?
a) Wymyślam jakieś hasło, mając nadzieję, że będzie pasować. b) Wymyślam jakieś hasło, mając nadzieję, że będzie pasować. c) Wymyślam jakieś hasło, mając nadzieję, że będzie pasować. d) Wymyślam jakieś hasło, mając nadzieję, że będzie pasować.Bobror:
 Tomek:
- NO NARESZCIE! - wykrzyknął w szale radości Bocian. Przez chwilę dziwisz się jego reakcją, ale później przyswajasz sobie do wiadomości, że miał do niej wiele powodów. Dosyć długo byłeś niezdecydowany. Bocian powiedział, że teraz będzie twoim przewodnikiem. Bobror pomimo pozorów jest bardzo potężną krainą i łatwo się zgubić. Po chwili też zaczął cię oprowadzać. Dorzucił po drodze, że jeśli będziesz miał jakieś pytania to możesz mu je zadać. Mniej więcej w tym momencie waszą drogę przecięła bardzo dziwna kaczka. Można było powiedzieć, że wręcz "paliła się do walki". Co by tu zrobić?
a) Decyduję się na atak! Napisz jak to robisz. b) Decyduję się na ucieczkę. Napisz co robisz. c) Nie atakuję, ignoruję jej zachowanie. d) Robię coś innego.Chiny:
Addam Landgraab:+15 Exp. Znikasz z pola widzenia facetom w białych szatach z kapturem. Zapisz to tam gdzie zawsze i jeśli wbiłeś poziom rozdaj nowe statystyki. Kopiesz, kopiesz, kopiesz i kopiesz... Kopiesz jak najgłębiej tylko się da. Dziwisz się niezmiernie, gdy zaczyna powoli brakować podziemnego gruntu, przez który się właśnie przekopujesz. Spadasz na ziemię, choć jesteś pod ziemią. Prawdopodobnie przekopałeś się ciut za daleko. Trafiłeś do jakiegoś... miasta. Z jego dekoracji jasno wynika, że znalazłeś się w Chinach. Bojąc się stereotypów, masz nadzieję, że nie zostaniesz zjedzony przez jakiegoś Chińczyka. Jesteś tylko Kretem, a oni degustują w psach. Twoje rozmyślania przerywa pojawienie się faceta w białej szacie z kapturem. Wypadł z tego samego tunelu co ty. Prawdopodobnie chce, żebyś wrócił na górę i zaczął pozować mu w pośmiertnych zdjęciach.
Co by tu zrobić?
a) Atakuję! Napisz jak. b) Biegnę przez miasto i krzyczę że ktoś chce mnie zabić. c) Decyduję się na rozmowę z facetem w białej szacie z kapturem. d) Robię coś innego, napisz co.
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
N, 2 cze 2013, 14:02 |
|
 |
Matek
Pod-ziemniak
Dołączył(a): Cz, 26 lip 2012, 09:49 Posty: 1691
Naklejki: 10
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
d) Atakuje!
|
N, 2 cze 2013, 14:05 |
|
 |
Dawid6
Bezpieczeństwo Forum
Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2175 Lokalizacja: Koło komputera xD
Naklejki: 7
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
c) Wybiegam z domu do drzewa. Gdyby się paliło - metoda z wężem ogrodowym. Obym nie spotkał Śmieszy... Straszy... ...sława. Szukam jakiegoś młota.
_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie. III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję.
|
N, 2 cze 2013, 14:13 |
|
 |
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a) Mówię, że to nieprawda. Skąd panu to przyszło do głowy? Ja się urodziłem w 1967 roku. Pamiętam te czasy i prezydentów. Oszalał pan?
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
N, 2 cze 2013, 14:49 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
 |
|