 |
|
Teraz jest Wt, 17 cze 2025, 16:23
|
Land Of Immortals - Rozgrywka
Autor |
Wiadomość |
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2168
Naklejki: 100
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a) - Królu Autorusie I, z Bożej Łaski Cesarzu naszej Rusi, władca ziem kijowskich i innych takich. Ja, Ceasar Autor VIII, miałem sen. W tym śnie, okazało się, że Nercal ma zabezpieczenie: otóż sprzedał swoją duszę diabłu i zyskał moc odradzania. Gdy go zabijecie, odrodzi się z swoją armią i zrówna z ziemią Kijów, Moskwę i inne miasta. Kiedy to zrobi, zabije ciebie. Właśnie ciebie. I ześle do piekła. Do najmroczniejszego zakątku jego pana. By temu zapobiec, wystarczy go przeprosić, ufundować mu armię i wiesz takie względy.
|
Wt, 25 cze 2013, 19:50 |
|
 |
Z. Art
Żaba
Dołączył(a): Pt, 23 kwi 2010, 17:40 Posty: 1642 Lokalizacja: student
Naklejki: 5
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
@#@!##!@!@! (ocenzurowane mięso)
A)
_________________ – Dostojewski umarł – powiedziała obywatelka, ale jakoś niezbyt pewnie. – Protestuję! – gorąco zawołał Behemot. – Dostojewski jest nieśmiertelny!
Mistrz i Małgorzata <3
Moderuję na pąsowo bo mogę.
|
Wt, 25 cze 2013, 19:54 |
|
 |
Quatrina
Bywalec Nory
Dołączył(a): Cz, 23 maja 2013, 19:17 Posty: 87 Lokalizacja: Tam gdzie Człowiek z Gitarą..
Naklejki: 0
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
b) Próbuję zrobić coś, co mogłoby jakoś pomóc wszystkim mieszkańcom wioski. Zbieram wszystkich do jakiegoś budynku, szukam po wszystkich pobliskich sklepach jedzenia i koców. Szukam bezpiecznego schronienia dla wszystkich.
_________________ Kocham <3
|
Wt, 25 cze 2013, 20:03 |
|
 |
Paki
Starszy Norman
Dołączył(a): Cz, 25 kwi 2013, 12:00 Posty: 408
Naklejki: 0
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
b) Pytam, gdzie się znajdujemy.
_________________
|
Wt, 25 cze 2013, 20:23 |
|
 |
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 663 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a) Myślę, że najlepszy byłby spróchniały pień leżący wśród drzew.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Śr, 26 cze 2013, 07:06 |
|
 |
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Magix:
Ridlak Ununhex: Na końcu tunelu czekał już na ciebie Pan Dziwna Istota. - Ridlak Ununhex... Heh... No nie spodziewałem się. Słyszałem o tobie wiele rzeczy. Były one dobre jak i złe, ale nie o tym teraz. Z mojego notesu wynika, że powinieneś jeszcze żyć przez jakiś czas, więc pozwolę ci wrócić tam skąd przybyłeś. Sęk w tym że nie za darmo. Zmuszony będziesz wykonać pewne bardzo trudne zadanie, które z pewnością sprawi ci niemałe zawroty głowy. Składa się ono z dwóch części, które w sumie wzajemnie z siebie wynikają. Część pierwsza: Zdobądź hasło do portalu. Pora więc na wskazówkę: " Ni to pies, ni to półwysep, ale mimo wszystko jest koło Nowego Jorku ". Część druga: Udaj się do karczmarza po jego pieczątkę. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż sam Dobrodziej nie jest przychylny rozdawać swoje pieczątki na prawo i lewo. Zapewne da ci do rozwiązania jakieś zadanie. Nie wiem jakie, to nie mój problem. To już tyle, leć.
