Teraz jest Cz, 23 maja 2024, 13:14



Odpowiedz w wątku  [ Posty: 11 ] 
Kilka spraw. 
Autor Wiadomość
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 11 lut 2006, 14:05
Posty: 27
Lokalizacja: Z daleka (Zasiedmiogórogród)
Post Kilka spraw.
1.Reksio i skarb piratów to porażka jeżeli chodzi o długość.. Przeszedłem ją w 1.5 godziny (ja, który przechodziłem ufo rok czasu!!!). Czy Aidem Media nie myślał nad dodatkiem?
2.zauważyłem pewną rzecz w czarodziejach. Mam 2 zapisane stany gry. Gdy rozpoczynałem 3 gre Reksio od samego początku miał ogłoszenie i 500 złotych monet. I nie mogłem przejść dalej niż do budowy tego teleportera bo był już zbudowany czego koguty nie mogły zauważyć. Jest do tego jakaś łatka?


Śr, 12 lip 2006, 18:23
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 maja 2006, 16:40
Posty: 1026
Lokalizacja: Lublin
Post 
Budowa Teleporta to zaledwie początek więc odinstaluj gre i zainstaluj jeszcze raz :D

_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Obrazek


Śr, 12 lip 2006, 18:25
Starszy Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): N, 24 lip 2005, 09:17
Posty: 427
Lokalizacja: Magik
Post 
Taki plik mósiał Ci przeszkoczyć do stanu zpisów, ponowna instalacja jaką polecił Gonzo, będzie odpowiednim rozwiązaniem.

_________________
SNZ to magia!
Potter to strach!
(Na prawdę Potter jest o magii a SNZ taki horrorek dla dzieci.)
Dr. Jonns to chwilowe pseudo...


Śr, 12 lip 2006, 18:46
Bardzo Stary Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 14 mar 2006, 17:06
Posty: 687
Post 
Gry są takie :wink: .

_________________
Obrazek


Śr, 12 lip 2006, 19:03
WWW
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 11 lut 2006, 14:05
Posty: 27
Lokalizacja: Z daleka (Zasiedmiogórogród)
Post 
No w sumie też na to wpadłem, ale chciałem wiedzieć czy jest do tego łatka. A ta w norze kretesa to od czego jest bo nie jest napisane.


Śr, 12 lip 2006, 19:04
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 maja 2006, 16:40
Posty: 1026
Lokalizacja: Lublin
Post 
Jest łatka u koguta ,,Poprawki:
Łatka 1.1 do gry "Reksio i Czarodzieje"
Plik należy rozpakować do katalogu z grą na twardym dysku. Działa tylko przy pełnej instalacji. Zaleca się zainstalować łatkę przed rozpoczęciem grania, gdyż może zakłócić zachowane stany gry.''

_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Obrazek


Śr, 12 lip 2006, 19:14
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 11 lut 2006, 14:05
Posty: 27
Lokalizacja: Z daleka (Zasiedmiogórogród)
Post 
No tak jest, tylko na co dokładnie ona jest jeżeli ktoś wie.


Śr, 12 lip 2006, 19:16
Lider Podziemia
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt, 30 maja 2006, 16:40
Posty: 1026
Lokalizacja: Lublin
Post 
Na wszystko żeby cała gra była łatwiejsza tak jak poziomy trudności ta łatka ustawia na łatwy :D tak myśle mi ta ł :D łatka wiele pomogła

_________________
Pozdrawiam, Lone Star
Obrazek


Śr, 12 lip 2006, 19:29
Kierownik Budowy
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt, 4 lut 2005, 14:26
Posty: 958
Lokalizacja: z Gdyni
Naklejki: 4
Post 
Pamiętajmy, że Reksio i skarb Piratów powstało baaardzo dawno temu (chyba z 5 lat temu?). To była nasza pierwsza próba zrobienia przygodówki, wtedy jeszcze nikt nie myslał, że rozwinie się to w potężną serię :) Poziom trudności był łatwiejszy, ale ewidentnie nierówny - ba, nawet Kretes nie był wtedy jeszcze Kretesem....

Robiąc Ufo myslelismy już trochę inaczej, podniesliśmy poprzeczkę wiekową i zaczęło się dziać.... :) Tak naprawdę Ufo to pierwszy odcinek przygód, a Skarb to takie trochę intro do serii....

Czarodzieje to był już karkołomny wyczyn, jesli chodzi o poziom skomplikowania i długość. Przez miesiąc siedzieliśmy w pracy do wczesnych godzin rannych, żeby to skończyć. I powiedzieliśmy sobie - nigdy więcej....

Przy Wehikule postanowiliśmy zostawić generalnie wielkość i interfejs z czarodziejów i zrobić grę trochę bardziej przypominającą Ufo jeśli chodzi o liniowość fabuły, a za to lepiej dopracować detale. I chyba nam wyszło, bo ilość błędów i niedoróbek była duuuużo mniejsza :)

Nemo będzie strukturalnie podobny do Wehikułu, ale pojawi się nowy interfejs - taki jak z Ufo tylko podrasowany. Będzie też duuuuzo więcej cutscenek i w ogóle animacji - myślę, że jakieś 3 razy więcej niż w Wehikule. Kilka mini gier zapowiada się naprawdę fajnie i smiesznie. Generalnie, jeśli uda się nam utrzymać w Nemo ten poziom, który jest dotychczas do samego konca, to jestem pewien, że gra będzie się wam bardzo podobać. No ale niestety, to wszystko trwa.....

_________________
pozdrawiam,
Szalony Kapelusznik


Śr, 12 lip 2006, 22:20
WWW
Norman
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 28 sty 2006, 16:41
Posty: 294
Lokalizacja: Jestes?
Post 
Szkoda.Dla mnie Czarodzieje byli najlepszą częscią, bo byli najtrudniejsi.Wogule tam wszystko bylo do siebie super dopasowane.Wehikuł był juz dużo łatwiejszy i wolałbym aby Nemo było takie jak czarodzieje.Ale ja przeciez niemam nic do mówienia i bede sie cieszyl na takie nemo jakie będzie.


Cz, 13 lip 2006, 09:28
Roz-kreca się
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So, 11 lut 2006, 14:05
Posty: 27
Lokalizacja: Z daleka (Zasiedmiogórogród)
Post 
Dzięki Kapeluszniku za rozjaśnienie. A najlepsze w Reksiach jest to że.... chodzą na moim sprzęcie :P


Cz, 13 lip 2006, 09:34
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Odpowiedz w wątku   [ Posty: 11 ] 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Skocz do:  
cron
No nie wierzę, forum działa dzięki phpBB! © 2000, 2002, 2005, 2007, 2010, 2013, 2019 phpBB Group.
Designed forum urobiony przez STSoftware dla PTF.
Tłumaczenie skryptu od phpBB3.PL