  | 
	    
    
    
        | 
            
         | 
        
            Teraz jest Wt, 4 lis 2025, 00:58 
            
         | 
     
     
	
	 
  
	
	
		
			
				 
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
			
	
	Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN   
	
        
        
            | Autor | 
            Wiadomość | 
         
        
			| 
				
				 Burak Chrumburak 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): N, 11 paź 2020, 15:57 Posty: 406 Lokalizacja: Kraina Bajek
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN  
					
						A co to za pająk na drugim obrazku? 
					
						 _________________ Za zdjęcia kolorowych robaków odpowiem na wszystkie pytania, które was dręczą 
					
  
			 | 
		 
		
			| Cz, 4 mar 2021, 21:19 | 
			
				
					 
					
					 
				 
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Newt Salamander 
				Starszy Norman 
				
					 Dołączył(a): Pn, 25 maja 2020, 12:08 Posty: 366 Lokalizacja: Mazury
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN  
					
						Miło widzieć że wróciłeś na forum    Bardzo chętnie nagram tego moda na kanał  A co do Chrumburaka To jest amerykański pająk z polskiej gry "Królewna Śnieżka", ale pisze na nim "Made in China"  
					
						_________________ Zapraszam tu: https://m.youtube.com/channel/UCLb2pUSf ... w/featuredAvatar zrobiony przez  Miszcza Jodę. Serdecznie dziękuję i polecam  
					
  
			 | 
		 
		
			| Cz, 4 mar 2021, 21:31 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kretonpodziemny 
				Bardzo Stary Norman 
				
					 Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 664 Lokalizacja: Międzysieć
						 Naklejki: 0
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN  
					
						Nowy mod? No to czas na to-do listę do niego (żebym miał gdzieś zapisane, co mam o nim napisać na głównej liście soonTM)!  -Przy szatach RiKwA powinno być logo RiKwA, a przy szatach z RiKN - logo RiKN.  -Podświetlanie szat nie powinno nachodzić na przycisk "Zaprojektuj" - aby temu zapobiec, przycisk ten mógłby się przemieszczać w zależności od tego czy w szufladzie jest już poziom czy jeszcze go nie ma.  -Tablicę wagoniki trzeba zmodyfikować, aby dało się rozpoznać część prawą, lewą i środkową. Rozwiązanie znalazł Newt - wystarczy narysować prawy i lewy wagonik pod innym kątem (tzn. przedstawić z innej perspektywy, tworząc wrażenie powyginanego pociągu).  -Kretes w tych dwóch szatach powinien mieć skórkę z RiKN (oczywiście jest z tym więcej roboty, niż było z wprowadzeniem nowych szat pozostałych obiektów).  -Wszystkie (poza "Trafiony" przy niszczeniu pająka) teksty Kretesa i mumionków powinny w tych szatach zostać zastąpione tekstami z RiKN (pająk mógłby natomiast otrzymać jakiś tekst z gry, z której pochodzi).
  poprawa pisowni //Dawid6 
					
						 _________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!  Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję. 
					
							
  
							
								Ostatnio edytowano Pt, 5 mar 2021, 20:49 przez Dawid6, łącznie edytowano 1 raz 
								poprawa pisowni 
							 
						
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 5 mar 2021, 12:55 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 Dawid6 
				Bezpieczeństwo Forum 
				
					 Dołączył(a): So, 7 lis 2009, 14:12 Posty: 2176 Lokalizacja: Koło komputera xD
						 Naklejki: 7
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN  
					
						U, ło! Jak dla mnie bomba! Właśnie czegoś takiego się spodziewałem. Jest to świetna sprawa. Jedyna kwestia, która mnie martwi, to szata Dziki Zachód: wagoniki są tam trzema częściami tablicy, prawda? Czyli kolejność ich ustawienia się liczy? Jeśli to rozwiązałeś programowo, to idealnie. Jeśli jednak nie, to mile widziana by była drobna korekta graficzna, usuwająca np. z prawego i lewego wagonika nieużywane "zaczepy", by je móc jakkolwiek odróżnić. (Przyznam, że nie testowałem jeszcze.) 
					
						_________________Przejrzyj moje okołoreksiowe projekty na GitHubie!Pozdrawiam wielu nieaktywnych użytkowników, wszystkich wciąż wchodzących oraz  Playboiia, bo zawsze się żali, że go nie ma w moim podpisie.   III miejsce w konkursie halloweenowym 2011, I miejsce w konkursie rocznicowym 2015Tym kolorem moderuję. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 5 mar 2021, 14:25 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		  | 
	 
	
			| 
				
				 kretonpodziemny 
				Bardzo Stary Norman 
				
					 Dołączył(a): Śr, 1 sie 2012, 18:14 Posty: 664 Lokalizacja: Międzysieć
						 Naklejki: 0
					
				 
				 
			 | 
			
				
				  Re: Modyfikacja do SHiKN na szaty graficzne z RiKN  
					
						Co do wagoników to niestety w żaden sposób nie zostało to jeszcze rozwiązane. Pomysł z zaczepami dobry. Może nawet jeszcze lepszy od zmiany perspektyw. 
					
						 _________________ Mu matku! Pozdrawiam was wszystkich, ludziki dobrej woli!  Mój avatar został przygotowany przez MRX-a, za co serdecznie mu dziękuję. 
					
  
			 | 
		 
		
			| Pt, 5 mar 2021, 15:04 | 
			
				
					 
					
					 
				   
			 | 
    	
		 
	
	
		 | 
	 
	
	 
	 
	
	
		
			
				  
			 | 
		
			 Strona 1 z 1
  | 
			 [ Posty: 5 ]  | 
			 | 
		
	 
	 
 
	 
	
	
		Kto przegląda forum | 
	 
	
		Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości  | 
	 
	 
 
	 | 
	Nie możesz rozpoczynać nowych wątków Nie możesz odpowiadać w wątkach Nie możesz edytować swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz dodawać załączników
  | 
 
 
 
	     | 
	      | 
	 
	  |