Co by tu zrobić?
a) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty b) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty c) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty d) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego IstotyPolska: dawid6: Pan Dziwna Istota zaśmiał się ironicznie. - Który to już raz? Dziesiąty? Widzę, że coś ci nie idzie. Masz dalej szczęście że twój czas jeszcze nie minął, więc kolejny raz pozwolę ci wrócić. Tym razem będzie jednak trudniej... dużo trudniej... Hasło dotyczy pewnej starej, a zarazem mądrej osoby, która była mądra też dzięki swojemu stanowisku... no, ale już niestety nie jest, bo została zjedzona przez psychopatycznego ibisa, któremu wrastał paznokieć. Część druga: Udaj się do karczmarza po jego pieczątkę. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż sam Dobrodziej nie jest przychylny rozdawać swoje pieczątki na prawo i lewo. Zapewne da ci do rozwiązania jakieś zadanie. Nie wiem jakie, to nie mój problem. To już tyle, leć.
Co by tu zrobić?
a) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty b) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty c) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty d) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty Rosja: Autor: +20 Exp. - Powiadasz więc paniczu, ześ jest medium? Nie twierdzę że tak nie jest, ale dziwnie tobie z oczu patrzeć. Oczy moje stwierdzają najjaśniej jak tylko mogą, że jest panicz dziwnym paniczem i ubrany żeś jest w dziwne łachmany. Zarzuć może mnie kilka jakiś bliżej określonych dowodów, bo nie jestem w stanie ci... - przerwał i zaczął patrzeć w górę. Nad stosem w kłębach dymu zaczęła unosić się liczba 609. Wiedziałeś czego może być ona znakiem...
Co by tu zrobić?
a) Kontynuuję rozmowę. Używam nowych argumentów. Napisz co mówisz. b) Proszę króla o możliwość zostania jego poddanym. Napisz co mówisz. c) Decyduję się na bezsensowną ucieczkę w nieznanym mi kierunku. d) Robię coś nieco innego. Napisz co robisz.Macedonia: Patryk780c: - Jesteśmy w jedynym miejscu, które jest bezpieczne od nich. Spójrz na cyfry na ścianach. Ich zakres opiera się na numerologii zer i dziewiątek. Może zmyli cię sposób ich położenia, ale żadna naścienna formuła nie jest przypadkiem. To określony ciąg cyfr, który utrzymuje nas jeszcze przy życiu. Przez te kilkadziesiąt lat zdążyłem to rozpracować. Oni jeszcze nie zdobyli tego miejsca i to właśnie dzięki temu. Magia cyfr w życiu ziemskim jest raczej czymś śmiesznym i groteskowym chciałoby się rzecz... tutaj zaś... jest całym naszym życiem.
Co by tu zrobić?
a) Pytam o coś. Napisz o co. b) Rozglądam się po pokoju. c) Decyduję się na ucieczkę. Napisz co robisz. d) Robię coś innego, napisz co.Państwo Podziemne: Ż.Art:- A więc Ż.Art... Trafiłeś tu dzięki rozhisteryzowanemu dziwakowi, który trafił w twoje czoło kartą wykonaną z żelaza? Noo nooo, nieźle. Chyba właśnie mamy pierwsze miejsce jeśli chodzi o idiotyczność zgonu... Chociaż swoją drogą, kowadło które spadło z nieba na jakiegoś kota było równie epickie... No dobra, koniec szydzenia. Twój czas jeszcze się nie skończył, więc pozwolę ci wrócić tam skąd przybyłeś. Nie będzie to jednak zbyt proste. Zmuszony będziesz wykonać bardzo trudne zadanie, które wykonać może tylko ta inteligentniejsza część tutejszych gości. Część pierwsza: Zdobądź hasło do portalu. Pora więc na podpowiedź: Jest to swojego rodzaju czasopismo, jak i określenie pewnego ogromnego warzywa, które już chyba zdążyłeś zapamiętać. Część druga: Udaj się do karczmarza po jego pieczątkę. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż sam Dobrodziej nie jest przychylny rozdawać swoje pieczątki na prawo i lewo. Zapewne da ci do rozwiązania jakieś zadanie. Nie wiem jakie, to nie mój problem. To już tyle, leć.Co by tu zrobić?a) Idę w stronę światła. b) Nie idę w stronę światła. c) Krzyczę że nie chcę umierać. d) Robię coś innego. Napisz co. Finlandia: Kinga Ox:Ciężko będzie znaleźć jakieś schronienie w tak małej wiosce. Jedyną deską ratunku może być fabryka słodyczy, ale pewnie jej właściciele zdążyli ją dobrze zabezpieczyć przed swoją ucieczką. Ze sklepowymi rzeczami również będzie nieciekawie, gdyż z tego co zdążyłaś później zauważyć, większość rzeczy została już dawno rozkradziona, albo po prostu zniszczona podczas prób wydobycia. Były to raczej osoby, które pragnęły przygotowywać się same na ostateczne starcie z siłami natury, bądź po prostu osoby, które uciekając stąd miały świadomość tego co stanie się później z całą wioską. Byli więc również zwolennikami teorii, że nie ma sensu niczego tracić. Panika tymczasem zaczyna rozprzestrzeniać się na większą skalę i pojawiały się zdania o chęci do prób samobójczych.
