 |
|
Teraz jest So, 3 maja 2025, 13:32
|
Centrum Pomocy: Jak prześć RiKTTW?
Autor |
Wiadomość |
nostadamus
Norman
Dołączył(a): N, 4 wrz 2005, 10:32 Posty: 223 Lokalizacja: z miasta na L
|
_________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
|
Pn, 24 gru 2007, 10:16 |
|
 |
Topek
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): So, 5 lut 2005, 13:38 Posty: 783
Naklejki: 4
|
Wstawiajcie screeny, bo po opisach na którym to jest pietrze nie potrafimy Wam pomóc, nie pamietamy kolejności poziomów na pietrach. Po prostu wrzucajcie screeny, wtedy coś zaradzimy.
|
Pn, 24 gru 2007, 10:27 |
|
 |
nostadamus
Norman
Dołączył(a): N, 4 wrz 2005, 10:32 Posty: 223 Lokalizacja: z miasta na L
|
dobra, mam to zapiasane na kompie ale nie wstawie tego na stronę bo to nie legalne, dlatego wyślę ci na maila.
p.s.
jak top przeczytasz to proszę jak chcesz to usuń ten post
_________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
|
Pn, 24 gru 2007, 10:46 |
|
 |
xDominik
Pogromca Wózka Widłowego
Dołączył(a): Śr, 25 kwi 2007, 09:21 Posty: 504
Naklejki: 2
|
>> Screeny i gameplay'e są legalne .
>> I mój też 
_________________ "No to jedziemy z tym koksem"
czerwony
|
Pn, 24 gru 2007, 11:43 |
|
 |
Topek
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): So, 5 lut 2005, 13:38 Posty: 783
Naklejki: 4
|
Może jednak sam spróbujesz pogłówkować ? Przejście gry samemu jest o wiele bardziej satysfakcjonujące, niż z jakąkolwiek pomocą.
jeżeli nie umiesz przejść tego poziomu czerwonego, spróbuj z zielonym ( zielony jest łatwiejszy ).
A jeśli będziesz już bardzo zdesperowany, to nam powiesz 
|
Pn, 24 gru 2007, 12:57 |
|
 |
nostadamus
Norman
Dołączył(a): N, 4 wrz 2005, 10:32 Posty: 223 Lokalizacja: z miasta na L
|
zrobiłem zielony, ale teraz mam problem z drugim zielonym (kretes i kogut)
_________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
|
Pn, 24 gru 2007, 15:01 |
|
 |
Bartek.98
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Pt, 6 kwi 2007, 18:34 Posty: 600 Lokalizacja: Polska-PL-Żyrardów
Naklejki: 1
|
 |  |  |  | Topek napisał(a): Dzięki za maila  To poziom bota, ale ja też mogę ci chyba pomóc  W tym etapie chodzi o to, aby wypełnić skrzynkami te wielką dziurę. Tylko trzeba uważać, bo masz ograniczoną liczbę skrzynek. Sądząc ze screenu, powinieneś zacząc od nowa, nastęnie umiejętnie uwolnić Koguta ( nie możesz tak poprostu spuścić kulę do dziury, bo wtedy nie przejdziesz etapu ), potem wypełnić też UMIEJĘTNIE dziurę i puścić kulę. Wtedy ona powinna wtoczyć się na windę ( musisz tak zrobić, aby wtoczyła się na prawe dolne pole windy ). Potem pykniesz Kretesem przycisk windy, a kula potoczy się wprost do przycisku generatora. Dojście do mety jest chyba już proste. Zauważ, że jeżeli puścisz kulę i ułożysz dziurę tworzy się specjalny tor na windę. Musisz to wykorzystać. Nie pamietam gdzie jest drugi przycisk generatora  Jeżeli coś nie jest jasne pytaj. I powiedz, jeżeli uda ci sie ten etap przejść  Piotrek |  |  |  |  |
Mam nadzieje że się nie pozłościsz Topek ak to wstawiłem.