Co by tu zrobić?
a) Próbuję jakoś powstrzymać wszechogarniającą mieszkańców panikę. Napisz co robisz. b) Próbuję zrobić coś, co mogłoby jakoś pomóc wszystkim mieszkańcom wioski. Napisz co robisz. c) Rozglądam się nadal dookoła. d) Robię coś innego, napisz co.Chiny: Molefee:+10 Exp. Kryjówka wygląda na solidną. Upychasz się w nią jak najgłębiej tylko umiesz. W końcu zapada kompletna noc, która w twoim przypadku jest nieprzespana. Wszędzie dookoła słyszysz dyszenie i pojękiwania dzikich zwierząt. Prawdopodobnie wywęszyły, że ukryłeś się gdzieś w okolicy. Nie jest to jednak twoim największym problemem. Odgłosy, których wykonawcą był dziwak z wyłupiastymi oczami, wróciły. Twoja sytuacja wydawała się raczej bez wyjścia. Zacząłeś się poważnie zastanawiać nad swoim kolejnym ruchem.
Co by tu zrobić?
a) Przygotowuję plan ucieczki i uciekam. Napisz co dokładnie robisz. b) Wychodzę z kryjówki i godzę się z tym co spotka mnie później. c) Zostaję w miejscu i czekam na dalszy rozwój sytuacji. d) Robię coś innego. Napisz co.Francja: Shlafrok Holmes: +10 Exp. - Francuzi są bladzi, Francuzi żrą żabie udka i przez to są bladzi. W Całej Francji panuje wirus. Jeśli go nie powstrzymamy to rozprzestrzeni się na cały świat. Zablokowaliśmy wszelkie loty z naszego państwa jak i wszelkie próby przedostania się za granicę. Wojsko wkroczyło również do akcji i na bieżąco pozbywa się bladych dziwadeł. To jednak nie wystarczy, nie możemy zabić całej populacji naszego kraju. Potrzebne jest jakieś rozwiązanie. Pytanie tylko... jakie?
Co by tu zrobić?
a) Proponuję coś. Napisz co mówisz. b) Pytam co dokładnie miałbym zrobić. Napisz co mówisz. c) Odmawiam dalszej rozmowy i trzaskam słuchawką. d) Robię coś innego, napisz co.WaterDeep: Zalmar Ognisty:+10 Exp. Miejscowy dziwak jak zdążyłeś zauważyć bardzo cieszy się ze swojej zdobyczy. Skacze na jednej nodze patrząc tym samym na zebrany dookoła niego tłum. W końcu decyduje się wypowiedzieć kilka życzeń... - Chcę być nieśmiertelnym czarodziejem znającym każde zaklęcie! - wykrzyknął w szale radości. Wtedy też jego szare i codzienne zarazem łachmany zamieniły się w ciemnoniebieski płaszcz, który raczej stał na wyższym poziomie jeśli chodzi o modę i o ogólną kreację. - Chcę żeby wyspę opanowały potwory morskie!! Hahaha! Najlepiej jak będzie ich 156!! To moja ulubiona liczba!!! Ahahahaha! Zdałeś sobie wtedy sprawę, że sytuacja robi się naprawdę niebezpieczna. Byłeś gotowy przerwać to całe przedstawienie, ale nie wiedziałeś jeszcze jak.
Co by tu zrobić?
a) Przerywam jakoś przedstawienie miejscowego dziwaka. Napisz co robisz. b) Czekam na dalszy rozwój sytuacji. c) Dzwonię na policję i mówię, że jakiś dziwak narusza ciszę nocną. d) Robię coś innego. Napisz co.
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
Śr, 26 cze 2013, 17:19 |
|
 |
Podwórkowiec 46
Roz-krecony
Dołączył(a): Śr, 15 maja 2013, 21:22 Posty: 129 Lokalizacja: Blisko i daleko w tym całym Wieloświecie
Naklejki: 1
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a) Próbuje czarami zamknać mu usta, bojac się ostatniego życzenia.
_________________ Pozytywny forumowicz wita. Forum Przygód Reksia jest super! Płonna nadzieja na to, że Reksio i Kretes jeszcze powrócą.
|
Śr, 26 cze 2013, 17:27 |
|
 |
Autor8
Lord Protektor
Dołączył(a): N, 7 kwi 2013, 13:22 Posty: 2168
Naklejki: 100
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
C) Autor wiedział, że to koniec... - Waćpanie! Nercal się odradza. To koniec. Kijów i Moskwa upadną. Przykro mi, to koniec.. Następnie zaczął biec w stronę bliżej nieokreśloną... Po co uciekał? Przeciez spotka Pana Dziwną Istotę i tak.. Ale ucieka... W stronę Moskwy
|
Śr, 26 cze 2013, 17:31 |
|
 |
Kretes102
Poznaniak Nieszczelny
Dołączył(a): Wt, 24 lip 2012, 11:47 Posty: 2434 Lokalizacja: Poznań, Rzeczpospolita Polska
Naklejki: 17
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Wykonuję zadania Pana Dziwnej Istoty. I się teleportuję.
_________________Co ja będę się rozpisywał, zapraszam: "Reksio i Kretes: "Skarb Umuritu" [KOMIKS] - czyli, dlaczego Kretes zasłania dymkiem innych kolegów oraz gdzie znajduje się skarb Umuritu. Ten kolor należy do Administratora dbającego o czystość i walczącego ze złem. Lepiej zacznij się zastanawiać nad sobą, kiedy ujrzysz ten kolor w swoim poście
|
Śr, 26 cze 2013, 17:56 |
|
 |
Paki
Starszy Norman
Dołączył(a): Cz, 25 kwi 2013, 12:00 Posty: 408
Naklejki: 0
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
b) Rozglądam się po pokoju.
_________________
|
Śr, 26 cze 2013, 17:57 |
|
 |
Z. Art
Żaba
Dołączył(a): Pt, 23 kwi 2010, 17:40 Posty: 1642 Lokalizacja: student
Naklejki: 5
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Ach, co do tegoż hasła (masła), to jak ciebie- lub mniemam, to jest marchew? Taka duża? I zmutowana?
_________________ – Dostojewski umarł – powiedziała obywatelka, ale jakoś niezbyt pewnie. – Protestuję! – gorąco zawołał Behemot. – Dostojewski jest nieśmiertelny!
Mistrz i Małgorzata <3
Moderuję na pąsowo bo mogę.
|
Śr, 26 cze 2013, 21:24 |
|
 |
kretonpodziemny
Bardzo Stary Norman
Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 663 Lokalizacja: Międzysieć
Naklejki: 0
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a) Przygotowuję plan ucieczki: Zaczynam Zbierać swoje rzeczy i uciekać do najbliższej wioski/miasta.
_________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli! Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję.
|
Cz, 27 cze 2013, 08:12 |
|
 |
AdamMag
Mag bezczelny
Dołączył(a): Śr, 2 gru 2009, 17:21 Posty: 1196 Lokalizacja: Cały świat
Naklejki: 7
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a) Idę W stronę światła
_________________
|
Cz, 27 cze 2013, 14:16 |
|
 |
Shlafrok Holmes
Starszy Norman
Dołączył(a): Śr, 20 maja 2009, 17:41 Posty: 450 Lokalizacja: z londynu
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
a. proponuję pomalować się na blado i spróbować wejść w ich szeregi niszcząc ich bazę od środka.