To pomoc do poziomu na 2 generatory ze wszystkimi to nie takie trudne
_________________Piractwu mówimy zawsze NIE! <--- mój ulubiony film. Zachęcam do oglądania serialu "Alarm Fur Cobra 11" na Tvn siedem o godz 18:00. ZAPRASZAM!!!http://www.allegro.pl/show_item.php?item=331004366
|
Pn, 24 gru 2007, 16:10 |
|
 |
nostadamus
Norman
Dołączył(a): N, 4 wrz 2005, 10:32 Posty: 223 Lokalizacja: z miasta na L
|
ja teraz nie mogę wybrać innej planszy, bo została mi tylko ta jedna z kogutem, kretesem i 3 generatorami. proszę o pomoc, bo męczyłem się nad tym od kilku dni i nie mogę przejść (bo to było na samym początku)
_________________
powracam!!!!!!!!!!!!! Masz pytanie? chcesz odpowiedzi? pisać na PW
|
Wt, 25 gru 2007, 11:35 |
|
 |
Shochuu
Starszy Norman
Dołączył(a): Pt, 15 gru 2006, 20:08 Posty: 496
Naklejki: 0
|
Ja mam taki problem, że jestem na trzecim piętrze, w poiomie, gdzie chodzi się Reksiem, i są trzy generatory do uruchomienia.
Tak wygląda poziom od startu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bd7 ... 25c75.html
I problem w tym, że biorę kulę, i rzucam ją, a ona zaczyna się toczyc. Skaczę na dół, wchodzę po drabinie, i tam jest dużo tych strażników. Przechodzę obok nich i znajduję się koło zablokowanego przejścia. I tu nagle kula, którą rzuciułem na górze, włącza czerwony przycisk, i zablokowane przejście jest odblokowane. Wchodzę przez to przejście, i zabieram z tamtąd skrzynkę, i wciskam guzik uruchamiający drugi generator. Ale, ale... Kula, która otwierała zablokowane przejście, spadła na dół, a ja jestem w pułapce! Próbowałem na różne sposoby wydostac się, i nic! Więc proszę bardzo o pomoc  .
A to jest screen z pułapką:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/680 ... 58002.html
PS.Kto robił ten poziom  ?
|
Wt, 25 gru 2007, 20:00 |
|
 |
Topek
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): So, 5 lut 2005, 13:38 Posty: 783
Naklejki: 4
|
Bo tą kule trzeba zatrzymać  A jak, to już sam pomyśl 
|
Wt, 25 gru 2007, 20:22 |
|
 |
piotrek
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 09:11 Posty: 506 Lokalizacja: GóRny Śląsk
|
Prosze o pomoc. Jestem w 2 poziomie wieży, plansza jak reksio ma zdobyć 3 generatory.
|
Wt, 25 gru 2007, 21:43 |
|
 |
Gość
|
Dzień Dobry!
Jestem na trzecim piętrze, na poziomie windowym. Na tym poziomie Reksio jest uwięziony wśród skrzynek. Ja, oczywiście przełączam się na Kretesa i blokuje emiter. Kogut pcha skrzynkę w miejsce przy Kretesie.Kretes blokuje kolejno emitery, a Kogut przechodzi. Potem Kretes naciska przycisk, Kogut pcha skrzynkę na przycisk, który jest za drzwiami, a sam stoi w drzwiach. Kretes blokuje emitera, by Wynalazca mógł wyjść. Następnie Kret blokuje kolejno emitery i wynalazca dostaje się do Reksia. Pcham kogutem skrzynki, by Reksio miał ,,dróżkę". Reksio wchodzi na drabinę i bierze skrzynkę.
I tu zaczyna się problem. Reksio jak spadnie i rzuci skrzynkę na przycisk nie wyjdzie! A jak rzuci najpierw i sam skoczy na przycisk sam nie wyjdzie! Proszę o natychmiastową pomoc!
|
Śr, 26 gru 2007, 14:44 |
|
 |
piotrek
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Pt, 25 sie 2006, 09:11 Posty: 506 Lokalizacja: GóRny Śląsk
|
Pytanie: reksio rzuca kule, jak ją zatrzymać?
|
Śr, 26 gru 2007, 16:04 |
|
 |
bot
Komiksowy Artysta
Dołączył(a): Cz, 8 gru 2005, 18:55 Posty: 1193 Lokalizacja: Polska Inteligencja:-∞ Szybkość:0
Naklejki: 4
|
Euresanda rozwiązanie jest proste, kogut musi później pospychac skrzynki
by Reksio mógł wrócić.
Piotrek wystarczy że staniesz na drodze kuli wtedy zatrzyma się o Reksia.
_________________ Nobody expects the Spanish Inquisition! The One Who Disturbs So Terribly... Jeśli zobaczysz pomarańcz śmierci w swoim poście - strzeż się!
|
Śr, 26 gru 2007, 19:55 |
|
 |
Gość
|
Jakoś niebardzo to widze.  Jak Reksio spadnie i rzuci skrzynkę to wtedy kogut ma zepchnąć? No... Jak brat skończy łoić na drugim kompie to spróbuje to przejść.
|
Cz, 27 gru 2007, 11:19 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
 |
|