_________________ polecam robienie avatarów u AdaMaga jest w tym świetny
|
Cz, 27 cze 2013, 20:08 |
|
 |
Dizel
Doradca Budowlańców
Dołączył(a): Śr, 14 lut 2007, 12:07 Posty: 3208 Lokalizacja: Tak
Naklejki: 4
|
 Re: Odjechane RPG - Rozgrywka
Rosja: Autor: Wygląda, że Nercal nie próżnował ze swoim odejściem. Wszystko chciał zrobić w nieopisanym chaosie i w potwornej chęci odegrania się na swoim władcy. Chwilę później po dymowym napisie rozpętał się huragan. Trawił on wszystko i wszystkich na swojej drodze. Ty jednak byłeś w dosyć bezpiecznej odległości od zasięgu jego działania. Miałeś więc możliwość do poważnego rozmyślania nad swoją kolejną decyzją.
Co by tu zrobić?
a) Wbiegam w sam środek szalejącej wichury. b) Próbuję się gdzieś ukryć. Napisz gdzie. c) Decyduję się na bezsensowną ucieczkę w nieznanym mi kierunku. d) Robię coś nieco innego. Napisz co robisz. Agarin Jewgienij Krietow:
Zdałeś sobie sprawę, że Pan Dziwna Istota wybrał ci jak na złość nieodpowiedni teleport. Trafiłeś do świata sterroryzowanego przez gigantyczne mrówki, siejące chaos i zniszczenie na każdym swoim mrówczym czy mrówkowym kroku. Ludzkość prawdopodobnie stała się gatunkiem wymierającym, o ile już nie wymarłym. W każdym łańcuchu pokarmowym przewodziły teraz mrówki... Można powiedzieć, że były teraz wszędzie. Były również na tej samej pustyni, na której znalazłeś się i ty. Czułeś się otoczony.
Co by tu zrobić?
a) ATAAAAAAAAK!! Napisz co robisz. b) Decyduję się na ucieczkę. Napisz co robisz. c) Czekam na dalszy rozwój sytuacji. d) Robię coś innego. Napisz co dokładnie.Macedonia: Patryk780c: Wydaje ci się, że już odpowiednio rozejrzałeś się po całym budynku. Wszędzie cyfry... wszędzie ten sam wygląd ścian i wszędzie ten sam chory zakres od zera do dziewiątki. Nie widziałeś jeszcze na własne oczy tych, którzy faktycznie każą na siebie mówić "Oni". Wiedziałeś jednak, że sposób zachowywania się twojego znajomego ze stacji kolejowej, mógł znaczyć tylko i wyłącznie jedno... Coś w tym musiało być. Wtedy też rozległo się głośne pukanie do drzwi. Gość ze stacji kolejowej schował się pod jednym ze stołów i kazał zrobić ci również to samo.
Co by tu zrobić?
a) Pytam o cel chowania się pod stołem. b) Otwieram drzwi. c) Czekam na dalszy rozwój sytuacji. d) Robię coś innego, napisz co.Chiny: Molefee: Uciekając z domu nie zabrałeś ze sobą niczego innego oprócz ubrań, które miałeś na sobie. Aby się bardziej zabezpieczyć konieczny będzie więc powrót do domu. Pytanie tylko.. Czy jest sens? A co jeśli jest on właśnie terroryzowany przez masę podobnych dziwolągów? Męcząc w dalszym ciągu ten biedny spróchniały pień, myślisz poważnie nad dokładniejszym planem ucieczki. Nie ma raczej większego powodu, by uciekać do innego miasta bez jakiegokolwiek prowiantu i innych tego typu rzeczy codziennego użytku i użytkowania. Twoją decyzję w dalszym ciągu przyśpieszają odgłosy dziwadła z wyłupiastymi oczami jak i dzikich zwierząt, które już prawdopodobnie wykryły twoją lokalizację.
Co by tu zrobić?
a) Przygotowuję plan ucieczki i uciekam. Napisz co dokładnie robisz. b) Wychodzę z kryjówki i godzę się z tym co spotka mnie później. c) Zostaję w miejscu i czekam na dalszy rozwój sytuacji. d) Robię coś innego. Napisz co.Francja: Shlafrok Holmes: Generał roześmiał się.. - Do bazy? Z całym szacunkiem detektywie, ale jakiej bazy? To kuzyni żywych trupów, oni po prostu są i terroryzują wszystko co jest na ich drodze. Nie zrzeszają się jakoś szczególnie, a nawet jak im się to zdarza, to nie mają o tym pojęcia. Nie mają mózgów, więc nie przychodzi im to tak po prostu do głowy.
Co by tu zrobić?
a) Proponuję coś. Napisz co mówisz. b) Pytam co dokładnie miałbym zrobić. Napisz co mówisz. c) Odmawiam dalszej rozmowy i trzaskam słuchawką. d) Robię coś innego, napisz co.WaterDeep: Zalmar Ognisty:+10 Exp. Próbujesz zatkać usta miejscowemu dziwakowi swoją magią. Nie przynosi to jednak niczego szczególnego. To wszystko pewnie przez pierwsze życzenie, które sprawiło, że stał się on nieśmiertelnym magiem. Prawdopodobnie nawet nie poczuł, że robiłeś cokolwiek w kierunku, by go uciszyć. Nie namyślając się długo, dziwak wypowiedział trzecie życzenie: - CHCĘ ŻEBY WYSPĘ CODZIENNIE NAWIEDZAŁY DUCHY WAMPIRY I INNE POTWORY I CHCE ŻEBY TOWARZYSZYŁY IM PRZY TYM NAJGROŹNIEJSZE KLĘSKI ŻYWIOŁOWE JAKIE DO TEJ PORY WIDZIAŁ ŚWIAT!! AHAHAHAHA!!
Co by tu zrobić?
a) Próbuję się stąd jakoś ulotnić. Napisz jak. b) Czekam na dalszy rozwój sytuacji. c) Dzwonię na policję i mówię, że jakiś dziwak narusza ciszę nocną. d) Robię coś innego. Napisz co.Moonlight Falls:
 Addam Landgraab:
Pan Dziwna Istota, który czekał na końcu tunelu, od razu powiedział ci na czym stoisz. Według Pana Istoty, twój czas jeszcze nie minął i właśnie dlatego pozwoli ci wrócić tam skąd przybyłeś. Musisz jednak wykonać dwa zadania, które będą zapłatą za możliwość powrotu. Zadanie numer 1: Wprowadź hasło do portalu. Hasło dotyczy złowrogiego ibisa, a właściwie jego trzech form. Będziesz musiał zacząć od tej pierwszej, a skończyć na tej ostatniej. Wszystko oddzielaj dużym a zarazem długim czarnym przerywnikiem. Zadanie numer 2: Zdobądź pieczątkę od Karczmarza. Nie będzie to łatwe zadanie, gdyż sam Dobrodziej nie jest przychylny rozdawać swoje pieczątki na prawo i lewo. Zapewne da ci do rozwiązania jakieś zadanie. Nie wiem jakie, to nie mój problem. To już tyle, leć.
Co by tu zrobić?
a) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty b) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty c) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego Istoty d) Wykonuję zadanie Pana Dziwnego IstotyBobror:
 Tomek:
+20 Exp.
Nie zdążyłeś zrobić czegokolwiek, gdyż zdeformowana istota szybko się ulotniła. Prawdopodobnie znała jakieś zaklęcie, które pozwoliło jej na szybką ucieczkę. Zdezorientowany oraz zniesmaczony całą sytuacją, postanowiłeś wrócić do swoich kompanów z drużyny. Widok jaki tam zastałeś.. był bardzo, ale to bardzo dziwny. Nie było nikogo, a porozrzucane w nieładzie zbroje, tarcze i łuki, stwarzały pozory sztucznego tłumu.
Co by tu zrobić?
a) Krzyczę, że nie chcę zostać sam. b) Decyduję się na dokładne przeszukanie jaskini. c) Czekam na dalszy rozwój sytuacji. d) Robię coś innego. Napisz co.
_________________ Tego koloru w swoich postach raczej nie zobaczysz. Adminowi się nie chce i nie interesuje się Tobą.
|
N, 30 cze 2013, 10:40 |
|
|
Kto przegląda forum |
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości |
|
Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
|
|
 |
|